- Katılım
- 3 Tem 2012
- Mesajlar
- 378
Basin ekspres ve e6 da bende beyaz crf ye denk geldim![]()
Arkadaşlar sanırım ben de crf'lendim. Bugün kapora yatırdım yarın bir aksilik çıkmazsa ders çıkışı yetişebilirsem teslim alacam motoru
Plaka devir sigorta vs nasıl bir sıra takip etmem gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim.
bağlılık , tutku yoksa aşk mı desek![]()
Bir üstteki fotoya binaen dediyseniz, yok bildiğin Kaşık bu yahu :sunny: