TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sabri emmi yag işini anlamadım ne vidası ne dion :D
türkçe söle kafam kazan oldu.
selami kardeş saolasın =)
tahsin abi teşekkürler en güzel rengi bu ve az sayıda kaldı 13 modelden geri kalanlar 12 model yeşiller
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sabri emmi yag işini anlamadım ne vidası ne dion :D
türkçe söle kafam kazan oldu.
selami kardeş saolasın =)
tahsin abi teşekkürler en güzel rengi bu ve az sayıda kaldı 13 modelden geri kalanlar 12 model yeşiller

hayırlı olsun baya uğraştın almak için sonunda değmiş:)yağ doldurma kapağını açtığında yağ seviyesine bakabilmek için yağ kapağını çevirmeden sadece üzerine koyman gerekiyor zemininde düz olması şart
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
sabri emmi yag işini anlamadım ne vidası ne dion :D
türkçe söle kafam kazan oldu.
selami kardeş saolasın =)
tahsin abi teşekkürler en güzel rengi bu ve az sayıda kaldı 13 modelden geri kalanlar 12 model yeşiller

hayırlı ugurlu olsun Ali abi
sizlere bişey danışmak istiyorum arkadaşlar vites düşürürken bir alt vitesin devirine göre debriyaj çekiliyken gaz verip bırakıyorum dogru dimi vites düşürürken gaz vermek.Çünki barkın abinin (altın elbiseli adam) videolarında izlerken vites düşürürken gaz vermeyince şanzımanda agır hasarlara yol açabiliyomuş uzun vadede diye duymuştum.
Motorum bu arada 100 km de ama kafama bişey daha takıldı 3850 -4250 devir arasında motor isteksiz oluyo biraz ileri geri yapıyo normal mi düzelirmi bi kusurmu var :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hayırlı ugurlu olsun Ali abi
sizlere bişey danışmak istiyorum arkadaşlar vites düşürürken bir alt vitesin devirine göre debriyaj çekiliyken gaz verip bırakıyorum dogru dimi vites düşürürken gaz vermek.Çünki barkın abinin (altın elbiseli adam) videolarında izlerken vites düşürürken gaz vermeyince şanzımanda agır hasarlara yol açabiliyomuş uzun vadede diye duymuştum.
Motorum bu arada 100 km de ama kafama bişey daha takıldı 3850 -4250 devir arasında motor isteksiz oluyo biraz ileri geri yapıyo normal mi düzelirmi bi kusurmu var :)

motorun 100 kmde mi:cherry: o daha büyüycek serpilcek abisi:p fabrikada karbüratör ilaçlanıyormuş. o ilacı karbüratörden atmak biraz zaman alıyormuş. ilk bakımdan sonra düzelir. ayrıca 4000devir apache için düşük bir devir. 6000den sonra canlanır apacheler..vites küçültürken bende aragaz veriyorum. dediğin gibi vitesler daha rahat geçer ve daha zararsız olur..bu olay biraz vites düşürdüğün devirlede alakalı. yüksek devirde aragaz vermeden çaat diye vites küçültürsen tabiiki zararlı.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bu t shirt olayı nedir bayadır yoktum canlanmış buralar Selamiabi hayırlı olsun seninde:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
hayırlı ugurlu olsun Ali abi
sizlere bişey danışmak istiyorum arkadaşlar vites düşürürken bir alt vitesin devirine göre debriyaj çekiliyken gaz verip bırakıyorum dogru dimi vites düşürürken gaz vermek.Çünki barkın abinin (altın elbiseli adam) videolarında izlerken vites düşürürken gaz vermeyince şanzımanda agır hasarlara yol açabiliyomuş uzun vadede diye duymuştum.
Motorum bu arada 100 km de ama kafama bişey daha takıldı 3850 -4250 devir arasında motor isteksiz oluyo biraz ileri geri yapıyo normal mi düzelirmi bi kusurmu var :)
saol kardeşim =) seninki de hayırlı ugurlu olsun.
bu tvs nin şanzımanı hepsinden iyi catır catır geçiyor.
boşu bulmada biraz sorun oldu benim bugun. alışmışım topuk vitesine biraz tuhaf geldi ama alıştım sonradan



balibey açıklamış :)

sabri emmi senin kadar insanı yoran adam görmedim :queen:
balıbey gibi motorun yag kontrol cubugundan kontrol et desen anlıcam :D
vida mida dedin kafamı karıştırdın :D
baktık cubukta vardı yag. ama az gibi geldi üstüne de eklemediler.
siz toplattıgınızda ekleme filan oldu mu yoksa içindekiyle mi kullandınız dicektim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
saol kardeşim =) seninki de hayırlı ugurlu olsun.
bu tvs nin şanzımanı hepsinden iyi catır catır geçiyor.
boşu bulmada biraz sorun oldu benim bugun. alışmışım topuk vitesine biraz tuhaf geldi ama alıştım sonradan





sabri emmi senin kadar insanı yoran adam görmedim :queen:
balıbey gibi motorun yag kontrol cubugundan kontrol et desen anlıcam :D
vida mida dedin kafamı karıştırdın :D
baktık cubukta vardı yag. ama az gibi geldi üstüne de eklemediler.
siz toplattıgınızda ekleme filan oldu mu yoksa içindekiyle mi kullandınız dicektim

foto çekme imkanı varsa daha iyi olur görmeden yorum yapmak yanlış olur
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
saolasın sabri abi kafam rahat uyucam bu gece şu karbüratör meselesinde kafamı rahatlattın :) biran önce serpilsin diye sık sık biniyorum ara ara 6bin devire kadar geliyorum gerçekten motor 5 binden sonra canlanıyo o munis şey hafif hafif dişlerini gösteriyo :) babamın maxiscotterından aldıgım zevkin kaç katını alıyorum şu vitesli motrdan :D

Ali abi yağ çubugu vida yapmadan göstergenin yarısında duruyosa hiç ekleme yapma benimkide öyle
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
foto çekme imkanı varsa daha iyi olur görmeden yorum yapmak yanlış olur
hacı ben yarın bakayım adam akıllı bugun motorun başı hiç boş kalmadı konu komşu tanıdık tanımadık silerim yarın adam akıllı.
@ercan kafanı takma, rodajda ben neler gördüm
kanuni bora vardı bende rodajda 60 ı geçince egzost patlatıodu arkamdan ateş ediyolarmış gibi =)
zamanla karbüratör düzeldi hava ayarında bi anormallik varmış düzeldi =)
hal olur ilk bakıma kadar 500 kmye kadar herşey oturur yerli yerine
taktın mı plakayı?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
merak etmeyin 500e bir gelsin motorun ilk halinden eser kalmıyor bende o 500 km içinde çok pişmanlık yaşadım ama sonrası 150ccden beklenileni veriyor merak etmeyin:)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
titreşim ybr deki gibi diyebilirim. anormal gelen bana oturuş pozisyonu, lastik kalınlaşması filan cok iyi olmuş. bu görüntü bu hız bu saglamlık herşeyi amorti ediyor.

Daha üst devirlere çıkmadın tabi, ybr gibi de :) Hele bir üst devirlere çıkta o zaman öyle olmadığını görürsün :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
17
Arkadaşlar merhaba. Apachem 2012 model 7.000 km de. Ankara ostim de servise soktum , servisten aldıktan sonra arka fren balatalarında acayip bir ötme var ( frene yavaş basıldığında , düşük hızlarda ) ne yapabilirim , istanbul'a gideceğim 3 gün sonra
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler benim motorun ayarı kaçtı karbüratörü temizlemek için açtım fakat gaz yemiyor bu havada hava ayarını 2.5 tur yaptım rolantide 1400de ama jiklesiz çalışmıyor sabit gazda giderkende iki adım ileri gidip adım duruyor nesini yanlış yaptım sizce
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Daha üst devirlere çıkmadın tabi, ybr gibi de :) Hele bir üst devirlere çıkta o zaman öyle olmadığını görürsün :)
hacım ben marmara üniversitesinde ögrenciyim
motor kuryelik yaptım 1 yıl tvs ybr cbf üçüne de doya doya bindim
sana şöyle söyliyim
eski kasayla yeni kasa tvs arasında titreşim farkı 2-3 kat daha fazla.
zaten bana yeni kasa test etme şansım oldu
eski kasa gibi titrerse hiç bulaşmam demiştim.
yani kısaca ilk kez bindiğim aletler değil. bunlar
4. motosikletim oldu ybr cbf bora tvs oldu =)
tain cıksın bu satar dragstar alırım artık =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst