Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
evet ) ben kartalda, yusuf ümraniyede, nihat abi samandırada, 4-5 kişi daha var bu yakadan bize ek
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.

Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.

Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.

2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.

Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.

Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.

Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.

2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.

Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.

boş viteste denedin mi olduğu yerde
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
126
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.

Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.

Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.

2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.

Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.

hangi ustaya götürdün motoru ?
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.

Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.

Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.

2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.

Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.
bana mantikli gelen şu; baktilarmi bilmiyorum ama piston vuruyor olabilir mi? piston silindir cizilmisse metalden gelen vuruntu sesi gelir.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
selam Cem kardeşim.o arkadaşın dogru söylemiş fakat eksik söylemiş.ses katalizör kutusundan geliyor.bende yaşadım bunu.ilk katalizörü 25 bindeyken garantiden degiştirdim . 2 cisini 45 binde ben halletim.egsozu komple çıkardım aldım elime taş motorunu katalizörü yardım ortadan.içinde süzgeç gibi bir metal kap var zaten öyle arabalardaki gibi taş katolizör yok.bu delikli metal kabı tutan perçinler kopuyor zamanla.ve katalizor kutusunun içinde bir oyana bir buyana çarpıyor duydugun ses bu. motoru hiç çalıştırmadan sag alttaki katalizor kutusuna lastik tokmakla yada yumrugunun kenarı ile vur şıkırtıyı duyarsın.ben içerdeki delikli parçayı komple çıkardım.sonrada bir güzel oksijen kaynagı ile kapattım. bir dahada ses falan duymadım.umarım budur sendekide .:cat:
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
2
arkadaşlar herkeze merhaba inşallah kısa bir süre içersinde aranıza katılcam hyosung motosikleti çok araştırdım başlangıç amacıyla tercih edilebilcek bir motosiklet ve benim tarzıma uygun bir motosiklet olduğunu düşünüyorum yıllardır motosiklet hayaliyle yatıp kalktım ve bu yaşıma geldiğimde alma kararını kesin olarak göz önüne bulundur şimdi 2013 modellerinden almayı düşünüyorum nakit param yok ya kredi çekecem yada bayii elden senetli taksit yapabiliyormu yani bana ödeme seçenekleri nasıldır bu konu hakkında bilgi almak istiyorum sizden
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
arkadaşlar herkeze merhaba inşallah kısa bir süre içersinde aranıza katılcam hyosung motosikleti çok araştırdım başlangıç amacıyla tercih edilebilcek bir motosiklet ve benim tarzıma uygun bir motosiklet olduğunu düşünüyorum yıllardır motosiklet hayaliyle yatıp kalktım ve bu yaşıma geldiğimde alma kararını kesin olarak göz önüne bulundur şimdi 2013 modellerinden almayı düşünüyorum nakit param yok ya kredi çekecem yada bayii elden senetli taksit yapabiliyormu yani bana ödeme seçenekleri nasıldır bu konu hakkında bilgi almak istiyorum sizden

Dostum ilk motorun olacaksa öncelikle ikinci el almanı öneririm sebebi ilk motor kesinlikle düşüp kalkacaksın 100 kmdeki motorun düşerse için acır :(
İkinci olarak başlangıç olarak daha hafif bir motorla kendini geliştirip sonra bu motora geçmenin daha uygun olacağını düşünüyorum. Oturuş pozisyonu ağırlığı olsun insanı zorluyor. Manevrası çok düşük. Acemi düşmanı bir alet.
Hee bu motorla başlayan ilk motoru bu olan bir sürü arkadaş vardır muhakkak. Sen de illa bununla başlayacam diyorsan ikinci el al derim.
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
2
motor kullanmışlğım var ama kendime ait bir motosikletim olmadı bu zamana kadar karabükte kuryelik yapıyorum cbf150 ile 1 yıl civarında deneyimim var abimin africa twini var arada sırada onu alıp büyük bir motosiklete alıştırmaya çalışıyorum kendimi ikinci ellere pek güvenim olmuyor 0 alırsamda 2-3 yıl binmeyi düşünüyorum ama hiç motosiklet almadığım için sıfır ödeme seçenekleri nasıldır bilmiyorum
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
89
Antalyada hyosungumu tamır ettırebılıcegım guvenılır duzgun bı tamırcı varmı ? Yardımlarınızı beklıyorm arkadaslar...
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
Egzozu kmsenin alacagi deniyecegi yoktu aldim kargom elime ulasti


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
motor kullanmışlğım var ama kendime ait bir motosikletim olmadı bu zamana kadar karabükte kuryelik yapıyorum cbf150 ile 1 yıl civarında deneyimim var abimin africa twini var arada sırada onu alıp büyük bir motosiklete alıştırmaya çalışıyorum kendimi ikinci ellere pek güvenim olmuyor 0 alırsamda 2-3 yıl binmeyi düşünüyorum ama hiç motosiklet almadığım için sıfır ödeme seçenekleri nasıldır bilmiyorum

cbf falan kullandıysan binersin ya ilk defa biniyo değilsin sonuçta bende 2013 aldım fakat yeni kasaların parçaları çok pahalı ben bi farını çatlattım bide ayına kırıldı far 1250 aynanın biri 100 tl bilgin olsun kaldrıma parket hep motoru yola koyma
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Arkadalar bu gidon topuzu tam olarak nereyi koruyor şu ürünü almak istiyorum ama http://www.feyizoglu.com/Gidon-Topuzu-MA-506_47227.html#0 alsak yan düsse yadfa töbe bişi olsa nereyi korur ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst