aslında bariz akıllıca, ben geçtiğimiz aylarda karbüratörle ilgili sorun yaşamıştım ve geçmiş sayfalarda sarfiyattan dert yanmıştım. Bu karbüratörle bir kere oynandımmı ayar tutmuyor bir daha, o yüzden bende değiştirmek istiyorum ve 450 tl vermek yerine 50 tl ödemeye razıyım. En azından ölçümleme şansım olur işe yaramazsa kaybettiğim 50 tl olur.
Birde arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Zincir, dişli değiştireceğim ama netten almak istiyorum parçaları. Arka dişli 46 lık fakat ön dişliye kapağı söküp hiç bakmadım onu kaçlık almak gerekir. Birde zincir ölçüsü nedir? Bu konuda fazla tecrübem yok, yönlendirirseniz sevinirim.
Birde arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Zincir, dişli değiştireceğim ama netten almak istiyorum parçaları. Arka dişli 46 lık fakat ön dişliye kapağı söküp hiç bakmadım onu kaçlık almak gerekir. Birde zincir ölçüsü nedir? Bu konuda fazla tecrübem yok, yönlendirirseniz sevinirim.