Nihayet! Sonunda motosikletimi aldım! (Şaka değil gerçek) :)))

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşlar herkese selamlar.
İnanmayacaksınız ama artık benimde bir motosikletim var :mrgreen:
2009'dan beri forumun gedikli motorsuzuyum, 2-3 senedir "al artık şu motorunu da kurtulalım" mesajlarıyla boğuşuyordum :p

İlk motosikletim olacağı için benim için nakliye çok büyük sıkıntıydı ama kader ağlarını örmüş :)
Yalova'da bir Honda CBR 250R buldum. Motoru tanıyor mu diye sormak için Mevlüt Abi'ye (mezit) mesaj attım.
Bana verdiği cevap: "İçine sindiyse ben buradaki işleri halleder, binip getiririm" dedi:cyclopsan
Dün devir işlemlerini hallettik, akşam motosiklet ile Afyon'a geldi... ::friends:

İşte mezit, ben ve motorum;
[url]http://img856.imageshack.us/img856/6527/img2811kopya.jpg[/URL]

Kendisine ne kadar teşekkür etsem az, çok büyük bir iyilik yaptı benim için... Gerçekten teşekkür edecek kelime bulamıyorum...
Yine motor alma sürecinde başını sık sık ağrıttığım Sencer Abi'me (yürekçe) ve Mert Yağcı'ya teşekkür ederim...

Yarım saatte bir garaja inip, izleyip geliyorum, acayip bir duygu :cherry:

Artık "gedikli motorsuz" olarak değil, "acemi motorcu" olarak aranızdayım :bounce:
.
.
.

Evet dostum motosiklet aşkı sevgili aşkından önde geldiğini her zaman söylerim. Anlaşılan baban seni evdirmiş olaydı her yarım saatte bir hatununu bile görmek için ziyaret etmezdin. Güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın
Amin, teşekkür ederim...

Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan :) mezit abiyle iznik kampında tanışmıştık çok iyi insan oldugu aklımda tazelendi tekrardan :)
Teşekkür ederim, çok sağolun.

hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız
Amin, teşekkür ederim..

Hayırlı olsun kardeşimm.. Bu hafta sonu benım CBR da qelsede bende 125r ye baktıqım qibi 250 ye garaja inip inip baksam :) siyah ıncı qeliyo benımde çok kökleme gazı :)
Teşekkür ederim :) Herkes en kısa zamanda istediğine kavuşur umarım...

Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullan.
Amin, teşekkürler.

Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ben motorumla sadece uzun yol yapıyorum, misal bu haftasonu Sarıkamış-Batum (Gürcistan) yaptım :) Merak ettiğin bir şey olursa yardım ederim.
Çok teşekkür ederim, sorum oldukça yöneltirim :)

Hayırlı olsun. Kazasız belasız iyi günlerde kullanırsınız inşallah.
Amin, çok teşekkürler...

hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileği ile. Azami dikkat lütfen
Amin, dikkat edeceğim, sağolun...

Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.. (ve tabi cümlemize : ) )
Amin, teşekkürler, cümlemize :)

hayirli olsun! cok iyi bilirim o duyguyu, aklima geldikce bende cama gecer asagida direge bagladigim motora bi göz atarim :)
allah kazasiz/belasiz kullanmak nasip eder insallah!

eklemeden gecemiyorum: aman dikkat! hizini, sürüsünü, seridini vs. herzaman görüs mesafene ve cevrendeki trafik kullanicilarin olasi öküzlügünü telafi edebilecek sekilde ayarla!
Uyarınız için teşekkür ederim, çok sağolun...

Merhabalar, Allah hayırlı etsin kazasız belasız binersiz inşaallah...
Amin, çok teşekkürler...

Hayırlı olsun..tekerin düz bassın
Teşekkür ederim...

Evet dostum motosiklet aşkı sevgili aşkından önde geldiğini her zaman söylerim. Anlaşılan baban seni evdirmiş olaydı her yarım saatte bir hatununu bile görmek için ziyaret etmezdin. Güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin.
:) Ben evliyim zaten, ama motor aşkı başka :p
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
16
Haydi hayırlısı olsun, Allah kaza bela vermesin iyi günlerde güle güle kullan :)
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Bu forumda motosiklet almasına gerçekten en çok sevindiğim arkadaş sen oldun metci :) hayırlı olsun kazasız belasız nice nice km lere
2 gün önce Afyon'dan geçtim ama otoyla motorcu ziyareti abes geldi;yoksa Özalpi telafi edecektim :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Haydi hayırlısı olsun, Allah kaza bela vermesin iyi günlerde güle güle kullan :)
Teşekkür ederim :)

Bu forumda motosiklet almasına gerçekten en çok sevindiğim arkadaş sen oldun metci :) hayırlı olsun kazasız belasız nice nice km lere
2 gün önce Afyon'dan geçtim ama otoyla motorcu ziyareti abes geldi;yoksa Özalpi telafi edecektim :)
Çok çok teşekkür ederim :)
Oto-moto fark etmez, her zaman burada kapınız var :cat:
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
287
Kazasız Belasız Kullanman Dilegiyle Bu Motoru Biliyorum Bizim Yalovada İdi :) Tekerin Düz Bassın :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
biraz geç oldu ama tebriğim..:) mehmet kardeşim allah KAZASIZ BELASIZ KULLANMAK NASİP ETSİN sanada dediğim gibi çok güzel bir motor sahibi oldun..hayırlı olsun..:)sayende bende oldum çok keyifli bi 330 km gezmiş oldum..onca yıldır burdayım sadece klayvye arkasından yazmakla olmuyor sen gibi arkadaşlarımızın işlerini çözeceğizki..bi anlamı olsun taa afyonlarda bi kapımız olsun..:rendeer:tekraradan iyi günlerde kullanman dileğiyle.. bu arada sanada baya bi külfetli oldum hakkını helal et:)karkoya versek daha ucuzamı gelirdi acep:mrgreen: yengeye anneye sevgiler saygılar...:)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
biraz geç oldu ama tebriğim..:) mehmet kardeşim allah KAZASIZ BELASIZ KULLANMAK NASİP ETSİN sanada dediğim gibi çok güzel bir motor sahibi oldun..hayırlı olsun..:)sayende bende oldum çok keyifli bi 330 km gezmiş oldum..onca yıldır burdayım sadece klayvye arkasından yazmakla olmuyor sen gibi arkadaşlarımızın işlerini çözeceğizki..bi anlamı olsun taa afyonlarda bi kapımız olsun..:rendeer:tekraradan iyi günlerde kullanman dileğiyle.. bu arada sanada baya bi külfetli oldum hakkını helal et:)karkoya versek daha ucuzamı gelirdi acep:mrgreen: yengeye anneye sevgiler saygılar...:)

Çok teşekkür ederim :)
Dediğim gibi bana çok büyük bir iyilik yaptın, ne yapsam boş...
Tekrar görüşebiliriz umarım :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
önce yazdım mı yazmadımmı hatırlayamadım
tekrar hayırlı olsun kaskın yere değmesin
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun,

Motorsuz mezun olacaksın şu MT'den diye korkmuştuk :wiinkk:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı olsun,
Motorsuz mezun olacaksın şu MT'den diye korkmuştuk :wiinkk:
Benzer bir korku bende de vardı :p Teşekkür ederim :)
Allah kaza bela vermesin.Gerisi teferruat.
Amin, teşekkürler...

Hayırlı olsun keyifli sürüşler
Teşekkür ederim...

önce yazdım mı yazmadımmı hatırlayamadım
tekrar hayırlı olsun kaskın yere değmesin
Çok teşekkür ederim :)

Hayırlı olsun kardeşim.. Allah tekerine taş değdirmesin..

Amin, çok teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst