- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
Bir şey olur mu derken o konuda pek bir şey diyemeyeceğim. Ama ben bir yıldır en uzunu tek seferde 120 km falan yolculuklar yaptım lastikten yana şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Özellikle asfalt zeminde sorun olacağını sanmıyorum. Lastik patlarsa da artık ustalık ve şansa bırak yapacak bir şey yok.Bu arada rotanın içinde Aydın varsa beklerim çay- yemek molası verirsin.
Teşekkürler teklifin için,yolum düşerse uğrarım tabi