Evet bende çakırca motora gıtmıstım banada aynı seylerı soyledı ellerınde hıc yoktu hazıranın sonunda gelcekmıs ve cogunun kaporası alınmıs zaten hyo kotulencek bı motor degıl ozellıklerı ortada ve 2013 modelını gercekten cok guzel yapmıslar calıbre ıyı hos ama kumar gıbıde gelıyo daha kanıtlamamıs kendını belkı cok ıyıdır belkıde canlı bomba gıbıdır bılemıyorum onu ama hyosungunda pahalı yedek parca fıyatları cok fazla ama bı kaskoya cozulur heralde yanı calısmadan bu moto alıcagıma 3 ay calısıp hyosung almalımıyım sonuc olarak
calibrenin 100mt yanına bile yaklaşma..piyasada o sınıfta honda-hyo-kawasaki varken bulaşılmaz öyle ne olduğu belli olmayan motora..sana tavsiyem hyo veya hondadır..tamamen tercihine kalmış birşeydir..ama şekil olarak hyosung,parça ucuzluğu açısından honda düşünebilirsin..ama hangisi seni mutlu ediyorsa onu tercihe et bence