Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
10
Aynen yahu :).

Beyler bende tiger egzoz var, km başına 25 kuruş yakıyor. Normaldir diye tahmin ediyorum da, sizde ne kadar yakıyor?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
934928_10151631275516112_847082899_n.jpg
994803_10151631277906112_117696662_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

biraz kucuk oldu ama hafta sonu side gezimizden
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
70 bincik paracığım olsa bmw s1000rr ne hayabusa ne gsxr ama hayabusadansa gsxr yani :D hiç kullandınmı derseniz hayır ama görünüş süper :) yaşamayı sevenlerin alacağı bi motor olmamalı bence :D
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Evet konusurken kolay geliyor ama 1000 cc makinaya atlayip gaz cevirmek ustalarin dedigi gibi GuvenÖzveriTecrube ister ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seri üretim en hızlı makine kawasaki zx 14 dür.hayabusa ya drag yarışlarında çok büyük fark atıyor.youtube dan hayabusa vs zx14 yazın video çıkıyor ordan izleyin farkı göreceksiniz.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
6szj.jpg


http://img593.imageshack.us/img593/6294/oo2i.jpg
forum cok sessiz varsayapilan geziler etkinlikler paylasmak guzel olurdu
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
636 cok vamp gercekten :) gecen rıvada benım canavarın arkasına koydu park halınde 2 tane.sesı de hos.ben agır oldugu ıcın elemıstım ama sekıl-semal-ses fenalarda :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
resmi cektigim gun resimde de gorundugu gibi selenin poseti ustun de plakasi daha cikmamisti ve daha arkada duran zzr 14000 bile o guzelligin gölgesinde kaldi benim gözum de
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
bence 600 lük racing kategorisinde 2013 636 kasa ile kawasaki rakiplerinin bir iki adım önüne geçti ama ona görede fiyat farkını istiyor :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Inan bana adamlar 636 ile 1000lik 750 makinalara kafa tutuyorlar ve tasarimi coook iyi ve bir kac gundur bizim forum sessiz olunca diger 250 cc forumlarina takildim tabi ninja bataklayan da var kafasina basilmis yesil kurbaga diyen de ve bu muhabbetler uzerine dun gece bir arkadasla degistik motorlari ve inanin bir kez daha cok mitlu oldum 2010 model ninjami satinca tekrar ninjada karar verdigime turkiye sartlarinda cbr. Gercekten iyi bir secenek ama ninjadan Inip cbr a bininca ikinci dk da titresim cok rahatsiz etmeye basladi oyle gazi cevirince deli gibi tork morl da hissetmedim ama yinede guzeldi motorlari tekrar degistigimizde arkadas ninjayi cbr i almadan deneme sansim olsaydi kesinlikle karArim ninjadan yana olurdu dedi :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaslar selamlar olsun. 2008 model 30binde ninjalar için genel durum nedir kronik bi rahatsızlık varmıdır ?
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Yeniden merhaba,

Dun itibariyle motorumun rodajini tamamladim. Is guc dolayisiyla 1 ay kadar surdu. Buyuk sabirla :), kitabinda belirtilen sekilde ve bu isi bilenlerin de tavsiyelerini kulak ardi etmeden rodaj surecini bitirmeye çalıştım. Daha once baska ninja kullanma firsatim olmadigi icin motorun ne derece basarili acildigini karsilastirma imkanim olmadi ama 6 bin devirden itibaren motorun verdigi ses, cekis ve tepkiler sanirim basarili oldugumu soyluyor :) 1600 km yi tamamladigim gun eve donerken bos yolda, yol da elverdigince bir hiz denemesi yaptim ve 150 yi rahat gordum daha sonra yol koşulları sebebiyle gazi kapamak zorunda kaldim ama en kisa surede yeni bir deneme yapacagim. Merak edenler icin; rodaj suresince motor gayet makul yakti, kilometre basi ortalama 14-15 kurus gibi degerler elde ettim. (Ilk 800 km 4000 devir ve altı, 800-1600 km arasi 6000 devire kadar). Bakalim bundan sonra yakit sarfiyatı nasil değişecek...

Bu arada burdaki arkadaslardan Gopro kullanan var mi diye sormak istiyorum? Gecen ay almayi dusunuyordum ama yabanci sitelerde yazilimsal bazi problemler olduğunu okumustum. Kullanan biriler varsa tecrubelerini yazarsa sevinirim. Baska marka action cam kullanan arkadaslarin da verecegi bilgiler ve oneriler icin de simdiden tesekkurler.

Herkese kazasiz belasiz, keyifli surusler. Gorusmek uzere...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
arkadaslar selamlar olsun. 2008 model 30binde ninjalar için genel durum nedir kronik bi rahatsızlık varmıdır ?
o yasve km motorlarin icin sunu soyleyebilrim bir lastigin omru 2 yil yada 25000 km ise 2 lastigin degismesi sart zincir ön arka disli komple degismesi lazim ve eksantrik zincirinin gerilmesi gerekiyor. bunlar kronik degil zamanla asinan yada yipranan parcalarin degismesi olarak dusunelim ve 2008 ler karbiraturluydu sanirim ayar ve temizlik gerekebilir benim soyleyeceklerim genel anlamda bu kadar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst