Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Bir fotoda benden olsun... Nedense hiç durup fotograf çekmeyle uğraşmıyorum ama bugün Kilyos yolunda ufak bir molada aklıma geldi bir tane çekeyim dedim oğlumun fotosunu :)

2i44x.jpg
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
debriyaj milinin motora bağlandığı yerdeki keçeden kaçırmıştı bende iki kere keçeyi değiştirdiler anes te, gerçi anes için yan sanayi parça kullanıyor söylentileri var etrafta, aynı parçanın iki kez sorun çıkartması kuşkularımı arttırdı

3. de yolda , hatalı üretimmiş
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
cok guzel fotograf , ls2 kasktan memnunmusunuz ?

Değilim dostum... Çok aceleye geldi kask malesef en kısa zamanda fiber bir kask ile değiştiricem. ( memnun olmama nedenim kalite değil termoplastik olması )

depo üstü çantan(ların) çok hoş olmuş nerden kaça aldın link var mı ? kullanımı nasıl yüksek süratlerde sıkıntı oluşturuyor mu ?

Ların değil dostum tek çanta o hatta hayatımda gördüğüm en süper çanta en altta fermuar var bir yerde durdunmu çıkartıp sırt çantası olarak kullanabiliyorsun... Ayrıca direk motorsiklet sırt çantasınıda aldım. e-bay uk den bulabilirsin. biraz tuzlu oluyor ama kesinlikle değiyor... :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Şşşş Beyler benim oğlan yaşını almış bugün :flower:

29n6npw.jpg
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Değilim dostum... Çok aceleye geldi kask malesef en kısa zamanda fiber bir kask ile değiştiricem. ( memnun olmama nedenim kalite değil termoplastik olması )



Ların değil dostum tek çanta o hatta hayatımda gördüğüm en süper çanta en altta fermuar var bir yerde durdunmu çıkartıp sırt çantası olarak kullanabiliyorsun... Ayrıca direk motorsiklet sırt çantasınıda aldım. e-bay uk den bulabilirsin. biraz tuzlu oluyor ama kesinlikle
değiyor... :D


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Şşşş Beyler benim oğlan yaşını almış bugün :flower:

http://i43.tinypic.com/29n6npw.jpg

çok güzel duruyor link ya da marka isim verebilir misin ?
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
çok güzel duruyor link ya da marka isim verebilir misin ?

http://www.alpinestars.com/moto/bags-and-packs/tech-aero-tank-bag-black-o-s.html#.UerqUo2nci0 Çanta bu. 30lt hacim var kask ve birton malzeme çok rahat sığıyor içerisine... ayrıca istersen mıknatısla eğer depo plastik ise direk içerisinde takma aparatlarıyla kullanabilirsin. içerisine entegre yağmurluğu da var ( çok karizma ya :queen: ) birde özellikle sürüş esnasında üzerine yatmak çok rahat
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yıllık izine çıkıcam agustosun 12 sinde sakarya ordan izmir çeşme selçuk oradan muğla marmaris fethiye bodrum ordan antalyaya gidicem bu yüzden cbr 250 r ile uzun yolda zorluk çekmemek adına orta siklet sınıf 78 beygirlik resimde görmüş olduğunuz makinayı alıcam. 2 gün önce gittim gördüm motosikleti birde size sormak resimlerde göstermek istedim. bu arada cbr i ilana koydum 9.750 den satıyorum. rizoma elcik set redline manet set ön cam ile birlikte.
diversion f 600 cc 4 silindir 785 mm selesi var cbr ile aynı yükseklikte yarı naked yarı sport touring bir makina son hızı 260 270 km civarı.resimdeki makina 17.550 km de 2011 model kazası çiziği yok bakımları yapılmış sadece kış sezonu içn lastikler değişmesi lazımmış .fiyatıda 17000 ancak ben lastik te alacağım için fiyatta pazarlık yapıcam ancak 17000 tl ye fiyat verdi. 16.250 16.500 e verirse ustayla baktırıp gidip alıcam. sizin yorumlarınız nedir?


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
12
Akşam motora binmeye niyetlendim ancak görünen o ki yine o bana bindi. 3000 km'deki motorumun sanırım aküsü bitti. En son iki hafta önce Cumartesi binmiştim. Geçen hafta da zincir temizledikten sonra arka sehpa üzerinde 2-3 dakika çalıştırdım gaz verdim. Motoru stop ettiğim zaman kontağı hiç açık bırakmam. Gerçi motor ben aldığımda 2400 km'deydi önceki kullanımını bilmiyorum. Bu kadar erken bitmesi normal mi?

Aküyü şarj mı ettirsem yoksa yenisini mi alsam acaba. Şarj ettirmenin ve yenisinin fiyatını bilen var mı?
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
yıllık izine çıkıcam agustosun 12 sinde sakarya ordan izmir çeşme selçuk oradan muğla marmaris fethiye bodrum ordan antalyaya gidicem bu yüzden cbr 250 r ile uzun yolda zorluk çekmemek adına orta siklet sınıf 78 beygirlik resimde görmüş olduğunuz makinayı alıcam. 2 gün önce gittim gördüm motosikleti birde size sormak resimlerde göstermek istedim. bu arada cbr i ilana koydum 9.750 den satıyorum. rizoma elcik set redline manet set ön cam ile birlikte.
diversion f 600 cc 4 silindir 785 mm selesi var cbr ile aynı yükseklikte yarı naked yarı sport touring bir makina son hızı 260 270 km civarı.resimdeki makina 17.550 km de 2011 model kazası çiziği yok bakımları yapılmış sadece kış sezonu içn lastikler değişmesi lazımmış .fiyatıda 17000 ancak ben lastik te alacağım için fiyatta pazarlık yapıcam ancak 17000 tl ye fiyat verdi. 16.250 16.500 e verirse ustayla baktırıp gidip alıcam. sizin yorumlarınız nedir?
[url]http://img600.imageshack.us/img600/9867/4jhw.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img839.imageshack.us/img839/9896/5ej9.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img809.imageshack.us/img809/1360/mcym.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Motosiklet size çok yakışmış :)Ancak benim aklıma şöyle bir soru geliyor neden fazer değil ? Fazer ikinci eli olsun,yedek parçası olsun,aksesuarları olsun,gayet kullanışlı bir motosiklet.Fazer'a çanta takıcam dediğiniz zaman aparatlarını hemen bulursunuz mesela..Hayırlısı olsun umarım gönlünüze göre bir motosiklet bulursunuz :)
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
12
Akşam motora binmeye niyetlendim ancak görünen o ki yine o bana bindi. 3000 km'deki motorumun sanırım aküsü bitti. En son iki hafta önce Cumartesi binmiştim. Geçen hafta da zincir temizledikten sonra arka sehpa üzerinde 2-3 dakika çalıştırdım gaz verdim. Motoru stop ettiğim zaman kontağı hiç açık bırakmam. Gerçi motor ben aldığımda 2400 km'deydi önceki kullanımını bilmiyorum. Bu kadar erken bitmesi normal mi?

Aküyü şarj mı ettirsem yoksa yenisini mi alsam acaba. Şarj ettirmenin ve yenisinin fiyatını bilen var mı?

Bu arada kontağı açtığımda farlar ve gösterge çalışıyor. Akü bitse bile bunların çalışması normal değil mi?
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L

ben de o bottan düşünüyorum ama trabzonda oldugum için görüp deneme şansım hiç yok..bot hakkında düşüncelerin nedir..yürürken rahatsız ediyormu veya terleme konusu nasıl......senin yorumlarına göre alıp almamaya kararımı verebilirim..ayağındayken çekilmiş bir kaç fotografta gönderebilirsen sevinirim zahmet olmazsa :) [email protected]
özelden de gönderebilrisin buradan da hiç farketmez..:)

bir arada rider denim pantolonun için yorumlarını alacagım :D
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Barodi motor guzel ama aksesuarsiz fiyati bir tik fazla geldi bana 15.5 16 en fazla. Senin motor güzel ama 2. Elde aksesuara malesef bakmiyolar o yuzden zor gidebilir misal 500 daha veririm sifirini alirim derler. Cbr ilk motorundu sanirim 4 silindir fazla gelmesin 78bg az degil yanilma.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
Bu arada kontağı açtığımda farlar ve gösterge çalışıyor. Akü bitse bile bunların çalışması normal değil mi?
gaz kolunun üstündeki kırmızı düğmeyi bi kontrol et arkadaşım, açık kalmasın, sorun onda değilse eğer akünün değişip değişmeyeceğini serviste ölçüp söylüyorlar



@Barodi
Orhan hani kendi resimlerini koymayacaktın :p ramazan dolayısıyla bi kaç kilo vermiş gibi duruyorsun,
motora gelince, tecrübenle paralel mi cc yükseltiyorsun? görünüş olarak tam senlik motor ama arkadaşın fazer la ilgili söylediklerini de dikkate almanı isterim, sonuçta biraz da zevk meselesi tabi.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Barodi hocam diversion f in 260-270 görmesi hayal. Arkadaşımda 2005 model zx636r vardı 135 beygir civarı olması lazım ve o bile 273 gördü tabi kendi ibresine göre. Sanırım gerçek son hızı 265 civarlarında.
Diversion f 78 beygirile asla o hızları göremez 220-230 dur kapasitesi. Benim gibi birisi için bu bile fazlasıyla yeterli fakat satıcıların uydurmalarına kanmamak ve yanlış bilgi paylaşımını önlemek amacıyla düzeltme gereği duydum yanlış anlaşılmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst