Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
aslında bariz akıllıca, ben geçtiğimiz aylarda karbüratörle ilgili sorun yaşamıştım ve geçmiş sayfalarda sarfiyattan dert yanmıştım. Bu karbüratörle bir kere oynandımmı ayar tutmuyor bir daha, o yüzden bende değiştirmek istiyorum ve 450 tl vermek yerine 50 tl ödemeye razıyım. En azından ölçümleme şansım olur işe yaramazsa kaybettiğim 50 tl olur.

Birde arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Zincir, dişli değiştireceğim ama netten almak istiyorum parçaları. Arka dişli 46 lık fakat ön dişliye kapağı söküp hiç bakmadım onu kaçlık almak gerekir. Birde zincir ölçüsü nedir? Bu konuda fazla tecrübem yok, yönlendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
arkadaşlar mat füme xl venom kross kaskımı satıyorum 180 tl ye almıştım 100 tl ye bırakıcam ilgilenen olursa mesaj atarsınız
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
aslında bariz akıllıca, ben geçtiğimiz aylarda karbüratörle ilgili sorun yaşamıştım ve geçmiş sayfalarda sarfiyattan dert yanmıştım. Bu karbüratörle bir kere oynandımmı ayar tutmuyor bir daha, o yüzden bende değiştirmek istiyorum ve 450 tl vermek yerine 50 tl ödemeye razıyım. En azından ölçümleme şansım olur işe yaramazsa kaybettiğim 50 tl olur.

Birde arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Zincir, dişli değiştireceğim ama netten almak istiyorum parçaları. Arka dişli 46 lık fakat ön dişliye kapağı söküp hiç bakmadım onu kaçlık almak gerekir. Birde zincir ölçüsü nedir? Bu konuda fazla tecrübem yok, yönlendirirseniz sevinirim.
zincir ebatı 428 karbiratör olayına gelince herkes hemen arızayı karbiratörde arar önce bir temizleyin bu motorun karbiratörü öyle hemen arızalanmaz en fazla vakum lastiği yırtılır heryerini kontrol edin biyerden hava alıyormu manifoldu o-ring lerine bakıp kontrol edin ve karbiratöre bağlanan kelepçeleri düzgün takın artık arızalıysada 50 liraya standart püskürtmeli karbiratör alıp baglantı yerini ucunu kesip tekrardan aynı ölçüde ucuna bir boruyu aliminyum kaynakla kaynattırın ve takın motorunuz bu karbiratörle dahada atak olur.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
zincir ebatı 428 karbiratör olayına gelince herkes hemen arızayı karbiratörde arar önce bir temizleyin bu motorun karbiratörü öyle hemen arızalanmaz en fazla vakum lastiği yırtılır heryerini kontrol edin biyerden hava alıyormu manifoldu o-ring lerine bakıp kontrol edin ve karbiratöre bağlanan kelepçeleri düzgün takın artık arızalıysada 50 liraya standart püskürtmeli karbiratör alıp baglantı yerini ucunu kesip tekrardan aynı ölçüde ucuna bir boruyu aliminyum kaynakla kaynattırın ve takın motorunuz bu karbiratörle dahada atak olur.

Bende şuan karbiratörü değiştirme aşamasına geldim zira gaz yemesi bir acayip aletin yalnız son kez bi söküp tekrardan elden geçireceğim olmadı50 liraya standart bi karburatör alıp denicem artık..
 
Katılım
3 May 2013
Mesajlar
74
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-tertemiz-kipir-kipir-asya-gy-200-tay-124488160/detay/

ilgilenen arkdaşlara duyurulur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

serkang bende gy 200 kulanıcısı olarak sana tavsiyem dişlilerle oynama orjınal dişlilerini tak.vede üzerine o ring zincir tak.biraz masraflı olur ama çok uzun süre dişli zincir problemin kalmaz.hız için dişliler ile oynama zira bu motorlar sürat motoru değil.zira şunu unutma sen kendi sınıfındaki bütün motorların arkasından veya yanında yolculuk yaparsın ama herkes senin arkandan gelemez.buda enduro keyfidir.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

erkang bende gy 200 kulanıcısı olarak sana tavsiyem dişlilerle oynama orjınal dişlilerini tak.vede üzerine o ring zincir tak.biraz masraflı olur ama çok uzun süre dişli zincir problemin kalmaz.hız için dişliler ile oynama zira bu motorlar sürat motoru değil.zira şunu unutma sen kendi sınıfındaki bütün motorların arkasından veya yanında yolculuk yaparsın ama herkes senin arkandan gelemez.buda enduro keyfidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

Merhaba Mehmet Bey,

Cevabınız için teşekkür ederim.Bu karbüratörleri bende araştırdım fakat manifold ve hava filtre bağlantılarının bizim motorla birebir eşleşeceği şüpheli.Bu yüzden daha önceden değiştirmiş olan bir arkadaş varsa yardım bekliyorum.


geç oldu ama tavsiyem şayet muadil karbüratör manifolda uyarsa manifolda silindire uyarsa hava filtresinide rahatlıkla uydurusun uymasa da sıcak su ile ısıtıp şeklini değiştirip yapabilirsin.o da olmadı hava filtresi borusunu ortasından kes.yalnız boruyu keserken karbüratör tarfından kes.hava filtresi tarafından değil.kestiğin boru ebatında normal araçların radyatör borusundan kendi boruna ilave et.tabiki bu işlemi yapman için beim yazdığımı iyi anlaman lazım.eger anlayamadısan hiç elleme.boruna yazık olur.
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
Arkadaşlar elimde asya as200gy arka bagaj demiri bulunmakta, motorumu satınca alan arkadaş istemedi haliyle bende kaldı ihtiyacı olan varsa buradan söyleyebilir, herhangi bi ücret istemiyorum kargoyla karşı ödemeli gönderirim.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bu motosikletlerin litre bazında yakıt tüketimi nedir? Arattım ama genelde kuruş bazında verilmiş.
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
9
Merhabalar, uzun zamandır motor almaktan maddi sebeplerden dolayı vaz geçmek zorunda kalmıştım ama tekrar bi gaza geldim bu sefer ölmek var dönmek yok :) macbook ıvır zıvır ne varsa satıp alıcm bu sefer. hatta şubatta aldığım ehliyet dosyası için randevu almaya çalışıyroum, yarın gidip kask filan alacağım o derece yola koyuldum yani..

Bir kaç sorum olacak motosiklet tercihimi as200 gy2'den yana kullanmak istiyorum bunda maddi yeterlilikte etkili tabi.. ehliyetimi yeni çıkaracağımız okuduğunuza göre doğru dürüsüt bir tecrübem olmadığını görüyorsunuz. bir honda'da güvenli sürüş eğitimine katıldım.

asıl derdim bu motorun sele yüksekliği boyum 1.65, sele yüksekliği 78cm olan motorlarda çok rahat oturuyorum o dereceki dizler bile kırılıyor hafif. her yerde bu motrun sele yüksekliğini aradım bulmadım. sahip olan arkadaşlar bana bu bilgiyi verebilirler mi?

bütçe olarak ta +-2000TL ayırabiliyorum şu anda motosiklet için, bu miktara bir iki motosiklet buldum sahibinden de ki linkleri şöyle;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-ozel-plaka-f.b-honda-activa-yada-araba-ile-takas-olur-121832360/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-temiz-bakimli-motor-131302035/detay

birde şu var aslında fiyat olarak yapışacağım bir motor;,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-takasli-hopla-zipla-yolmu-ihtiyac-yok-130942830/detay

bunlar için fikir alabilir miyim? Ki boydan sınıfta kalmazsak eğer değerli olacaklar benim için..

bu motoru alamazsam gidip commuter gibi bişeyler alıcam bu fiyata.

NOT: yazıyı yazarken motoru nasıl eve getiririm diye bir yandan da düşünüyorum.. acaip heyecanlı bir o kadar gerginim yardımlarınızı bekliyorum :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Merhabalar, uzun zamandır motor almaktan maddi sebeplerden dolayı vaz geçmek zorunda kalmıştım ama tekrar bi gaza geldim bu sefer ölmek var dönmek yok :) macbook ıvır zıvır ne varsa satıp alıcm bu sefer. hatta şubatta aldığım ehliyet dosyası için randevu almaya çalışıyroum, yarın gidip kask filan alacağım o derece yola koyuldum yani..

Bir kaç sorum olacak motosiklet tercihimi as200 gy2'den yana kullanmak istiyorum bunda maddi yeterlilikte etkili tabi.. ehliyetimi yeni çıkaracağımız okuduğunuza göre doğru dürüsüt bir tecrübem olmadığını görüyorsunuz. bir honda'da güvenli sürüş eğitimine katıldım.

asıl derdim bu motorun sele yüksekliği boyum 1.65, sele yüksekliği 78cm olan motorlarda çok rahat oturuyorum o dereceki dizler bile kırılıyor hafif. her yerde bu motrun sele yüksekliğini aradım bulmadım. sahip olan arkadaşlar bana bu bilgiyi verebilirler mi?

bütçe olarak ta +-2000TL ayırabiliyorum şu anda motosiklet için, bu miktara bir iki motosiklet buldum sahibinden de ki linkleri şöyle;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-ozel-plaka-f.b-honda-activa-yada-araba-ile-takas-olur-121832360/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-temiz-bakimli-motor-131302035/detay

birde şu var aslında fiyat olarak yapışacağım bir motor;,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-takasli-hopla-zipla-yolmu-ihtiyac-yok-130942830/detay

bunlar için fikir alabilir miyim? Ki boydan sınıfta kalmazsak eğer değerli olacaklar benim için..

bu motoru alamazsam gidip commuter gibi bişeyler alıcam bu fiyata.

NOT: yazıyı yazarken motoru nasıl eve getiririm diye bir yandan da düşünüyorum.. acaip heyecanlı bir o kadar gerginim yardımlarınızı bekliyorum :)

Şuan benim motor tamirde olmasa sele yüksekliğini ölçüp tam yazardım sana,
ama 1.65lik bir abim kullanmıştı benim motoru
Diğer çin menşei cross motorlardan daha alçak ve çok daha rahattır asyaların selesi bunu belirteyim,
alacak olsam da ilandaki,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-ozel-plaka-f.b-honda-activa-yada-araba-ile-takas-olur-121832360/detay

şu motora odaklanırım heleki topcase'i fiyata dahil ise,
honda dan eğitim aldıysanız pek korkulacak birşey olacağını düşünmüyorum,
sadece ilk etapda panikleyip cart diye frenlere abanmayın ve mümkün olabildiğince yavaş hızlarda alıp eve getirmeye başlayın,
ardından trafiğin yoğun olmadığı zamanlarda da çıkın ara ara turlayın bu sayede kendinize olan güveniniz artacaktır,
asya kullanması gerçekten keyifli ve bir o kadar da kaliteli bir motorsiklettir..
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
9
hocam teşekkür ederim cevabın için, ama dün gece aldığım haber ile kardeşim izmirden bana bir tvs apache getireceğini öğrendim.. yapcak bir şey apache ile start alıcaz :)
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
2
Herkese merhabalar .Bende Aranıza Katıldım Asya 200 GY2 aldım motor kullanmayıda bunda ögreniyorum.İlk Motorum Gayet zevkli bir motor.Bana tavsiyeleriniz neler olur arkadaslar.Nasıl bir yag kullanmalıyız.Fren Hidrolik yagı ne koyayım gibi v.b konularda tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
18
arkadaşlar motosiklet alma aşamasındayım. asya gv hakkında tam bilgi verirmisiniz. nedir bu morueun durumu. sitelerde pek acıklama yok.
 
Katılım
17 May 2007
Mesajlar
46
merhaba dostlar, aşağıdaki linkteki motor hakkında fikirlerinizi almak istedim. 1 yıl aradan sonra dayanamayıp geri dönmek istiyorum kısmetse. en son hyo 250 n vardı çokta memnundum ekonomik durumum yetse düşünmeden tekrar alırım. şimdi aradığım ise biraz daha ekonomik bir motor. ağırlıklı şehir içi kullanacağım motoru, ayda bir uzun yol (150-200km) şehirler arası giderim muhtemelen. 2000 -3000tl arası bütçe ayırabiliyorum şu an için. farklı model tavsiyelerine açığım. genelde sakin kullanırım çok yüklenmem, hız düşkünüde değilim ancak en azından 110-120km/h hızda uzun yolda gitmek isterim ki kamyonlarla otobüslerle sıkıntı yaşamamak için. asya hoşuma gitti görüntüsü de güzel yakışıklı motormuş. yorumlarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-sahibinden-asya-tay-200-130019652/detay
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
motor güzel yakışıklı. bende beğenmişimdir her zaman ilğimi çekmiştir as 200 leri. ilandaki motorda güzel görünüyor. kullanan arkadaşlar daha iyi fikirler verebilirler.
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
4
arkadaslar bendede var tay asya lük
hiç sorunları bitmiyor
çalışmıyor marş motoru bilye dagıtmıs tl
alamayacagım
ayak pedalı ile hiç çalısmıyor
agız tadı ile kullanmak hiç nasibolmadı ama çekişi harıka sizin gittiginiz yere kımse gelemez ama tadı yok

bir de tamircilere götürdüm hiç biri kesin bir şey demiyor neden ayak pedal ile çalışmaz bilginiz varmı
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
arkadaslar bendede var tay asya lük
hiç sorunları bitmiyor
çalışmıyor marş motoru bilye dagıtmıs tl
alamayacagım
ayak pedalı ile hiç çalısmıyor
agız tadı ile kullanmak hiç nasibolmadı ama çekişi harıka sizin gittiginiz yere kımse gelemez ama tadı yok

bir de tamircilere götürdüm hiç biri kesin bir şey demiyor neden ayak pedal ile çalışmaz bilginiz varmı

Benimde marş biraz sıkıntılı geç alıyor.Ayak ile çalıştırmak içinde biraz dilinden anlayıp sert erkek olmak lazım.Vallahi sürüşünden zevk aldığım için bunları hiç dert etmiyorum.Eğer ayak marşını beceremiyorsanız.4. viteste mobilet gibi iktirip debriyajı salın çalışsın kesin çözüm bu :D .Çalıştırdıktan sonra debriyajı sıkmayı unutmayın yoksa insansız yürüyen bir tayınız olur :D
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Merhaba arkadaşlar

Bu motora aşık oldum resmen.. hayaller kurar oldum. ah şu maddi sıkıntılar olmasa hiç düşünmeden gidip alacağım bir tane.
2 saattir bu topiği inceliyorum resimlerinize yazdıklarınıza ahhh çekerek bakıyorum. Hepinize kazasız sürüşler. Bide biraz fotoğraf yükleyin canlansın topic binemiyorum bari resimlerine bakayım :) İyi hafta sonları herkese.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst