Yeniden merhaba,
Dun itibariyle motorumun rodajini tamamladim. Is guc dolayisiyla 1 ay kadar surdu. Buyuk sabirla

, kitabinda belirtilen sekilde ve bu isi bilenlerin de tavsiyelerini kulak ardi etmeden rodaj surecini bitirmeye çalıştım. Daha once baska ninja kullanma firsatim olmadigi icin motorun ne derece basarili acildigini karsilastirma imkanim olmadi ama 6 bin devirden itibaren motorun verdigi ses, cekis ve tepkiler sanirim basarili oldugumu soyluyor

1600 km yi tamamladigim gun eve donerken bos yolda, yol da elverdigince bir hiz denemesi yaptim ve 150 yi rahat gordum daha sonra yol koşulları sebebiyle gazi kapamak zorunda kaldim ama en kisa surede yeni bir deneme yapacagim. Merak edenler icin; rodaj suresince motor gayet makul yakti, kilometre basi ortalama 14-15 kurus gibi degerler elde ettim. (Ilk 800 km 4000 devir ve altı, 800-1600 km arasi 6000 devire kadar). Bakalim bundan sonra yakit sarfiyatı nasil değişecek...
Bu arada burdaki arkadaslardan Gopro kullanan var mi diye sormak istiyorum? Gecen ay almayi dusunuyordum ama yabanci sitelerde yazilimsal bazi problemler olduğunu okumustum. Kullanan biriler varsa tecrubelerini yazarsa sevinirim. Baska marka action cam kullanan arkadaslarin da verecegi bilgiler ve oneriler icin de simdiden tesekkurler.
Herkese kazasiz belasiz, keyifli surusler. Gorusmek uzere...