Nihayet! Sonunda motosikletimi aldım! (Şaka değil gerçek) :)))

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hayırlı ugurlu olsun,
bu arada bır tesekkurde benden MEZİT'e,
bu devirde bırak motoru aldıracak kadar güvenmeyi,
onca yolu götürecek kadar dahi herkese güvenilemiyor,

Tekrar Hayırlı Olsun inş...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
hayırlı ugurlu olsun,
bu arada bır tesekkurde benden MEZİT'e,
bu devirde bırak motoru aldıracak kadar güvenmeyi,
onca yolu götürecek kadar dahi herkese güvenilemiyor,

Tekrar Hayırlı Olsun inş...

Evet, gerçekten güvenilecek insanı bulmak çok zor iken, çoğu kişinin akrabası için yapmayacağı şeyler yaptı benim için...
İyi dilekleriniz için de teşekkürler...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yaw yeni motor alınıp mezit e teslim edilirmi... yazık... :p

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle kullan.... Kazasız belasız... :cat:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hayırlı olsun...allah kaza bela vermesin...bunca zamandır forumlardan tanırım hiç dikkat etmemişim demek motorun yoktu...allah olmayana versin...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
hayırlı olsun...allah kaza bela vermesin...bunca zamandır forumlardan tanırım hiç dikkat etmemişim demek motorun yoktu...allah olmayana versin...
Teşekkür ederim, evet sadece forumda 4 buçuk sene oldu motorsuz :)

Güle güle kullan.... Kazasız belasız... :cat:
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için...

yaw yeni motor alınıp mezit e teslim edilirmi... yazık... :p
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
:mrgreen: Amin. Teşekkür ederim :)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan :) mezit abiyle iznik kampında tanışmıştık çok iyi insan oldugu aklımda tazelendi tekrardan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Hayırlı olsun kardeşimm.. Bu hafta sonu benım CBR da qelsede bende 125r ye baktıqım qibi 250 ye garaja inip inip baksam :) siyah ıncı qeliyo benımde çok kökleme gazı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullan.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ben motorumla sadece uzun yol yapıyorum, misal bu haftasonu Sarıkamış-Batum (Gürcistan) yaptım :) Merak ettiğin bir şey olursa yardım ederim.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun. Kazasız belasız iyi günlerde kullanırsınız inşallah.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileği ile. Azami dikkat lütfen
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.. (ve tabi cümlemize : ) )
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
hayirli olsun! cok iyi bilirim o duyguyu, aklima geldikce bende cama gecer asagida direge bagladigim motora bi göz atarim :)

allah kazasiz/belasiz kullanmak nasip eder insallah!

eklemeden gecemiyorum: aman dikkat! hizini, sürüsünü, seridini vs. herzaman görüs mesafene ve cevrendeki trafik kullanicilarin olasi öküzlügünü telafi edebilecek sekilde ayarla!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst