Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
kaç bindeydi motor, sıfırmı almıştın? yağ değişeli nekadar olmuştu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------



cbr 250 ile aynı, kuruda değişilmesi şart olan bir lastik değil ama ıslakta ve kısın süren adama hayatının şakalarını yapabilir.

26 bindeyki. Yağ değişiminden 1000-1500 km sonra oldu. 2. el almıştım ama aldıktan 8 bin km sonra oldu.
Piston pimi çatlamış, sökerken 3 parçaya ayrıldı. Krank a bişey olmadı iyi ki olsa biyel kolu ile birlikte satılıyomuş sanırım, sadece onun fiyatı 800 850 tl gibi bir şeydi.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
arkadaşlar sağolun :) Konca beni karşıladıqın ver yardımcı olduqun ıcın sana sonsuz teşekkürlerimi sunarım sen olmasan 1 saatlik iş 10 satte bitmezdi perişan olurdum.. ehliyetını al yanıma doğru uza. he abi ben uzayamam sen uza dersen bende uzarım yolu öğrendık artık kardesım :)
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
17
Bende buldum, sahibinden'de. Card finansa 8 taksiti de vardi. Benim icin bulunmaz boyle bir sey. Aradim bi baktim ki muayenesi yok. Arkadas muayenesi olmayan motoru niye satiyorlar. Bi deyiverin bana. Neye elimi atsam muayenesiz cikiyor.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende buldum, sahibinden'de. Card finansa 8 taksiti de vardi. Benim icin bulunmaz boyle bir sey. Aradim bi baktim ki muayenesi yok. Arkadas muayenesi olmayan motoru niye satiyorlar. Bi deyiverin bana. Neye elimi atsam muayenesiz cikiyor.

En mantıklı şeyi söyliyeyim muayenesiz bakımsız motordan uzak dur muayenede taşıtın tanımı,fren sistemi, direksiyon sistemi, görüş özellikleri, lambalar, yansıtıcılar, elektrik ve aydınlatma sistemi, dingiller, tekerlekler, lastikler, süspansiyon, şasi bağlantıları, zorunlu ekipmanların kontrolleri yapılır ayrıca araç tanıtım numaralarının, şasi ve motor numarası ile tescil plakasının trafik tescil Belgesi veya motorlu araç trafik belgesindeki numaralarla aynı olup olmadığı kontrol edilir kardeşim muayene önemlidir :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bugun Honda Efedeydım. CBR 125 R 2013 modeller Kırmızı qelmş çok seksi duruyodu.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
komple kırmızımı? İyiymiş:)

aynen. Kıpkırmızı . Hatta dedım herhalde 250 r kırmızı getşrmiş yanına gidip baktm daha Kutulardaydı Ambalajlı Hatta Kucuk yük ındırme makınesı ıle ındırılıyodu. Çok süper duruyodu. Efe de baktım 2 tane 250 R 3 tane 125 R SİYAH VARDI. Kırmızı öyle böle değil amaa. aşık oldum motoraaa.

İşte Bu ->
honda_cbr125r_co_gia_3.900_usd_tai_nhat_4.jpg
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Bende buldum, sahibinden'de. Card finansa 8 taksiti de vardi. Benim icin bulunmaz boyle bir sey. Aradim bi baktim ki muayenesi yok. Arkadas muayenesi olmayan motoru niye satiyorlar. Bi deyiverin bana. Neye elimi atsam muayenesiz cikiyor.

arkadaşlar neden bu kadar büyütüyorsunuz anlamadım muayesizliği fiyatıda ona göre uygunsa motor için muayeneden geçmeme nedeni ne olabilir helede hondada... far sinyallar sağlamsa sorun yok...görende tır geçireceksınız muayeden sanır.ben geçenlerde yaptırdım hyosungu ön far camı kırık olmasına arka fren müşürü calısmamasına rağmen tek seferde 15 dk geçti.motorda sinyal far. lastik (oda formalıte sanırım ) hepsi bu

zaten bunlar sorunluysa o motordan uzak durum muayene harcınıda fiyata ekleyin iyi bir indirim yaptırın alın binin ben geçen ay 2011 almıştım yeni kasa şimdi 2013 beyaz buldum onu almak için hemen motorumu satıcam beyaz sıfır ayarında motoru alıcam
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
İzmirliler akşam 8.15-8.30 arası üçyol pizza pizzanın önünde 3 kişi buluşup bornova küçük parka gideceğiz.Farklı motor sahipleri de küçük parkta bize dahil olacaklar diye haber aldım arkadaştan 600 lük vs gelcekmiş.gelmek tanışmak isteyenleri üçyolda bekleriz
 
Katılım
1 Haz 2012
Mesajlar
9
arkadaşlar bir soru sorucam. şimdi ben yeni işe başladım.. kurumsal bir mağazada.. maaş kartı verdiler asgari ücret üzerinden maaş alıyorum.. maaş kartının verdiği bankadan 3 ay yada 6 ay dolmadan kredi çekip motor alabilir miyim ? yoksa yeni işe girdiğim için illa 3 ay yada 6 ay geçmesini mi beklemek zorundayım ? bi aydınlatıverin beni gözünüzü seveyimm
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
3.500 - 4.500 TL bütçem var.
2.El Honda Cbr 125 R arıyorum.
İstanbulda satanlar ilan linklerini atarsa sevinirim.
Ayın 5'inde para hazır.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
3.500 - 4.500 TL bütçem var.
2.El Honda Cbr 125 R arıyorum.
İstanbulda satanlar ilan linklerini atarsa sevinirim.
Ayın 5'inde para hazır.

Kardeşim sen benımle neden irtibata qeçmedın ben sana özelden mesaj yazdım. 0543 259 47 22 benı bı arasana sen. Arkadasımın temız motosikleti var. Bakımlı Gıcır gıcır Makine. 2007 model cbr 125r benımle iletişime geç resimlerini filanda göstereyım cihazın.
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
11
Arkadaşlar Honda CBR125 R var 3500Km de Motordan daha fazla ses çıkması için ne yapmak lazım hava filitresinimi çıkarmalıyız yanı eksoz değişme dışında fikri olan varmı ? Yada eksoz tavsiye ederseniz hangısı videosu olan varsa paylaşabşlirmi ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Honda CBR125 R var 3500Km de Motordan daha fazla ses çıkması için ne yapmak lazım hava filitresinimi çıkarmalıyız yanı eksoz değişme dışında fikri olan varmı ? Yada eksoz tavsiye ederseniz hangısı videosu olan varsa paylaşabşlirmi ?

Hava filtresini çıkarmak iyi birşey değildir sadece değiştir bu arada hava filtresini değiştirirsen kendini daha çok yüksek devirde belli eder sesi gür çıkar bağırmaz motor,birde eksozu değiştirsin okadar başka yapabileceğin birşey yok sana bi tavsiye eksozu değiştirirsen motor gür ses çıkarmayacaktır tam tersine pancar motoru gibi ses çıkarır.
 
Katılım
1 Haz 2012
Mesajlar
9
arkadaşlar bir soru sorucam. şimdi ben yeni işe başladım.. kurumsal bir mağazada.. maaş kartı verdiler asgari ücret üzerinden maaş alıyorum.. maaş kartının verdiği bankadan 3 ay yada 6 ay dolmadan kredi çekip motor alabilir miyim ? yoksa yeni işe girdiğim için illa 3 ay yada 6 ay geçmesini mi beklemek zorundayım ? bi aydınlatıverin beni gözünüzü seveyimm

yok mu yardım edecek bilgisi olan arkadaşlar ?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
yok mu yardım edecek bilgisi olan arkadaşlar ?
Kredi çekmek için işin olsun siğortalı sorun olmuyor. istersen 1 gün olsun işe girmen için. ama ne kadar kredi cekeceksın oda varç Maaş bodronu istiyor bankalar. Yada maaşı aldığın banka ile şöyle bi anlaşma yapabilirisn. ben kredi cekmek ıstıyorum zten maası sızın bankadan alıyorum. her ay düzeni olarak çektiğim kredinin ödemesının maaşımdan kesilmesını istiyor dersen bu belki kolaylık sağlar ki ben öyl eyaptım :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst