- Katılım
- 1 Haz 2007
- Mesajlar
- 421
Arkadaslar. Daha önceleri olmayan hafif bir durum mevcut. Ayaklarimda sanirim titresim hissetmeye basladim. Özellikle 1.vites ve 120 den sonra uzun seyirde. Neden titresim olusmaya baslar acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
Race makine de diger tipler gibi tarz meselesi. Eger tarz ve istegine uygun degilse keyif yerine eziyet kacinilmazdir. Ben bir sefer uzun yol yaptim. Istanbuldan Karasu'ya. Bir sefer mola verdim. Toplam 270 km gidis. Keyif almistim. Selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
Race makine de diger tipler gibi tarz meselesi. Eger tarz ve istegine uygun degilse keyif yerine eziyet kacinilmazdir. Ben bir sefer uzun yol yaptim. Istanbuldan Karasu'ya. Bir sefer mola verdim. Toplam 270 km gidis. Keyif almistim. Selamlar