Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Arkadalar bu gidon topuzu tam olarak nereyi koruyor şu ürünü almak istiyorum ama http://www.feyizoglu.com/Gidon-Topuzu-MA-506_47227.html#0 alsak yan düsse yadfa töbe bişi olsa nereyi korur ki

Boşuna alma, bizim motorda gidon topuzu takacak yer yok. Gidon demiri tek parça. Hemen hemen her motor devrildiğinde gidonun o anki açısına göre az yada çok gidonun ucu(japonların hepsinde topuz kısmı çıkarılıp değiştirilebilir şekilde diye biliyorum.) yere değer. Buda grenaj yada makine kısmına zarar gelmesini azda olsa engeller. Bir hyo nun düşüp düşmediğini anlamanın en basit yoluda gidon uçlarına bakmaktır. Çünkü kimse gidip 150 lira verip gidon kolunu değişmez :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Boşuna alma, bizim motorda gidon topuzu takacak yer yok. Gidon demiri tek parça. Hemen hemen her motor devrildiğinde gidonun o anki açısına göre az yada çok gidonun ucu(japonların hepsinde topuz kısmı çıkarılıp değiştirilebilir şekilde diye biliyorum.) yere değer. Buda grenaj yada makine kısmına zarar gelmesini azda olsa engeller. Bir hyo nun düşüp düşmediğini anlamanın en basit yoluda gidon uçlarına bakmaktır. Çünkü kimse gidip 150 lira verip gidon kolunu değişmez :)

:) bide denge topuzu diolar sanirm ayni sey direksiyondaki vibrasyonu azaltyomus bayya die duydum bizim motorlarda 600 kalibinda ama ne grenaj koruma topuzu takiliyo ne bisi aman be
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
beylerrrr pazar gununuu Gt250R si ile ilgilenmek ( temızlık vs. ) için ayıran kaç kişiyizzz :)

2 haftalık genel temizlık, kontrol, boya koruma, parlatıcı cilaa :)






Birde buralar nasıl eski halını alır çok kıllanmaya başladım. . :(
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
boş viteste denedin mi olduğu yerde

aynen kesinlikle denedim boş viteste ve seyir halindeykende denedim ses sürekli var ŞIK ŞIK ŞIK .. cevap yazdıgın ve ilgilendigin için teşekkür ederim..

---------- Post added at 19:56 ---------- Previous post was at 19:54 ----------

hangi ustaya götürdün motoru ?

motoru izmir TUR motor ve stuncu ŞAhin alsancakta.. bu 2 ustada pistlerde kendilerini kanıtlamış ünlü kişiler tavsiye ederim şahin usta zaten you tubede gösterileri var hala gösterilere çıkıyor ünlü ustalar. piste Ducati hazırlıyor gelde çift silindir Vden anlamıyosun de :D utancımdan diyemem zaten :)

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:56 ----------

bana mantikli gelen şu; baktilarmi bilmiyorum ama piston vuruyor olabilir mi? piston silindir cizilmisse metalden gelen vuruntu sesi gelir.

piston vurması şimdi piston yataklara vursa 4bin km arıza çıkarmadan nasıl idare edicek ve çekişten düşmesi gerekir diye düşünüyorum ayrıca parçalarıda degiştirdim içini açmışken. ne çekişinde nede yakıtında bir problem var. cevap verdigin için ve ilgilendigin için teşekkür ederim .. parça konusuna deginmişken hyosung yedek parçada büyük markalardan belkide daha hızlı diyebilrim ve ucuz.

Hyosung source öyle güzel bir sistemki koreden siparişi verdiginizde 4 güne elinizde..

---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:59 ----------

selam Cem kardeşim.o arkadaşın dogru söylemiş fakat eksik söylemiş.ses katalizör kutusundan geliyor.bende yaşadım bunu.ilk katalizörü 25 bindeyken garantiden degiştirdim . 2 cisini 45 binde ben halletim.egsozu komple çıkardım aldım elime taş motorunu katalizörü yardım ortadan.içinde süzgeç gibi bir metal kap var zaten öyle arabalardaki gibi taş katolizör yok.bu delikli metal kabı tutan perçinler kopuyor zamanla.ve katalizor kutusunun içinde bir oyana bir buyana çarpıyor duydugun ses bu. motoru hiç çalıştırmadan sag alttaki katalizor kutusuna lastik tokmakla yada yumrugunun kenarı ile vur şıkırtıyı duyarsın.ben içerdeki delikli parçayı komple çıkardım.sonrada bir güzel oksijen kaynagı ile kapattım. bir dahada ses falan duymadım.umarım budur sendekide .:cat:

verdiginiz cevap için teşekkür ederim katalizörden gelen sizdeki sesde gaz vermenizle ortantılımıydı ve düzenlimiydi. yani bir o yana bir bu yana vursa ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK diye çok düzenli ve ritimli şekilde ilerliyorsa bendeki gibi ozaman problem aynısıdır. birazdan deniyecegim.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
evet Cem gaz verdikçe ses artar.çok yüksek devirde zaten anlayamazsın.rölantide hafifden duyuluyor 3-5 bin arası net duyuluyor.ustana orasını tarif et o anlar.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
evet Cem gaz verdikçe ses artar.çok yüksek devirde zaten anlayamazsın.rölantide hafifden duyuluyor 3-5 bin arası net duyuluyor.ustana orasını tarif et o anlar.

Sayende sorunu çözecegim çok teşşekür ederim ilgilendigin için.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
:) bide denge topuzu diolar sanirm ayni sey direksiyondaki vibrasyonu azaltyomus bayya die duydum bizim motorlarda 600 kalibinda ama ne grenaj koruma topuzu takiliyo ne bisi aman be

koruma takozu istiyosan

http://www.hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=79&products_id=1722
 
Katılım
17 Ocak 2011
Mesajlar
70
beyler nasıl resım atıyoz foruma bı zahmet tarıf etsenız çok makbule geçer cahilliğin gözü çıksın :)
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
Geçen gün esenyurt muayene istasyonuna gidiyim derken kaybolup kendimi (muhtemelen) Avcılar gölünün orda buldum.Zaten sonra canıma tak etti, gidip navigasyon aldım; hemde VATAN'da kampanya vardı güne özel 4.3" tomtom'un XL modelini aleti 129 tl ye aldım.

http://c1302.hizliresim.com/16/r/kf4ln.jpg
http://c1302.hizliresim.com/16/r/kf4p9.jpg
http://c1302.hizliresim.com/16/r/kf4sy.jpg
http://c1302.hizliresim.com/16/r/kf4vw.jpg




http://c1302.hizliresim.com/16/r/kf4y3.jpg

Kuyruk altı acılır-kapanır plakayıda yaptım, şuan gönül rahatlığıyla geziyorum: Emniyet şeridinde, yüksek hızlarda, hatta gece gec saatlerde incin olmayan yerlerde kırmızı ışıklarda vs.
Zaten sticker setti falanda derken motorla aramda bi bağ oluştu.Muhtemelen bi 40 bin km satmamayı planlıyorum ama bakalım. Duruyo keyfi bi ilan, benim istediğim fiyata almak isteyen olursada veririm tabiki.

http://c1302.hizliresim.com/16/r/kf545.jpg

Şu bizim bagajıda benim kadar aktif kullanan yoktur heralde.Kuzenim cok takıp dalga geçmişti cok kücük diye, ona özel böyle bi kaç resim daha vardı arşivimde...


o kadar gezmeye motorun nasıl hala 3 binde yahu :)
 
Katılım
17 Ocak 2011
Mesajlar
70
bir kaç resimde bende

khkW.jpg

khkh.jpg

khkv.jpg

khky.jpg

khkM.jpg

khki.jpg
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaslar sohbetınız bol olsun.. 2007-2008 ortalama 20.000 km de ki hyolar için 2ci elde ne gibi sorunlar mevcuttur. maxi scooter almak için motorumu sattım hyolara fena göz öldürmeye başladım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

şu ilanın sahibi arkadas buradamıdır ???

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-boya-yok-bebek-gibi...pirelli-sport-demon-lastik-126739602/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

arkadaslar yorumlarınızı beklıyorum. duruma göre yarın bu motoru gormek ıcın 120km yol gıdıcem.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
watch

biraz amatorce oldu ama ve vıtes gecırme sorunu yuzunden komık anlar yasanmıs olabılır:) daha ıyısını cekecek zamanımız yok suan freedooms u merak edenler belkı fıkır edınebılır uygun samanda sadece egzoz sesıını cekecegız
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
ulan ne gezi parkıymış 20 gündür motor yatıyor ben kazalı ben pert forumdan da uzak kaldım ne zamandır :) arkadaşlar bizim motorlara has bir plaka iptali var mı sanki geçtiğimiz ay biri yazmıştı az kalsın tekere giriyordu kaza yapıyordum diye bi aydınlatabilir misiniz size zahmet

Bir de boşa geçme problemi hakkında tam kannate vardım arkadaşlar motul 7100 ilacı 3500km den 5000 km oldu 1 defa zorda bırakmadı ara gaz verip de geçirmek zorunda kalmıyorum artık. bilginize
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
sorma devrem bızımkısıde subede yatıyor gecengun ben soktum plakalıgı kendımm .gezı yuzunden 48 saatır eve gıdemıyoruz ve cıkıs yok deıdıgn gıbı 20 gundurdee ıstırhat :) ben ıpone koyduracagım bakalım o zamanda vıtes sorunu olacakmıı
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaslar sohbetınız bol olsun.. 2007-2008 ortalama 20.000 km de ki hyolar için 2ci elde ne gibi sorunlar mevcuttur. maxi scooter almak için motorumu sattım hyolara fena göz öldürmeye başladım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

şu ilanın sahibi arkadas buradamıdır ???

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-boya-yok-bebek-gibi...pirelli-sport-demon-lastik-126739602/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------

arkadaslar yorumlarınızı beklıyorum. duruma göre yarın bu motoru gormek ıcın 120km yol gıdıcem.
yokmu bir yorum arkadaslar ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst