- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 285
bir cevap alalım artık![]()
Bu konuda onceki sayfalarda cok yazildi dostum ama mesela eski kasanin fari 600 yeni kasaninki 1250
bir cevap alalım artık![]()
büyük iyidir..
akşam çaya geliyoz sana abi Yusuf'la, haberin olsun.
çiköfteylen geliyom gencler. komagene acildi buraya yeni.
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.
Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.
Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.
2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.
Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.
Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.
Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.
2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.
Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.
bana mantikli gelen şu; baktilarmi bilmiyorum ama piston vuruyor olabilir mi? piston silindir cizilmisse metalden gelen vuruntu sesi gelir.arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.
Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.
Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.
2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.
Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.
arkadaşlar herkeze merhaba inşallah kısa bir süre içersinde aranıza katılcam hyosung motosikleti çok araştırdım başlangıç amacıyla tercih edilebilcek bir motosiklet ve benim tarzıma uygun bir motosiklet olduğunu düşünüyorum yıllardır motosiklet hayaliyle yatıp kalktım ve bu yaşıma geldiğimde alma kararını kesin olarak göz önüne bulundur şimdi 2013 modellerinden almayı düşünüyorum nakit param yok ya kredi çekecem yada bayii elden senetli taksit yapabiliyormu yani bana ödeme seçenekleri nasıldır bu konu hakkında bilgi almak istiyorum sizden
motor kullanmışlğım var ama kendime ait bir motosikletim olmadı bu zamana kadar karabükte kuryelik yapıyorum cbf150 ile 1 yıl civarında deneyimim var abimin africa twini var arada sırada onu alıp büyük bir motosiklete alıştırmaya çalışıyorum kendimi ikinci ellere pek güvenim olmuyor 0 alırsamda 2-3 yıl binmeyi düşünüyorum ama hiç motosiklet almadığım için sıfır ödeme seçenekleri nasıldır bilmiyorum