Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Arkadaslar. Daha önceleri olmayan hafif bir durum mevcut. Ayaklarimda sanirim titresim hissetmeye basladim. Özellikle 1.vites ve 120 den sonra uzun seyirde. Neden titresim olusmaya baslar acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

Race makine de diger tipler gibi tarz meselesi. Eger tarz ve istegine uygun degilse keyif yerine eziyet kacinilmazdir. Ben bir sefer uzun yol yaptim. Istanbuldan Karasu'ya. Bir sefer mola verdim. Toplam 270 km gidis. Keyif almistim. Selamlar
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Arkadaslar. Daha önceleri olmayan hafif bir durum mevcut. Ayaklarimda sanirim titresim hissetmeye basladim. Özellikle 1.vites ve 120 den sonra uzun seyirde. Neden titresim olusmaya baslar acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

Race makine de diger tipler gibi tarz meselesi. Eger tarz ve istegine uygun degilse keyif yerine eziyet kacinilmazdir. Ben bir sefer uzun yol yaptim. Istanbuldan Karasu'ya. Bir sefer mola verdim. Toplam 270 km gidis. Keyif almistim. Selamlar

Aynen yazdıklarınıza katılıyorum motorunuzu sevmiyorsanız en rahat motor olsa bile eziyet oluyor. Racing tarzı motorlarda oturuş pozisyonunu iyi yapmazsan eziyet olan yol iyce işkenceye dönüyor. Allah ın izniyel şu 2013 hyoya bir geçiş yapaydım :cherry:
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
30
konular eskide kaldı 2013 hyosung yeni kasa hakkında artıları eksileri yazarsanız sevinirim forum canlansın hem biraz
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
126
arkadslar 12000 bakımı yaptıcam 2009 model gt 250 r motoruma ızmırde oturuyorum bı kac ufak tefek problemıde var motorumun adam gıbı bı usta lazım bana bızım motorlardan anlayan... bıldıgınız varmı ızmırde? Serviste olabılır pek guvenmıyorum servıslere ama son çare servıse goturcem...?
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
0037h.jpg

yenı megellı 250 r
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
oo megelli de iyimiş ha ama işte parça sıkıntı olur servis sıkıntı olur istanbul da bide antalyada var bayii servis die biliyorum
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Hayirli olsun Megelli. R6 zannetim. Benziyor. Avrupa uretim yaziyor. 6 ileri olmasi bir gelisme ama tek silindir yerine cift olsaydi iyiydi. Hafif motor Hyo ile karsilastirdiginda. Jantlardan da belli. Allah kaza vermesin.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Ooh keyfe bakin :D bnde 120 km sonra boyle gdiorm millet top tip bakio ama her zaman iki el kullanmaya calisn mazallah bi tas falan glse on tekere. Bide bu r6 cbr 600rr fln bunlarda bizm motor kadar iki buklum yapiormu ya sanki onlarin oturus pozisyonu daha iyi koltklari bile kalite gercede
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ooh keyfe bakin :D bnde 120 km sonra boyle gdiorm millet top tip bakio ama her zaman iki el kullanmaya calisn mazallah bi tas falan glse on tekere. Bide bu r6 cbr 600rr fln bunlarda bizm motor kadar iki buklum yapiormu ya sanki onlarin oturus pozisyonu daha iyi koltklari bile kalite gerçekten.

Bu sorunun cevabını ALPER KAYA eski hyo kullanıcısı bir abimden aldım. Kendisi r6 ve 600rr'ın hyosung'tan çok daha rahat olduğunu, hyosung'tan rahatsızının neredeyse olmadığını belirtiyor :mrgreen:
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Ooh keyfe bakin :D bnde 120 km sonra boyle gdiorm millet top tip bakio ama her zaman iki el kullanmaya calisn mazallah bi tas falan glse on tekere. Bide bu r6 cbr 600rr fln bunlarda bizm motor kadar iki buklum yapiormu ya sanki onlarin oturus pozisyonu daha iyi koltklari bile kalite gercede

Birçok supersport motoru kullanmış biri olarak hyonun bir çoğundan rahatsız olduğunu söyleyebilirim oturma pozisyonu olarak tabiki. Hyodaki en büyük handikap büyük deposu, bacaklar ile rahat kavranamadığından daha çok yoruyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst