arkadaşlar motoru günlük olarak kullanmaya devam etmekteyim. 3 ayda 3200 km oldu. zincir gerdirme dışında sadece vites pedalının vidasını değiştirdim sanırım 1000 km de filandı, başka hiç bir işlem olmadı. motor çok sağlam. oğlumla balığa vs de gittik (toplam 150 kg) torku çok güzel. hız yok (rüzgar yoksa 125 max) ama 2 kişi yokuşlarda banamısın demiyor. yakıtı 3.4 lt son ölçümde. süper. ama uzun yolda sürekli dip gaz yaparsanız 3.7 lt oluyor haberiniz ola. Ben bu arada birde enduro tarzı büyük motor aldım (900 cc) ama bu şehir içinde başka . hatta bir ara satayım dedim ilan verdim sonra diğer motorun hantallığı (220 kg) beni vazgeçirdi. şimdi şehir içi günlük rks elim ayağım oldu. motorun şuan tek sevmediğim tarafı arka amortisörün sertliği birazda plastik zırıltısı.arka süsp. ayarlanma özelliği olsada en yumuşak hali bile sert. 2 kişiyle ancak kıvama geliyor. en sevdiğim yönü torku 2. olarak gösterge paneli, cidden işlevsel. titreşim 5000 devirden sonra hissediliyor ama torklu makine olduğu için kabul edilebilir bana göre ayrıca titreşim her tek silindirin handikapı, eğer titreşim takıntılıysanız tork bg değilde titreşim olmamasıysa aradığınız bu motor size göre değil bilesiniz.
bunun dışında, ben bu motora hiç güvenmedim en başta gazı açarken içimde hep acaba vardı. artık hiç sakınmıyorum (rodajıda bitti sayılır) çünki kaldırıyor. çinliler için "adamlar yapmış" diyeceğim hiç aklıma gelmezdi.