Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Evet bende çakırca motora gıtmıstım banada aynı seylerı soyledı ellerınde hıc yoktu hazıranın sonunda gelcekmıs ve cogunun kaporası alınmıs zaten hyo kotulencek bı motor degıl ozellıklerı ortada ve 2013 modelını gercekten cok guzel yapmıslar calıbre ıyı hos ama kumar gıbıde gelıyo daha kanıtlamamıs kendını belkı cok ıyıdır belkıde canlı bomba gıbıdır bılemıyorum onu ama hyosungunda pahalı yedek parca fıyatları cok fazla ama bı kaskoya cozulur heralde yanı calısmadan bu moto alıcagıma 3 ay calısıp hyosung almalımıyım sonuc olarak

calibrenin 100mt yanına bile yaklaşma..piyasada o sınıfta honda-hyo-kawasaki varken bulaşılmaz öyle ne olduğu belli olmayan motora..sana tavsiyem hyo veya hondadır..tamamen tercihine kalmış birşeydir..ama şekil olarak hyosung,parça ucuzluğu açısından honda düşünebilirsin..ama hangisi seni mutlu ediyorsa onu tercihe et bence
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
aman diyelim Chronix hocam, zaten bok atmaya yer ariyorlar motora simdide ha daelim ha hyo demesinler iyice sigortalar atar valla :-D

boşver hocam.motora bakarak değil adama bakarak yorum yapmak gerek.ufaklığın profilinden tüm mesajlara bakın zaten anlayacaksınız ne demek istediğimi. Ölü taklidi yapın kendi gider.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Temmuzun ilk haftası 3 günlük bir batı karadeniz ve güney marmara turu düşünüyorum.. İştirak etmek isteyenlere duyurulur :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/117905-istanbul-cikisli-rota-tavsiyesi-new-post.html sizlerden de yorum bekliyorum

hocam 3 gün için düşündügün yol çok fazla.karadenizi listeden çıkarıp direk marmasa yapsan çok daha iyi olur bence. Yaptığın yoldan zevk almak istiyorsan 1 gün sürüp 1 gün dinleneceksin.1 günde yapacağın yol max 500 km geçmemeliki sonraki günü ağrılarını geçirmek için harcama.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
hocam 3 gün için düşündügün yol çok fazla.karadenizi listeden çıkarıp direk marmasa yapsan çok daha iyi olur bence.

bana da öyle geldi.. ya dediğin gibi yapmak ya da vakti 4-5 gün yapmak gerekecek gibi.. tavsiyen varmı güzergah için. sizin ekip tecrübeli böyle gezilerde..
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
yok kanka ben mobillete binerim hiç değilse hyo dan sağlamdır.11500 kamlumbağaya verene kadar er6 alırım hyoculara hem hava atarım hem toz yuttururum.

benim anladığım kadarıyla senin kendinle problemin var dostum..git motoruna bin keyfine bak insanlar istediği motora biner..bunun için herkesin kendince sebepleri vardır..bunlarda seni ilgilendirmez..o çok beğendiğin kawasaki türkiyede bir halt edemiyor işte bu mu yoksa hazımsızlığın...
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
calibrenin 100mt yanına bile yaklaşma..piyasada o sınıfta honda-hyo-kawasaki varken bulaşılmaz öyle ne olduğu belli olmayan motora..sana tavsiyem hyo veya hondadır..tamamen tercihine kalmış birşeydir..ama şekil olarak hyosung,parça ucuzluğu açısından honda düşünebilirsin..ama hangisi seni mutlu ediyorsa onu tercihe et bence

Honda ve hyosung aynı fıyattalar hyosung varken hondayı almam honda kalıtesıne bısey soylemem ama benım tarzım degıl kawasakıde pahalı ve hyoyla yan yana gelınce bısıklet gıbı kalıyo ama tabı kı kalıtelerıne bısey soylenmez ama benım aradıgım kalıtenın yanında gorunus estetıklık o yuzden bu motoyuda seceneklerım arasına almıstım
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Honda ve hyosung aynı fıyattalar hyosung varken hondayı almam honda kalıtesıne bısey soylemem ama benım tarzım degıl kawasakıde pahalı ve hyoyla yan yana gelınce bısıklet gıbı kalıyo ama tabı kı kalıtelerıne bısey soylenmez ama benım aradıgım kalıtenın yanında gorunus estetıklık o yuzden bu motoyuda seceneklerım arasına almıstım

En basitinden etrafına bak calibre den kaç tane göreceksin..birçok forum var bunların içinde kaç tane calibre alıpta çok memnun olan var..yıllardır takip ederim en canlı tutulan forumun bölümü hysoung bölümleridir..çünkü talep görüyor ve beğeniliyor..bu motorlarla 40bin km yapmış ve daha üst km yapmış kullanıcılarda var..bu işte biraz mal sahibi olupta o araca bakmayı bilmek ile ilgili sıkıntı var bizim ülkede..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bana da öyle geldi.. ya dediğin gibi yapmak ya da vakti 4-5 gün yapmak gerekecek gibi.. tavsiyen varmı güzergah için. sizin ekip tecrübeli böyle gezilerde..

eğer 3 günüm olsaydı ve birazda yol yapmak isteseydim.eskihisar feribotuna biner yalovaya geçer ve yalova izmir yolu üzerinden çanakkaleye gider orda 1 gün 2 gece kalır 3.gün trakyanın kuzeyinden eve dönerdim.tabi tek başına kalırsan yolu uzatmadan tekırdağ üzerinden köfteni yer eve dönebilirsin
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
bahsettigin yolu 1 hafta once arabayla yaptim Chronix islerim icabi.. Hatta kofte yeme kismini bile tatbik ettim :):-D
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
En basitinden etrafına bak calibre den kaç tane göreceksin..birçok forum var bunların içinde kaç tane calibre alıpta çok memnun olan var..yıllardır takip ederim en canlı tutulan forumun bölümü hysoung bölümleridir..çünkü talep görüyor ve beğeniliyor..bu motorlarla 40bin km yapmış ve daha üst km yapmış kullanıcılarda var..bu işte biraz mal sahibi olupta o araca bakmayı bilmek ile ilgili sıkıntı var bizim ülkede..

Anneme de 2013 hyo ve bu motoyu gosterdım hyosungdan sonra cok basıt gorunuyo bu 3 ay calıs hyosung al dedı :D Hyosung ıyı bakılırsa uzun yıllar kullanılcak bı motor bende ıyı bakıcagıma ınanıyorum guzel bı yerden kaskoyuda yaptırdın mı asla da pısman olunmaz dıye dusunuyorum umarım 3 ay sonra hyosungu mu alırım fıkrımı degıstırcek baska motorda yok pıyasada zaten umarım en saglıklı karar bu olur yorumlarınız ıcın de cok tesekkur ederım sıze :)
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Anneme de 2013 hyo ve bu motoyu gosterdım hyosungdan sonra cok basıt gorunuyo bu 3 ay calıs hyosung al dedı :D Hyosung ıyı bakılırsa uzun yıllar kullanılcak bı motor bende ıyı bakıcagıma ınanıyorum guzel bı yerden kaskoyuda yaptırdın mı asla da pısman olunmaz dıye dusunuyorum umarım 3 ay sonra hyosungu mu alırım fıkrımı degıstırcek baska motorda yok pıyasada zaten umarım en saglıklı karar bu olur yorumlarınız ıcın de cok tesekkur ederım sıze :)

Rica ederim..Dikkat edersen marka fanatikliği yapmadım...tabiiki kendi düşüncelerimi aktardım..ama seçim senin bu sınıfta saydığım 3 motoruda alabilirsin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
size artık cevap veremez oldum.ihtiarladımmı ne ben şimdi ninjamla otobanda biraz gazliyim.kulaklarınızı dikin bir gazlama sesi duydunuz galiba.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Rica ederim..Dikkat edersen marka fanatikliği yapmadım...tabiiki kendi düşüncelerimi aktardım..ama seçim senin bu sınıfta saydığım 3 motoruda alabilirsin..

Evet cok ıyı acıkladınız objektıf bı sekılde yanı 3 bın lıra az verıpte motora tovbe etme rıskını almaya degmez honda ve ninjada cok kalıtelıler ama dedıgım gıbı ozellıkle 2013 model hyonun yanında benım ıcın sansı yok motor dedıgın kalıtesının yanında azcıkta yoldan gecenlerın aa falan yapması lazım ve hyo da tam öyle :p
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
size artık cevap veremez oldum.ihtiarladımmı ne ben şimdi ninjamla otobanda biraz gazliyim.kulaklarınızı dikin bir gazlama sesi duydunuz galiba.

sen nasıl 43 yaşındasın anlamış değilim...çocuklar gibi yok otobana çıkayım gazlıyayım filan..enteresan yaş 43 yerine 13 olmasın..
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
sen nasıl 43 yaşındasın anlamış değilim...çocuklar gibi yok otobana çıkayım gazlıyayım filan..enteresan yaş 43 yerine 13 olmasın..

bu eleman tanidik biri cikacak sonunda aklimda bir isim var ama hadi bakalim :) az daha eglensin.
hacı gözünüzü seveyim cevap vermeyin şuna zavallı 250 cc motora 2 binlira fazla vermiş canı çıkıyor
hatırlarsanız adam başka bi nickle girip çıkıyordu foruma kimse tınlamayınca şimdi bu nickle giriyor
görmezden gelin yokmuş gibi davranın kendi kendine guzuldayıp guzuldayıp gider
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
126
Anneme de 2013 hyo ve bu motoyu gosterdım hyosungdan sonra cok basıt gorunuyo bu 3 ay calıs hyosung al dedı :D Hyosung ıyı bakılırsa uzun yıllar kullanılcak bı motor bende ıyı bakıcagıma ınanıyorum guzel bı yerden kaskoyuda yaptırdın mı asla da pısman olunmaz dıye dusunuyorum umarım 3 ay sonra hyosungu mu alırım fıkrımı degıstırcek baska motorda yok pıyasada zaten umarım en saglıklı karar bu olur yorumlarınız ıcın de cok tesekkur ederım sıze :)

İnşallah alırsın hyo'yu ama kasko olayını bir daha düşün derim ... :)
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-model-sifirdan-farksiz-motor-bayiden-degil-sahibinden-128978095/detay

niye hemen fiyat yukseltıosun ki Dolar molar sattı falan derken fiyat çıktı ama gene incek arkadaş :)

Temız motor satan yoqmu ulen siyah tercih sebebi km az tercih sebebi temizlik tercih sebebi uygunluk tercih sebeb .

( Lütfen O seçeneklerde banada bi tane getirin espiri yapmayin)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst