- Katılım
- 26 Nis 2010
- Mesajlar
- 45
- Konu Yazar
- #1
Cuma günü akşamı talihsiz bi durum yaşayarak kaza geçirdim.Bu forumda tanıştığım kaynaştığım Abilerimin ,üstadlarımın,arkadaşlarımın ve kardeşlerimin dediği gibi yaptım.Çin malı motosikletede binsem yaklaşık motosikletimin değerinde kask,ceket,pantolon vb. gibi güvenlik ekipmanlarımı motosikletimi almadan önce aldım.elimde kalan para ile bu motosikletimi aldım. motosikletim resimlerde görüldüğü gibi pek iç açıcı durumda değil. üstadlarım kazanın şiddetini tahmin edebilmişlerdir. ben abilerimin sözünü dinleyerek tüm ekipmanlarımla yol aldım hep ve bu kazadan 7 takla atmış olduğum halde burnum bile kanamadan ayağa kalktım. Kaskım Ve diğer ekipmanlarım sayesinde şükürler olsun ki çizik dahi almadım. Bu konuyu açmamın amacı yeni motosiklete başlayan dostlarımıza motosiklet güvenliği hakkında örnek olabilmesini istememdir. sayın motosikletçi ruhu taşıyan dostlarım. eğer motosiklete yeni başlıyorsanız kesinlikle motosikletinizi almadan önce en iyi şekilde korumanızı,güvenlik ekipmanlarınızı temin ediniz. bazılarına saçma gelmiş olabilir ama gerçekten güvenliği es geçmeyelim . hepinize saygılar,sevgiler iyi forumlar dilerim.. Kazasız belasız sürüşler dilerim.. her daim tekeriniz düz bassın.. (aynaların nerede demeyin . kazada kırılmış bulamadık)