- Katılım
- 31 Ocak 2013
- Mesajlar
- 1,106
konu dışı birşey yazıcam kimse kusura bakmasın bu sayfa benim sayfam yani bizim cbr sayfamız sizde yabanci değilsiniz o yüzden bu sayfada konuyu açtım yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.bu kız milletini anlamak çok güç ya ben çok salağım yada kızlar manyak olmalı
işyerinin yanındaki şirkette bir tane kız var. ilk zamanlar beni gördüğünde git burdan göz zevkimi bozuyorsun nefret ediyorum senden görmek istemiyorum diyordu.beni görünce etmediği hakaret kalmadı hatta elini bile kaldırdı bana . kıza şiir bile yazmıştım şiiri okudu sonra bana ne şiir yazıyosun al bu şiiri müsait bir tarafına sok dedi. ben gene hiç birşey demedim.sabahları tebessümle günaydın dedim . bana ne günaydını be sonrasında gene hakaretler.bu kızın peşini bıraktım onu görünce kaçtım bu sefer değişti eskisi gibi beni gördüğünde bagırmıyor kızmıyordu. sonrasında benden çiçek istedi.durup dururken çiçek istemesi ne demek?hemde orkide istedi.bende dedimki önce benim kırılan kalbimi al ben sana orkide değil botanik bahçesini alırım dedim. aradan tekrar zaman geçti. ben çiçek almadım hala. dün gene çiçek istedi.tabi bu çiçek isteme olayları aracı vasıtasıyla oluyor konuşmalarımızı aracı yani çöpçatan dediğimiz bir kişi samimi bir arkadaşım aksettiriyor bize .direk kendi gelip söyleyemiyor.benden özür felan dilemedi. ve dün tekrar çiçek istedi almayı düşünmüyorum çünkü istendikten sonra verilen çiçek çiçek değildir bence....ne yapmalı?
Bence önünde iki yol var
1.si ya orkide ona doğru git sonra orada çalışan başka bir kıza ver
2.si kaktüs al git