- Katılım
- 28 Tem 2012
- Mesajlar
- 185
otobanda gitmedim e-5Bilmiyor musun ? paralı yola karşıyım
genelde 7500 devir 110 km Ama sollamalar falan 120-130 sürdüğüm oldu. En fazlada 150 bastım ama sanki biraz meyil vardı yolda. Twister egzosundan kastın kat iptali ise bence egzos arama boşuna git egzosçunun birine katını aldır çünkü lamda ve oksijen sensörü yok bizim motorlarda bir zarar gelmez.
Hasan, benim egzosun dış kaplamasında çiziklerim var. Bu dış kaplama değişmez sanıyorum. Esengül Motor değişmez dedi ama emin değilim. Ondan sebep egzozu değiştirmem gerektiğini düşündüm. Eğer tamiri mümkün dersen dediğin dış yüzey tamiri + kat iptali yapabilirim. Umarım mümkündür, mesajınla mutlu oldum bir anda bak
Bu arad bende zincirimi ve dişli setimi değiştirdim. Resmen yakıt tüketimi düştü. Haftada bir benzin alırken aynı kullanımda 1.5 haftaya yaklaşmaya başladı. Bir de söğütlüçeşmeden haydarpaşaya giden yolda, yukarı eğimde 140 gördüm. İnanılmaz. Zincir ve dişli gerçekten önemli. Kat iptali de yaparsam Ikarus gibi uçarım ama artık güneşe mi konarım aya mı orası meçhul
.