Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
konu dışı birşey yazıcam kimse kusura bakmasın bu sayfa benim sayfam yani bizim cbr sayfamız sizde yabanci değilsiniz o yüzden bu sayfada konuyu açtım yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.bu kız milletini anlamak çok güç ya ben çok salağım yada kızlar manyak olmalı
işyerinin yanındaki şirkette bir tane kız var. ilk zamanlar beni gördüğünde git burdan göz zevkimi bozuyorsun nefret ediyorum senden görmek istemiyorum diyordu.beni görünce etmediği hakaret kalmadı hatta elini bile kaldırdı bana . kıza şiir bile yazmıştım şiiri okudu sonra bana ne şiir yazıyosun al bu şiiri müsait bir tarafına sok dedi. ben gene hiç birşey demedim.sabahları tebessümle günaydın dedim . bana ne günaydını be sonrasında gene hakaretler.bu kızın peşini bıraktım onu görünce kaçtım bu sefer değişti eskisi gibi beni gördüğünde bagırmıyor kızmıyordu. sonrasında benden çiçek istedi.durup dururken çiçek istemesi ne demek?hemde orkide istedi.bende dedimki önce benim kırılan kalbimi al ben sana orkide değil botanik bahçesini alırım dedim. aradan tekrar zaman geçti. ben çiçek almadım hala. dün gene çiçek istedi.tabi bu çiçek isteme olayları aracı vasıtasıyla oluyor konuşmalarımızı aracı yani çöpçatan dediğimiz bir kişi samimi bir arkadaşım aksettiriyor bize .direk kendi gelip söyleyemiyor.benden özür felan dilemedi. ve dün tekrar çiçek istedi almayı düşünmüyorum çünkü istendikten sonra verilen çiçek çiçek değildir bence....ne yapmalı?

Bence önünde iki yol var
1.si ya orkide ona doğru git sonra orada çalışan başka bir kıza ver
2.si kaktüs al git
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
kız benden çiçek isterken fazla umutlanmasın demeyide ihmal etmemiş söylemeyi unuttum.

Orhan, çok dengesiz bir tiple karşı karşıyasın. Benim tavsiyem önce dikkat et sonra sittir et. Boş ver hacı. Hayır gelmez ondan.

Arkadaşlar afedersiniz ama bazı kızlar ciğeri beş para etmez adamların peşinden ayrılmıyor, ona kölelik, köpeklik yapıyor; aynı kız efendi birine karşı öyle bir tavırlara giriyor ki bu sefer kendi yaptıklarını o erkekten bekliyor.

Orhan, benim hiç sevgilim olmadı. Senin söylediğin modellerden olacaksa hiç olmasın zaten. Bu modellerle ne geleceği düşünebilirsin ne anını düzgün yaşayabilirsin. Sence bu psikolojideki birinden eş veya anne olur mu?

Niyetin ciddi değilse de amacına ulaşana kadar alttan alıp sonra dersini verebilirsin.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kararımı verdim kaktüs alıcam
kız hergün biriyle kavga ediyormuş işyerinde en son kendi patronunun yeğeniyle kavga etmiş karşılıklı bağırmalar vs.. bana onca hakaretine rağmen tek kelime etmemiştim günaydın dediğimde bile hakaret yemiştim. dediğiniz gibi yapıcam ben ciddi düşünüyordum baktım karakteri pisikolojisi bozuk gibi gelmeye başladı sadece tipine hoşlantı duymaya başlamıştım. demekki her güzel tipe bakarak bir kıza değer vermeyecez . piyasada ne güzel tipler var mankenlere taş çıkaran ama gel görki porno yıldızıdır. ne yüzü çirkin tipler vardırki kalbi içi nur gibidir. herkese allah hayırlısını versin.
insan önce bi özür diler gönlümü alır ondan sonra çiçek ister. bana yüzsüz diyen hanımefendi yüzlümü oluyor.gerçekten kız milletini anlamakta zorlanıyorum motosiklet sürerlen bile bu kadar zorlanmıyorum.değerli yorumlarınızı tek tek okudum tüm yorumlar için teşekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
kararımı verdim kaktüs alıcam
kız hergün biriyle kavga ediyormuş işyerinde en son kendi patronunun yeğeniyle kavga etmiş karşılıklı bağırmalar vs.. bana onca hakaretine rağmen tek kelime etmemiştim günaydın dediğimde bile hakaret yemiştim. dediğiniz gibi yapıcam ben ciddi düşünüyordum baktım karakteri pisikolojisi bozuk gibi gelmeye başladı sadece tipine hoşlantı duymaya başlamıştım. demekki her güzel tipe bakarak bir kıza değer vermeyecez . piyasada ne güzel tipler var mankenlere taş çıkaran ama gel görki porno yıldızıdır. ne yüzü çirkin tipler vardırki kalbi içi nur gibidir. herkese allah hayırlısını versin.
insan önce bi özür diler gönlümü alır ondan sonra çiçek ister. bana yüzsüz diyen hanımefendi yüzlümü oluyor.gerçekten kız milletini anlamakta zorlanıyorum motosiklet sürerlen bile bu kadar zorlanmıyorum.değerli yorumlarınızı tek tek okudum tüm yorumlar için teşekkürler.

Orhan ciddi düşünüyorsan iki kere uzak dur. Bu psikolojideki biriyle evlendiğini düşünsene hacı. Bu kafadaki biriyle evlilik çok uzun sürmez, ayrılırken de bir sürü uğraştırır.

Ahir zamandayız, hiçbir şey dışarıdan göründüğü gibi değil. Güzel görüp beğeniyoruz filan ama içleri boş. Kız arkadaş, sevgili, eş dediğin ruha hitap etmeli gerçekten.
Fiziksel şeyler hepsinde aynı hacı. Günde 1-2 saat fiziksel aktivite olsa bile 22 saat karşındaki insanın zihinsel, ruhsal durumuyla baş başa kalacaksın ;)

Tabi o kızı tanımıyoruz. Yanlış yorumlar da yapıyor olabiliriz.

Tamam, diyelim ki kız sana önce ters/kırıcı davrandı. Bu savunma mekanizmasından olabilir. Belki de "büyük aşklar kavgayla başlar" tezine inandığı için öyle davrandı.
Sonra yavaş yavaş sana olan fikirleri değişti veya artık ters/kırıcı davranmayı bırakmaya karar verdi.

Bu durumda yapması gereken ilk şey gelip direkt özür dilemese de (gurur meselesi olur) daha insani bir diyalog kurması olmalıydı. Sonra o da seninle ilgileniyorsa bunu hal ve hareketleriyle ima eder ve senden adım atmanı bekleyebilirdi.
Böyle bir şey yapmış olsa emin ol onun çiçek/orkide istemesine gerek bile kalmazdı. Kızla aranızda bir şeyler olduğunu hissettiğinde, attığın adımların ters tepmeyeceğine inandığında sen zaten çiçeğe boğardın onu.

Yüzsüz yüzsüz çiçek isteyip üstüne bir de "fazla umutlanmasın" demesi biraz olsun haklı olduğumuzu düşündürüyor.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir az önce kaktüsü aldım 5 tl tuttu.arkadaş ile gönderdim arkadaş çiçek sepetinden geldiğini söyledi tabi ona. ne dese beğenirsiniz alsın bu kaktüsün üzerine otursun o demiş benim için. çok cimriymiş demiş, ayrıca hala orkide istemeyide ihmal etmemiş ama kızmadan söylemiş bunları.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
bir az önce kaktüsü aldım 5 tl tuttu.arkadaş ile gönderdim arkadaş çiçek sepetinden geldiğini söyledi tabi ona. ne dese beğenirsiniz alsın bu kaktüsün üzerine otursun o demiş benim için. çok cimriymiş demiş, ayrıca hala orkide istemeyide ihmal etmemiş ama kızmadan söylemiş bunları.

Dostum eğer motosiklet almadan önce sana hakaret ettiyse motora binmek istiyordur.:)
Macera olsun diyorsan çiçek al yoksa boşver.
Ciddi konuşma hep bir alaycı tavrın olsun.
Çicek almadan bi kafeye gitmeyi teklif et eğer kabul ederse çiçek al.
Milyon tane ihtimal var belki birini kıskandırmak için aldıracaktır çiçeeee.
Sen,sen ol fazla ciddiye olma bu işi sende biraz onunla eğlen( sen bana ne alıcan gibisinden)
Şimdiden iyi şanslar
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum eğer motosiklet almadan önce sana hakaret ettiyse motora binmek istiyordur.:)
Macera olsun diyorsan çiçek al yoksa boşver.
Ciddi konuşma hep bir alaycı tavrın olsun.
Çicek almadan bi kafeye gitmeyi teklif et eğer kabul ederse çiçek al.
Milyon tane ihtimal var belki birini kıskandırmak için aldıracaktır çiçeeee.
Sen,sen ol fazla ciddiye olma bu işi sende biraz onunla eğlen( sen bana ne alıcan gibisinden)
Şimdiden iyi şanslar

kesin alaycı bir şekilde o bana ne alacağını söylediğinde tahmin etmekte zorlanmıyorum:) ciddi almıyorum zaten. en azından şuan için ciddiye almıyorum.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Aracı olmasın sen konuşmaya çalış.:joker:,
gazeteci Hıncal Uluç, üniversitede okurken, bir gün bir kız görür ve gördüğü gibi ona aşık olur...

Daha önce hiç aşk nedir bilmeyen Uluç, ilk görüşte, o 3 5 saniye içinde kıza gönlünü kaptırır.
Sanki ömrü boyunca o kızı aramış da bulmuş hissine kapılır ve onu kaybetmemek için günlerce peşinden koşup onu takip eder.

Bir gün bütün cesaretini toplayıp, Necip Fazıl'ın bu dizelerini bir kağıda yazarak ona verir.

''Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar,
Ne de şeytan bir günahı,
Benim seni beklediğim kadar.''

Fakat kız hiç umursamaz Hıncal'ı.
Bir teşekkür bile etmeden,
Yoluna devam eder.

Kız havalı, burnu yükseklerde.

Daha sonra Hıncal onu bir erkeğin yanında görür ve ona olan aşkını içinin derinliklerine atıp, üstünü kalın bir gururla kapatır...

Kız sürekli farklı erkeklerle çıkmaktadır.
Çok hızlı yaşamaktadır.

Aradan 3 yıl geçer.
Kız, okulun zengin züppelerinden beklediği huzuru ve sevgiyi bulamaz ve Hıncal'a gelip hala beni seviyor musun demiş? Eğer seviyorsan, ben hazırım demiş.

Ve Hıncal o sırada, şiirin geri kalan kısmını da yazıp kıza verir:

''Geçti artık, istemem gelmeni.
Yokluğunda sevdim ben seni,
Bırak vehminde gölgeni,
Gelme artık neye yarar''

Bunun üzerine kız, geldiği gibi geri gider.
Senin de durumun böyle olmasın :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oyle olcak gibi son iki kıta cuk diye oturdu.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
265
@BARODİ
baştan söyleyeyim, yazdıklarımda haddimi aşıyorsam kusura bakma ben çok uyuz olurum böyle tiplere, atla cbr a çık karşısına , ben motorun kralına biniyorum kızım de, hem de senden daha bakımlı de,kaktüs olayı iyi olmuş,arkadaşın başına gelmişti benzer bi olay ,maydonoz gönderdik bi demet otlansın diye :D senin kıza en iyi yapacağın şey onu görmezden gelmek ama taviz vermeden, yok say onu sinirinden kudursun, birden bıçak gibi kes at hayatından ...
cbr 250 forumuna göre bi cevap vermem gerekirse : :D
lastiklerin fazla havasını al, kıçı yere yaklaşsın , muhtemelen ayda bir yağ kaçırıyor, contası değişsin :D, yağ kaçırdığı dönemlerde yaklaşma, huysuz olur, üstünden atar :D
şaka bi yana böyle tipler eninde sonunda kendisini harcayacak tipler bulurlar, Allah karşına helal süt emmişinden harbi bi hatun çıkarır inşallah,bunlara da arizona kaktüsü düşer en nihayetinde, senin değerini anladıklarında tren çoktan kaçmış olur, uzak dur layığını bulsun, yokmuş gibi davran kudursun
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@BARODİ
baştan söyleyeyim, yazdıklarımda haddimi aşıyorsam kusura bakma ben çok uyuz olurum böyle tiplere, atla cbr a çık karşısına , ben motorun kralına biniyorum kızım de, hem de senden daha bakımlı de,kaktüs olayı iyi olmuş,arkadaşın başına gelmişti benzer bi olay ,maydonoz gönderdik bi demet otlansın diye :D senin kıza en iyi yapacağın şey onu görmezden gelmek ama taviz vermeden, yok say onu sinirinden kudursun, birden bıçak gibi kes at hayatından ...
cbr 250 forumuna göre bi cevap vermem gerekirse : :D
lastiklerin fazla havasını al, kıçı yere yaklaşsın , muhtemelen ayda bir yağ kaçırıyor, contası değişsin :D, yağ kaçırdığı dönemlerde yaklaşma, huysuz olur, üstünden atar :D
şaka bi yana böyle tipler eninde sonunda kendisini harcayacak tipler bulurlar, Allah karşına helal süt emmişinden harbi bi hatun çıkarır inşallah,bunlara da arizona kaktüsü düşer en nihayetinde, senin değerini anladıklarında tren çoktan kaçmış olur, uzak dur layığını bulsun, yokmuş gibi davran kudursun
Çok saol iyi dilekler icin zaten bu persembe sakaryaya kız bakmaya gidicem gene bakalim neolcak.o catlak zaten o hakaretlerden sonra beni soguttu kendinden.buradaki arkadaslarimizin ortak gorusu tamamen aynı.herkese tesekkurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------


5 dakikadir gülmekten gözlerim ya§ardı benimde
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
walla 50 tl kaparo verdim ama kardeşim vazgeçip manisadan alabilirim, neden öyle dedin ki şimdi içime şüphe düşürdün ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------



hatta salihliden bile alabilirim kardeşim

valla uzun uzun anlatmıyım kardeş 720 li 730 lu sayfalardan başla okuyarak deep far ve benm yorumlarıma yükselişte herşey motoru satıncaya kadar.sen imzanı at motoru teslim etsn sonra arkanda durmuyorlar.ne işçiliği işçilik ne servisi servis.kmse memnun değil.ben yine sana bırakıyorum bende ordan aldım ama hem insanına göre muamele yapıyolar hemde satıştan sonra şanslıysan işin düşmez onlara düşersen sıkıntılı günler bekliyor seni.ilgi satıştan sonra sıfır hep sallamasyon.servisi desen el ucuyla yapıyor işi idareten başından atmak ister gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

sadece 2 mizin yorumlarını tarayarak gel görürsün.bunun gbi şikayetçi çok insan var

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Çok saol iyi dilekler icin zaten bu persembe sakaryaya kız bakmaya gidicem gene bakalim neolcak.o catlak zaten o hakaretlerden sonra beni soguttu kendinden.buradaki arkadaslarimizin ortak gorusu tamamen aynı.herkese tesekkurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------



5 dakikadir gülmekten gözlerim ya§ardı benimde

bence hiç grek yok abi sana kız mı yok allah aşkına.öle insandan hayır gelmez kullanmaya çalşır dişiliğini kullanarak insanları.bi kardeş tavsiyesi olarak söylüyorum abi dikkate alıp almamak sana kalmış öle kız anca baş ağrısı yapar sıkıntıya sokar insanı gerilirsin sürekli 3 kuruşluk aşk hayatı yaşıcam diye 5 kuruşluk sıkıntı çekersin bence hiç gerek yok kafan rahat olur.hayırlı olanı seni bulur zaten abi.gün gelir ansızın denkgelirsin tanışırsın olur bter herşey o yzden salla be abi
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Arkadaşlar şu 5500 devir sonrası motor bloğundan gelen zırıltı sinirimi bozmaya başladı. Konuyu araştırdığımda bazı motorlarda bu problem yokken bazı kişiler aynı durumdan müzdarip. Bu konuyu araştıran oldu mu? Servis durumun normal olduğunu söylüyor ama motordan motora değişiyorsa pek normal bir ses değil bu.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
CANAVARI ALDIMM.... Şu anda Eskişehirde benı beklıyorrr.. Zafere sonsuz teşekkürlerimi sunarken. Motorun resımlerını cekmiş bana gönderdi an an çıldırdım resmen.böle bi güzellik olamaz böle bi tatlılık olmaz. aynısını zaferde söledi hadi hayırlısı Pazar saat :12:00da sevgilimle buluşacam :)
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
CANAVARI ALDIMM.... Şu anda Eskişehirde benı beklıyorrr.. Zafere sonsuz teşekkürlerimi sunarken. Motorun resımlerını cekmiş bana gönderdi an an çıldırdım resmen.böle bi güzellik olamaz böle bi tatlılık olmaz. aynısını zaferde söledi hadi hayırlısı Pazar saat :12:00da sevgilimle buluşacam :)

tekrar hayırlısı olsun kazasız belasız :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Arkadaşlar şu 5500 devir sonrası motor bloğundan gelen zırıltı sinirimi bozmaya başladı. Konuyu araştırdığımda bazı motorlarda bu problem yokken bazı kişiler aynı durumdan müzdarip. Bu konuyu araştıran oldu mu? Servis durumun normal olduğunu söylüyor ama motordan motora değişiyorsa pek normal bir ses değil bu.

bence çok kafaya takma sesi olanlarda da hiç sorun çıkardımı? hayr. muhtemelen belli bir parça motorun belli devirlerinde titreşime geçiyor parçanın belli bir rezonans durumu var sanırım o devirlerde çıkıyor sadece ses onun dşında kesiliyor.sorun olcak olsa devir arttıkça seste iyice artar son devirlere doğru dayanılmaz bir hal alır
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
CANAVARI ALDIMM.... Şu anda Eskişehirde benı beklıyorrr.. Zafere sonsuz teşekkürlerimi sunarken. Motorun resımlerını cekmiş bana gönderdi an an çıldırdım resmen.böle bi güzellik olamaz böle bi tatlılık olmaz. aynısını zaferde söledi hadi hayırlısı Pazar saat :12:00da sevgilimle buluşacam :)
Hayırlı olsun kazasız belasız :)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Arkadaşlar şu 5500 devir sonrası motor bloğundan gelen zırıltı sinirimi bozmaya başladı. Konuyu araştırdığımda bazı motorlarda bu problem yokken bazı kişiler aynı durumdan müzdarip. Bu konuyu araştıran oldu mu? Servis durumun normal olduğunu söylüyor ama motordan motora değişiyorsa pek normal bir ses değil bu.

bu ses olayı sadece cbr 250 de değil bütün motorlarda vardır belli devirlerde. bazısı duyulmayacak kadar az oluyor ondan farkedilmiyor. cbr da 6000 devire yakın bir rahatsızlık hissi veriyor sonra düzeliyor. hepsinde olmayabilir tabii ama çoğunda var diye biliyorum.

ayrıca düşük viteslerde ben yaşamadım sadece 4 vites ve üstünde yapıyor bunu. bu nedenle çok takacak birşey değil bence. 6000'de gitmezsin de 7000'de gidersin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:08 ----------

valla uzun uzun anlatmıyım kardeş 720 li 730 lu sayfalardan başla okuyarak deep far ve benm yorumlarıma yükselişte herşey motoru satıncaya kadar.sen imzanı at motoru teslim etsn sonra arkanda durmuyorlar.ne işçiliği işçilik ne servisi servis.kmse memnun değil.ben yine sana bırakıyorum bende ordan aldım ama hem insanına göre muamele yapıyolar hemde satıştan sonra şanslıysan işin düşmez onlara düşersen sıkıntılı günler bekliyor seni.ilgi satıştan sonra sıfır hep sallamasyon.servisi desen el ucuyla yapıyor işi idareten başından atmak ister gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

sadece 2 mizin yorumlarını tarayarak gel görürsün.bunun gbi şikayetçi çok insan var

peki izmirde başka yetkili servisi yok mu bu hondanın? en azından teknik kısımlarda gitmeyiz yükselişe. benim şimdi zincire falan baktırmam lazım. 2. viteste gazdan elimi çekince tak diye bir ses geliyor onu sormam lazım mesela. motor fazla ısındığında ise debriyajı sıkıp boşta gibi giderken motor kısmından tık tık sesler geliyor 1 er saniye aralıklarla. zincirden gibi ama baktırmam lazım. yükseliş e gitmek istemiyorum buradaki yorumları okuduktan sonra. bornovada bir yere gösterdim o adam da anlamıyor gibi geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst