Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
otobanda gitmedim e-5 :) Bilmiyor musun ? paralı yola karşıyım :) genelde 7500 devir 110 km Ama sollamalar falan 120-130 sürdüğüm oldu. En fazlada 150 bastım ama sanki biraz meyil vardı yolda. Twister egzosundan kastın kat iptali ise bence egzos arama boşuna git egzosçunun birine katını aldır çünkü lamda ve oksijen sensörü yok bizim motorlarda bir zarar gelmez.

Hasan, benim egzosun dış kaplamasında çiziklerim var. Bu dış kaplama değişmez sanıyorum. Esengül Motor değişmez dedi ama emin değilim. Ondan sebep egzozu değiştirmem gerektiğini düşündüm. Eğer tamiri mümkün dersen dediğin dış yüzey tamiri + kat iptali yapabilirim. Umarım mümkündür, mesajınla mutlu oldum bir anda bak :)

Bu arad bende zincirimi ve dişli setimi değiştirdim. Resmen yakıt tüketimi düştü. Haftada bir benzin alırken aynı kullanımda 1.5 haftaya yaklaşmaya başladı. Bir de söğütlüçeşmeden haydarpaşaya giden yolda, yukarı eğimde 140 gördüm. İnanılmaz. Zincir ve dişli gerçekten önemli. Kat iptali de yaparsam Ikarus gibi uçarım ama artık güneşe mi konarım aya mı orası meçhul :p

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Dış nikelajda çizikler varsa orası değişmesi gerekiyor malesef ama çok çok zor bana göre. Değişik meteryaller ile kaplama yapanlar var o da güzel olmuyor orjinali gibi. Dişli setinin yakıta etkisi olduğunu ile senden duyuyorum senin ki artık varyatör olmuş demek ki:mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
sadece dişli seti değil de yıpranmış zincir + dişli seti demek daha doğru olur. başka bir yerde de okudum, kirli, yıpranmış zincir yakıt tüketimini artırır diyordu.
egzos hakikaten değerli bir parça. uygun fiyata yenilemek zor çünkü.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
sadece dişli seti değil de yıpranmış zincir + dişli seti demek daha doğru olur. başka bir yerde de okudum, kirli, yıpranmış zincir yakıt tüketimini artırır diyordu.
egzos hakikaten değerli bir parça. uygun fiyata yenilemek zor çünkü.

Gidip onlarıda yetkili serviten alıp değiştirdim deme sakın.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
km saati üst kapak
egzoz
koruma demiri
çantan 46 lt ise onu da düşünebilirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

1dk'da parçaladım senin motoru, hiç acımadım :queen:

Bugün komple 2.500 e düşürdüm fiyatı ilgilenen olursa yaz aylarında bu fiyata bence kaçırmayın cuma gününe kadar 2.500 lirayı getiren alır

sonra koyarım sahibindene yazarım 4.000 lira yada parça parça veririm

http://www.ikinciel.com/diger-vasit...250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526


2.500 TL ye HONDA CBF 250 2006 MODEL GEL VATANDAŞ GEL :cherry:
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
o değilde cbf150 nin bir egzosuna 1150 TL gösterge panelinede 950 TL fiyat çekiyorlarmış honda hayat onda :queen:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Gidip onlarıda yetkili serviten alıp değiştirdim deme sakın.

Ne yazık ki zincir ve dişlim de yetkili servis garantili Hasanım. Batırdı bu motor beni. Bu arada kredi kartı ekstreme baktım Mayıs ayında 4 seferde toplamda 210 TL'lik benzin almışım. Haftada 1 hep aynı gün sektirmeden aynı miktarda benzin almışım. Gittiğim yol yaklaşık 875 km. km'de 0,25 TL yakmışım. Bu ay gideirm çoktu evlat acısı gibi koydu. :salut:

.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Ne yazık ki zincir ve dişlim de yetkili servis garantili Hasanım. Batırdı bu motor beni. Bu arada kredi kartı ekstreme baktım Mayıs ayında 4 seferde toplamda 210 TL'lik benzin almışım. Haftada 1 hep aynı gün sektirmeden aynı miktarda benzin almışım. Gittiğim yol yaklaşık 875 km. km'de 0,25 TL yakmışım. Bu ay gideirm çoktu evlat acısı gibi koydu. :salut:

.

Bugün honda servisten marş motoru fiyatı ile role ve zincir fiyatı aldım

marşın sadece motoru 1.400 TL cik + KDV CİK

ROLEsi 380TL CİK + KDV cik

Zincir 400 TL CİK + KDV cik

zincir ve marş motor ve role si kdv dahil sadece 2.700 TL cik :queen:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bugün honda servisten marş motoru fiyatı ile role ve zincir fiyatı aldım

marşın sadece motoru 1.400 TL cik + KDV CİK

ROLEsi 380TL CİK + KDV cik

Zincir 400 TL CİK + KDV cik

zincir ve marş motor ve role si kdv dahil sadece 2.700 TL cik :queen:


AMANİN :) BENİM MOTOR ŞU ANDA SOKAKTA BAĞLI. SANIRIM PLAZANIN GARAJINDAN HİÇ ÇIKARMASAM İYİ OLACAK :)
Şaka bir yana peki cbr250 r almış olsaydık onun parçaları ne kadar? Bence Honda gerizekalı değil, onun parçaları da benzer fiyatlardadır diye düşünüyorum. Bilgisi olan var mı?
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bu rada şu elcikler nasıl? Biraz ucuz duruyor gibi. Deneyen gören var mı? Sarı olan kırmızı motora süper olur gibi geldi bi an?

http://www.ermoto.com/urun/inter-metal-elcik_182.aspx?CatId=152

.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Bu arada sezon başında aldığım Venom Kepro yazlık eldiven bir türlü açılmak bilmedi. Medium'u çok boldu, Small almıştım. Biraz açar dedim, giderek ağrılı bir hal aldı. Şu anda sağ baş parmak eklemim bir kaç gündür ağrıdığı için motora ara verdim. Eldiven elime mal olacaktı :silent: Konforlu, korumalı, uygun fiyatlı bir eldiven önerirseniz çok sevinirim. Beringin bir modelini denedim çok rahattı ama korumaları biraz zayıf gibi geldi. Fiyatı da 100 tl idi, almamıştım.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar Pazar günü Kadıköy tarafından görüşmek isteyenler varsa bir konvoy yapalım? :) Konvoy olmasa bile kahve sohbeti olabilir. Forumlarda etkinlik daveti türü bir özellik var mı bilmiyorum buradan bir yazayım dedim.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar Pazar günü Kadıköy tarafından görüşmek isteyenler varsa bir konvoy yapalım? :) Konvoy olmasa bile kahve sohbeti olabilir. Forumlarda etkinlik daveti türü bir özellik var mı bilmiyorum buradan bir yazayım dedim.

.

Haftasonu işim dolayısı ile mecburen arabamla birlikte vakit geçiricem. yinede takipteyim bireysel olarak, motorsuz da sizi rahatsız ederim, sinyal vermeden şerit değiştirmeler, direksiyonu üzerinize kırmalar falan :) Motorlarımız bir tanışamadı yaa. Kısmet.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Haftasonu işim dolayısı ile mecburen arabamla birlikte vakit geçiricem. yinede takipteyim bireysel olarak, motorsuz da sizi rahatsız ederim, sinyal vermeden şerit değiştirmeler, direksiyonu üzerinize kırmalar falan :) Motorlarımız bir tanışamadı yaa. Kısmet.

Valla kısmet Hasan. Burdan checkin yapalım haftasonları :) @tam-bağımsız-kurukahveci-efendi filan gibi :bounce:

.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Bu rada şu elcikler nasıl? Biraz ucuz duruyor gibi. Deneyen gören var mı? Sarı olan kırmızı motora süper olur gibi geldi bi an?

http://www.ermoto.com/urun/inter-metal-elcik_182.aspx?CatId=152

.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Bu arada sezon başında aldığım Venom Kepro yazlık eldiven bir türlü açılmak bilmedi. Medium'u çok boldu, Small almıştım. Biraz açar dedim, giderek ağrılı bir hal aldı. Şu anda sağ baş parmak eklemim bir kaç gündür ağrıdığı için motora ara verdim. Eldiven elime mal olacaktı :silent: Konforlu, korumalı, uygun fiyatlı bir eldiven önerirseniz çok sevinirim. Beringin bir modelini denedim çok rahattı ama korumaları biraz zayıf gibi geldi. Fiyatı da 100 tl idi, almamıştım.

o elciği alma bunu al tavsiye ederim aynından aldım taktım geçen ay:cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-harris-siyah-mavi-desenli-silikon-elcik-acik-tip-117547647/detay
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
şştt dostum gtada polis dövmüş nesile sataştın :queen:

Aynen öyle :) Bu arada bir itirafta bulunayım, GTA motosiklet almama önemli etkisi olan bir oyundur. :) San Andreas ve IV serilerini oynadınız mı bilmiyorum ama bu iki oyunda motosikletlerin sürüş karakteri olsun, çevre ile etkileşim olsun beni çok etkiledi. En son IV serisinde Shitzu marka çıplak motorun sesini dinledikten sonra sahibinden.com a girmeye başlamıştım. :) Serinin yenisi güz döneminde çıkacak diyorlar. İple çekiyorum valla. Trafikte çok risk almasamda oyunda limit gidiyorum :p

gtascreen5.jpg


800px-GTA_5_Bike.jpg


640px-MotorbikeChase-GTAV.jpg


.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

o elciği alma bunu al tavsiye ederim aynından aldım taktım geçen ay:cat:

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...esenli-silikon-elcik-acik-tip-117547647/detay

Dostum güzelmiş ama benim motor kırmızı olduğu için mavisi uymayacak. Tankpedim karbon olduğu için şu aşağıdakine bakıyorum ama sana bir sorum var. Şimdi bunların bir "açık" (perforated diye geçiyor) yani delikli versiyonu var. Bir de "kapalı" (non-perforated) versiyonu. Anladığım kadarı ile elciğin açık olması kenar barları (gidon topuzu veya bar ends deniyor) takmaya uyumlu olması, kapalı olması ise uyumlu olmamasını ifade ediyor. Bizim motorlarımızda orijinal olarak elciklerin yanında bu metal topuzlardan var. Gidon titreşimi ve yere temasta faydası olduğu şüphesiz. Senin aldığın model delikli miydi? Orijinal topuzları mı kullanıyorsun? Benim topuzlar çizikli, değiştirmem de gerek.

http://www.ebay.com/itm/ARIETE-HARRIS-STANDARD-ROAD-GRIPS-NON-PERFORATED-01687-/360559790746?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53f309ca9a&vxp=mtr

$T2eC16FHJG8E9nyfmF)wBQ7ihD8zGw~~60_12.JPG


Bir de şu var ama kimin ürettiği belli değil. Biraz apaçi mi olur emin olamadım. :silent:
http://www.motobakkal.com/?urun-1874-ELCiK-CBF-KIRMIZI-LOGOLU.html

1874_buyuk.jpg


Harris Bar ends (gidon topuzu)
http://www.amazon.com/Harris-Grips-Alu-Rub-Black-12997/dp/B0068FX17A/ref=sr_1_104?s=automotive&ie=UTF8&qid=1371540002&sr=1-104

31M9gwfre-L._SX385_.jpg


.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst