İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar cümleten merhaba.Sıcak bir yaz günü focaya gitmeye karar verdik maksat eski foca yeni foca arasındaki eski yolun virajlarının keyfini çıkarmak denize girmek ve dönerkende bir balık ekmek yiyelim diyerek 3 kademli bir plan yaptık 
kırmızı ve beyaz hyosung olarak yola cıktık . tabi sabahın erken saatleri buluşalım dedik bizim erken saatimiz 9 civarlarıydı
anca uyanabildik. gidiş yolunda seyrekten gitmeyi düşündük fakat yollar degişmiş tabelayı farkedemedik ve devam ettik.
Ayrıca hayabusa ile ayaklarının üzerine kalkıp bize selam veren arkadaş burdaysa tebrik ediyorum yürüklerimize su serpti
Makara dolu eglenceli bir gezi oldu bizim için sizinle paylaşalım dedik ve yavaştan fotolarla süslemeye başlıyalım.. bazı yerlerde isimle tabir vericem bu yüzden beyaz hyosung ( melih ) kırmızı hyosung benim ( cem ).
evet sabahın erken saatlerinde melihin evine gidiyorum ve melihi çagırıyorum iner inmezde elimde foto makinesi ile bekledigim için poz moduna geçiyor
hemen geç bende bir foto alayım diyor ve bende uyku sersemligi şeklinde bir poz veriyorum fakat sabah o kadar zor geldiki 2 şort almak dedim birini yolda giyiyim digerini denizde sonra amannnnn boşver çiçekli deniz şortumla yolculuk yapacagım dedim
dizliklerimi bile benzin alırken takayım dedim o derece üşeniyorum 
burda melih foto derdinde diyorum sıcaga kalacaz haydi gidelim daha sonra çekeriz benzincide moddan moda girmeye başladı beni şöyle çek beni böyle çek o fotoları koymuyorum gerçekten komedi
+ yandaki hurdacıdada bu motordan varmış aynısı bendede vardı baktım ölüm makinesi sattım dedi
her yerden böyle tipler cıkıyor alıştık artık benzin almaya gideriz benzincide r1 varmış parçalamış cup almış herr görende zaten ya r6 var yada r1 geçende bir eleman geldi bendede 1000rr var dedi başladı anlatmaya he he he diye dinliyorum ayıp olmasın diye sonra ben gidiyim dedi elamanı 600rr arkasında gördüm ne ceketi var ne kaskı motorun arkasında artçı olunca motor sizin oluyor arkadaşlar böyle tipler çok heleki izmirde 
arkadaşlar şimdi benzinciden yola cıkıyoruz ve seyrekten gitmeye karar veriyoruz fakat seyrek tabelasını geçiyoruz menemen civarlarında yaklaşık menemen çıkışına dogru sanırım 120 civarında seyrederken bi anda yeşil ışıgın yanıpyanıp söndügünü görüyorum ve biraz daha yaklaşınca sarı oldu içimden dedim geçerim kırmızı olmadan fakat kırmızıdamı geçtim sarıdamı anlamadım melihle beraber ilerlerken çevirme cıkıyor karşımıza polisler direk yola atladılar bizi durdurmak için içimden dedim heralde ehliyet ruhsat kontrolü yapıp göndercekler birde demezmi gençler kırmızıdan geçtiniz gelin bakalım
burda muhim olan polise itiraz etmemektir ben evet diyorum kırmızıdan geçtik melihde diyorki o kırmızımıydı göremedik bile
aşırı güneşte vardı gerçekten gözükmüyordu ama bu bahane olamaz tabiki . abi dedim vallaha ögrenciyiz daha üni.de yollarında sürünüyoruz sabah hazır çorba akşam makarna diyorum şakayla karışık tabi bu her zaman işe yaramıştır
polis abiyle bir muhabbete başlıyoruz allah allah 155tl kırmızıdan yazıcaktı sanırım ben size başka bişeyden en düşük cezayı yazayım dedi şimdi anons ettiler mecbur yazacam cocuklar dedi dönüşte seyrekten gelin sıkıntı olmasın dedi aferim plakasızda degilsiniz diyerek gözüne girdik ve 77tlyi bize uzattı fakat giderken el sıkıstık o bize gülüyor biz ona gülüyoruz falan yanda başka ceza yiyenler şaşırarak bakıyor sanki araba satın aldık
helalleşiyoruz 
lafı uzatmayalım yolda ilerliyoruz tabi moralimiz bozuluyor şimdi git gel benzin parası 40 tl derken 77tlde nereden cıktı :S focaya yaklaştııgımızda su içmek için duruyoruz ordanda bir kare aldıkk
dahada 1 gram viraj yapamadık 77tlyi sindirelim
Daha sonra sularımızı içip yola devam ediyoruz başlıyoruz focanın virajlarında başlıyoruz lastiklerimizi ısıtmaya focaya vardıgımızda bir trafik ekibi daha fakat selam verip yola devam ediyoruz daha sonra yeni focaya eski yol üzerinden devam ediyoruz hem yüzecek bir koy hemde viraj yapalım diyoruz fakat ne göreyim benzinim bitmek üzere :S yeni focaya girer girmez amcanın birine soruyorum en yakın benzinci nerede diye 200 metre git karşına cıkıcak diyor ve bende acıyorum gazı yaklaşık 8 km geçtikten sonra ee yeter artık diyorum ve geri dönmek için duruyorum yaşlı bir dede cupla bana bakıyor hemen soruyorum
- dede burada benzinlik varmı ?
- evet ilerde var biraz daha gitmen lazım.
- ne kadar ilerde dede 200 mt deme 200mt öteyi görüyorum çünkü
- kaç mtdir bilmem fakat ben bunla 10dkya gidiyom sen onla 2dkya gidersin heralde devam et dedi.
anladımki şu benzinlik gerçekten varmıdır yokmudur devam ederek ögrenecegim. 15km sonra benzinlik cıktı
benzinimi alıp yola koyuldum eski focaya dogru yola cıktık fakat yorulmustuk ufacık bir gölgelik bulup dinlenelim dedik.
sıra sıra foto çekilme sahneleri
cok ufak bir koy bulduk insan eli degmemiş tertemiz aynı mahsun kırmızı gülün sarı sarı klibindeki gibiydi
motorları saklamaya karar verdik resmen enduro yaptık ormana soktuk oldukca zor oldu motorları yeri geldi 2 kişi kaldırdık zaten motorları yan yana koymamız hiç biri iterek yada çalıştırarak olmadı resmen eşya taşır gibi arkadan kaldırıp önden yön verip sıkıştırdık 2sinide agacın gölgesine.
şu melihede zincirini çıkar diyorum anlamıyor iyice motorlu serseri gibi duruyor yorumlarınızı beklıyorum çıkartalım şunun boynundan zincirini
çok güzeldi su biraz daha sıcak olsa iyidi ama bunca yol gelip su soguk diyede şikayet edicek halimiz yoktu tek sorun kestanelerdi onlara basmadan günü kapattık . hazır bu kadar girmişken karşıdaki ufak adaya yüzelim dedik.
evet kask takmayan arkadaşlara yönelik bir kaç foto çekiliyorum ben denizde yüzerken kask takıyorum siz hala motor üstünde kask takmıyormusunuz ?
görüldügü üzere çokta rahatım arkadaşlar kaskla denize girdigimde güneş gözlerimi almadı ve yüzümede vurmadı resmen agacın gölgesinde gibiydim ayrıca yüzerken vizörüde kapatınca maşşallah görüş mesafeniz çogalıyor
kaskı suya sokmadım tuzlu suyun kaska zarar verecegini düşünerek.
İşin aslı makara olarak yapılmaktadır tabiki ayrıca sinemada kaskla film seyrettigimde vardır
fotoyu bulursam eklerim
artık dönüş zamanı daha balık ekmek yiyecez karnımızda yüzünce iyiden iyiye acıktı..
evet eski focaya geri geliyoruz bu arada Bu koy nerede diye soran arkadaşlar olacaklardır vallaha birdaha gitsek inanın bizde bulabilirmiyiz bilmiyorum eski foca yeni foca arasında bir yerde idi.
sonunda eski focaya geliyoruz melih diyor çarşıdan gidelim ilk defa gelenler için uyarıda bulunayım sakın çarşıya girmeyin ceza yemeyi geçin 7den 70e küfür yiyorsunuz şahsen ben biliyordum girmedim fakat melih dinlemedi beni 10km süratte ilerlerdi malum motorlar gözümüzün önünde olsun istiyoruz şahsen halk bizide anlasın o kadar çok apaçi mevcutki focada motoru koyduk gözümüzün önünde olmasına ragmen 6-7 kişi gelip yanında durup orasını burasını elleyip foto çekildiler tabiki biz müdehale ettik. araba yolundan gelerek motoru balık ekmek yedigimiz yere bıraktık.
foçayı hiç bilmeyenler için
motorlara daha sonra ufak cocuklar dadanıyor her yerini ellemeye başlıyorlar hemen yerimden fırlıyorum diyorum ne yapıyorsunuz abi bakıyorduk diyorlar. burda cocuklara kızmıcaksınız eger kızarsanız bu veletlerle ugraşmak zor kaşla göz arasında zarar verirler.
diyorumki motor size emanet kimseyi yaklaştırmayın size güveniyorum başında durun ben yokken motor sizin bunlara bu paha biçilemez görevi verince ne kendileri üstüne bindiler nede başından ayrıldılar resmen beklediler .
evet arkadaşlar sipariş verip balık ekmeklerimizi beklıyoruz bu arada gelmek isteyenler için fiyat listesini çekeyim dedim aklınızda bulunsun fiyatlar gayet uygun.
sonunda geliyorlar karnımızda nasılda acıktı
bir güzel karnımızı doyuruyoruz.
Daha sonra foto çekmedik arkadaşlar öyle yoruldukki yemegide yiyince yorgunluk çöktü haliyle denize girelim motor sürelim derken dayak yemiş kadar olduk bizim için güzel geziydi vakit ayırıp okudugunuz için teşekkür ediyorum..
iyi forumlar..
kırmızı ve beyaz hyosung olarak yola cıktık . tabi sabahın erken saatleri buluşalım dedik bizim erken saatimiz 9 civarlarıydı
Ayrıca hayabusa ile ayaklarının üzerine kalkıp bize selam veren arkadaş burdaysa tebrik ediyorum yürüklerimize su serpti
Makara dolu eglenceli bir gezi oldu bizim için sizinle paylaşalım dedik ve yavaştan fotolarla süslemeye başlıyalım.. bazı yerlerde isimle tabir vericem bu yüzden beyaz hyosung ( melih ) kırmızı hyosung benim ( cem ).
evet sabahın erken saatlerinde melihin evine gidiyorum ve melihi çagırıyorum iner inmezde elimde foto makinesi ile bekledigim için poz moduna geçiyor
hemen geç bende bir foto alayım diyor ve bende uyku sersemligi şeklinde bir poz veriyorum fakat sabah o kadar zor geldiki 2 şort almak dedim birini yolda giyiyim digerini denizde sonra amannnnn boşver çiçekli deniz şortumla yolculuk yapacagım dedim
burda melih foto derdinde diyorum sıcaga kalacaz haydi gidelim daha sonra çekeriz benzincide moddan moda girmeye başladı beni şöyle çek beni böyle çek o fotoları koymuyorum gerçekten komedi
arkadaşlar şimdi benzinciden yola cıkıyoruz ve seyrekten gitmeye karar veriyoruz fakat seyrek tabelasını geçiyoruz menemen civarlarında yaklaşık menemen çıkışına dogru sanırım 120 civarında seyrederken bi anda yeşil ışıgın yanıpyanıp söndügünü görüyorum ve biraz daha yaklaşınca sarı oldu içimden dedim geçerim kırmızı olmadan fakat kırmızıdamı geçtim sarıdamı anlamadım melihle beraber ilerlerken çevirme cıkıyor karşımıza polisler direk yola atladılar bizi durdurmak için içimden dedim heralde ehliyet ruhsat kontrolü yapıp göndercekler birde demezmi gençler kırmızıdan geçtiniz gelin bakalım
lafı uzatmayalım yolda ilerliyoruz tabi moralimiz bozuluyor şimdi git gel benzin parası 40 tl derken 77tlde nereden cıktı :S focaya yaklaştııgımızda su içmek için duruyoruz ordanda bir kare aldıkk
dahada 1 gram viraj yapamadık 77tlyi sindirelim
Daha sonra sularımızı içip yola devam ediyoruz başlıyoruz focanın virajlarında başlıyoruz lastiklerimizi ısıtmaya focaya vardıgımızda bir trafik ekibi daha fakat selam verip yola devam ediyoruz daha sonra yeni focaya eski yol üzerinden devam ediyoruz hem yüzecek bir koy hemde viraj yapalım diyoruz fakat ne göreyim benzinim bitmek üzere :S yeni focaya girer girmez amcanın birine soruyorum en yakın benzinci nerede diye 200 metre git karşına cıkıcak diyor ve bende acıyorum gazı yaklaşık 8 km geçtikten sonra ee yeter artık diyorum ve geri dönmek için duruyorum yaşlı bir dede cupla bana bakıyor hemen soruyorum
- dede burada benzinlik varmı ?
- evet ilerde var biraz daha gitmen lazım.
- ne kadar ilerde dede 200 mt deme 200mt öteyi görüyorum çünkü
- kaç mtdir bilmem fakat ben bunla 10dkya gidiyom sen onla 2dkya gidersin heralde devam et dedi.
anladımki şu benzinlik gerçekten varmıdır yokmudur devam ederek ögrenecegim. 15km sonra benzinlik cıktı
benzinimi alıp yola koyuldum eski focaya dogru yola cıktık fakat yorulmustuk ufacık bir gölgelik bulup dinlenelim dedik.
sıra sıra foto çekilme sahneleri
cok ufak bir koy bulduk insan eli degmemiş tertemiz aynı mahsun kırmızı gülün sarı sarı klibindeki gibiydi
motorları saklamaya karar verdik resmen enduro yaptık ormana soktuk oldukca zor oldu motorları yeri geldi 2 kişi kaldırdık zaten motorları yan yana koymamız hiç biri iterek yada çalıştırarak olmadı resmen eşya taşır gibi arkadan kaldırıp önden yön verip sıkıştırdık 2sinide agacın gölgesine.
şu melihede zincirini çıkar diyorum anlamıyor iyice motorlu serseri gibi duruyor yorumlarınızı beklıyorum çıkartalım şunun boynundan zincirini
çok güzeldi su biraz daha sıcak olsa iyidi ama bunca yol gelip su soguk diyede şikayet edicek halimiz yoktu tek sorun kestanelerdi onlara basmadan günü kapattık . hazır bu kadar girmişken karşıdaki ufak adaya yüzelim dedik.
evet kask takmayan arkadaşlara yönelik bir kaç foto çekiliyorum ben denizde yüzerken kask takıyorum siz hala motor üstünde kask takmıyormusunuz ?
görüldügü üzere çokta rahatım arkadaşlar kaskla denize girdigimde güneş gözlerimi almadı ve yüzümede vurmadı resmen agacın gölgesinde gibiydim ayrıca yüzerken vizörüde kapatınca maşşallah görüş mesafeniz çogalıyor
İşin aslı makara olarak yapılmaktadır tabiki ayrıca sinemada kaskla film seyrettigimde vardır
artık dönüş zamanı daha balık ekmek yiyecez karnımızda yüzünce iyiden iyiye acıktı..
evet eski focaya geri geliyoruz bu arada Bu koy nerede diye soran arkadaşlar olacaklardır vallaha birdaha gitsek inanın bizde bulabilirmiyiz bilmiyorum eski foca yeni foca arasında bir yerde idi.
sonunda eski focaya geliyoruz melih diyor çarşıdan gidelim ilk defa gelenler için uyarıda bulunayım sakın çarşıya girmeyin ceza yemeyi geçin 7den 70e küfür yiyorsunuz şahsen ben biliyordum girmedim fakat melih dinlemedi beni 10km süratte ilerlerdi malum motorlar gözümüzün önünde olsun istiyoruz şahsen halk bizide anlasın o kadar çok apaçi mevcutki focada motoru koyduk gözümüzün önünde olmasına ragmen 6-7 kişi gelip yanında durup orasını burasını elleyip foto çekildiler tabiki biz müdehale ettik. araba yolundan gelerek motoru balık ekmek yedigimiz yere bıraktık.
foçayı hiç bilmeyenler için
motorlara daha sonra ufak cocuklar dadanıyor her yerini ellemeye başlıyorlar hemen yerimden fırlıyorum diyorum ne yapıyorsunuz abi bakıyorduk diyorlar. burda cocuklara kızmıcaksınız eger kızarsanız bu veletlerle ugraşmak zor kaşla göz arasında zarar verirler.
diyorumki motor size emanet kimseyi yaklaştırmayın size güveniyorum başında durun ben yokken motor sizin bunlara bu paha biçilemez görevi verince ne kendileri üstüne bindiler nede başından ayrıldılar resmen beklediler .
evet arkadaşlar sipariş verip balık ekmeklerimizi beklıyoruz bu arada gelmek isteyenler için fiyat listesini çekeyim dedim aklınızda bulunsun fiyatlar gayet uygun.
sonunda geliyorlar karnımızda nasılda acıktı
Daha sonra foto çekmedik arkadaşlar öyle yoruldukki yemegide yiyince yorgunluk çöktü haliyle denize girelim motor sürelim derken dayak yemiş kadar olduk bizim için güzel geziydi vakit ayırıp okudugunuz için teşekkür ediyorum..
iyi forumlar..