Lens İle Motor Kulanımı Hakkında Bilgi

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Merhaba arkadaşlar ben lens almaya düşünüyorum fakat bu lens ile motor kulanımı nasıl olur lens ile motor kulanılır mı bana zararı olursa neler gibi soruları merak ediyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Merhaba arkadaşlar ben lens almaya düşünüyorum fakat bu lens ile motor kulanımı nasıl olur lens ile motor kulanılır mı bana zararı olursa neler gibi soruları merak ediyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

Direk etkisi olacağını sanmıyorum. Sık sık lenslerini özel su ile ıslatman gerekiyor , o biraz sıkıcı gelebilir alışana kadar. Bu arada lens numaralımı ?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Gözlük ile kask kullanma sorunu için mi lens düşünüyorsun?
Öyleyse iyi edersin ve sıkıntı yaşamazsın.
Eğer motosikleti kasksız kullanacaksan ve rüzgar nedeniyle lens sorunları yaşayıp yaşamayacağını düşünüyorsan, o konuda fikrim yok.
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Kaliteli bir lens alırsanız hiçbir sıkıntı yaşamazsınız. 2 yıldır kullanıyorum kasklı kasksız sıkıntı yaşamadım.(Uzun süre klimalı ortamda bulunmadığınız sürece ve rüzgarda gözleri kurutmadığınız sürece sıkıntı olmaz.)
Lense alışana kadar lens kabını yanınızda taşıyın ve kesinlikle kaliteli lens alın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bazen vizör açık seyahat edince toz kaçabiliyor ona dikkat ettikten sonra sıkıntı yok yıllardır hem lens hem motosiklet kullanıyorum :)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
tam kast + gözlük...
Lens zor be hacım. hergün hergün tak çıkar tak çıkar.
Allah kolaylık versin.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Kaliteli bir lens alırsanız hiçbir sıkıntı yaşamazsınız. 2 yıldır kullanıyorum kasklı kasksız sıkıntı yaşamadım.(Uzun süre klimalı ortamda bulunmadığınız sürece ve rüzgarda gözleri kurutmadığınız sürece sıkıntı olmaz.)
Lense alışana kadar lens kabını yanınızda taşıyın ve kesinlikle kaliteli lens alın.
rüzgarda gözleri kurutmamak için arada bir mola mı vermek lazımdır ?
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Kaskla kullanıp kask camını kapalı tuttuğunuz sürece sorun olmayacaktır ben de lens takıyorum. Ama kask camı açık kalırsa kuruma ve batma yapabiliyor veya sinek vs kaçabiliyor biliyorsunuz. kaskın ön camını açık kullanıyorsanız güneş gözlüğü kullanırsanız direkt gelen rüzgarı engelleyecektir
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
ben de lens ile motosiklet kullanıyorum, kaskta vizörü açıkken kullanmak oldukça zor, rüzgar gözü çok çabuk kurutuyor ve en ufak toz parçası dahi gözde uzun süre rahatsızlık yaratıyor. Bunu iki şekilde çözmek mümkün, birincisi vizör kapalı gitmek; ikincisi ise bir bisiklet gözlüğü alıp vizör açıkken bu gözlüğü kullanmak.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Bu arada kaliteli bir marka lens ile (mesela focus night & day) ile çok rahat edersiniz.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
birde hava aldıran su geçirebilen mi ne böyle kalitesi yüksek lenslerde var kışın televizyonda reklamını görmüştüm acaba hava aldıran bir lens kullanmak vizör açık gitme sorununu çözer mi ki ?
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
birde hava aldıran su geçirebilen mi ne böyle kalitesi yüksek lenslerde var kışın televizyonda reklamını görmüştüm acaba hava aldıran bir lens kullanmak vizör açık gitme sorununu çözer mi ki ?

bu konuda bilgisi olan yok galiba ?
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
birde hava aldıran su geçirebilen mi ne böyle kalitesi yüksek lenslerde var kışın televizyonda reklamını görmüştüm acaba hava aldıran bir lens kullanmak vizör açık gitme sorununu çözer mi ki ?

Yükek oksijen geçirgen lenslerin olayı gece de gözünüzde kalabilmesi ve gece göze yapışma yapmaması. Haftada bir çıkarılan var, bi ay gözde kalabilen var çıkar tak yapmıyorsunuz. Bi önceki mesajda belirttiğim focus'un night & day lensi bu kategoride çok başarılı bir yumuşak lens. tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
5 senedir lens kullanıyorum ve hertürlü lensi denedim şuan oasys jhonsan&jhonsan kullanıyorum normal şartlarda çok yüksek oksijen geçiren bir lens,ama motorda herşey değişiyor uzun yolda kesinlikle sıkıntı çıkarıyor ama şehir içinde tam kapalı kask ile rüzgar almadan sorun olmuyor...

uzun süre lens kullanımında bi süre sonra rahatsız ediyor arada gözleri dinlendirmek lazım,mesela 2 aydır gözlük takıyorum bugun lens kullandım havuza gittiğim için şimdi bu lensleri atıcam çünkü havuza veya denize gittikten sonra lensler bir işe yaramıyor artık:cat:
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Yükek oksijen geçirgen lenslerin olayı gece de gözünüzde kalabilmesi ve gece göze yapışma yapmaması. Haftada bir çıkarılan var, bi ay gözde kalabilen var çıkar tak yapmıyorsunuz. Bi önceki mesajda belirttiğim focus'un night & day lensi bu kategoride çok başarılı bir yumuşak lens. tavsiye ederim.
hmm beğendim bunu :cat: gözlerim numaralı ve astigmat fakat yinede böyle bişey bulurum sanırsam ?
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
hmm beğendim bunu :cat: gözlerim numaralı ve astigmat fakat yinede böyle bişey bulurum sanırsam ?

astigmat lenslerin (torik) hava geçirgenliği az ve neme olan ihtiyaçları daha fazla. lensleri rüzgara maruz bırakırsan çabuk kuruma yapabilir.
lens kullanırken en büyük dez avantajın gözüne yabancı cisim kaçması olacaktır. bu konuda lensli göz çıplak haline göre çok daha duyarlı oluyor. ikisine birden kaçarsa büyük sıkıntı yaşayabilirsin.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Orta okuldan beri lens kullanıyorum.
1.oksijen hava alabilen lens alacaksın.
2.optikciler çok pahalı satıyor araştırıp öyle alacaksın. 3 aylık için 50 liradan fazla verme :)
3.vizor kapalı kullanacaksin. Oksijenli alırsan açıkta kullansan pek rahatsız olmazsın.
Lens gözlüğe göre çok daha kullanışlı tavsiye ederim :)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Orta okuldan beri lens kullanıyorum.
1.oksijen hava alabilen lens alacaksın.
2.optikciler çok pahalı satıyor araştırıp öyle alacaksın. 3 aylık için 50 liradan fazla verme :)
3.vizor kapalı kullanacaksin. Oksijenli alırsan açıkta kullansan pek rahatsız olmazsın.
Lens gözlüğe göre çok daha kullanışlı tavsiye ederim :)

Peki astigmat için de bu hava alabilen lensler bulunmaz mı ?
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Lensi kesinlikle internetten alın.Optikçiler fahiş kar payları ile satıyorlar.75 liralık lense 120 lira fiyat çekenini gördüm
Lensmarket.com güvenilirdir bu arada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst