Teşekkür ederimHayırlı uğurlu olsun.senin adına sevindim..
hayırlı ugurlu olsun,
bu arada bır tesekkurde benden MEZİT'e,
bu devirde bırak motoru aldıracak kadar güvenmeyi,
onca yolu götürecek kadar dahi herkese güvenilemiyor,
Tekrar Hayırlı Olsun inş...
Teşekkür ederim, evet sadece forumda 4 buçuk sene oldu motorsuzhayırlı olsun...allah kaza bela vermesin...bunca zamandır forumlardan tanırım hiç dikkat etmemişim demek motorun yoktu...allah olmayana versin...
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için...Güle güle kullan.... Kazasız belasız... :cat:
:mrgreen: Amin. Teşekkür ederimyaw yeni motor alınıp mezit e teslim edilirmi... yazık...![]()
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...