sabri emmi yag işini anlamadım ne vidası ne dion
türkçe söle kafam kazan oldu.
selami kardeş saolasın =)
tahsin abi teşekkürler en güzel rengi bu ve az sayıda kaldı 13 modelden geri kalanlar 12 model yeşiller
sabri emmi yag işini anlamadım ne vidası ne dion
türkçe söle kafam kazan oldu.
selami kardeş saolasın =)
tahsin abi teşekkürler en güzel rengi bu ve az sayıda kaldı 13 modelden geri kalanlar 12 model yeşiller
sabri emmi yag işini anlamadım ne vidası ne dion
türkçe söle kafam kazan oldu.
selami kardeş saolasın =)
tahsin abi teşekkürler en güzel rengi bu ve az sayıda kaldı 13 modelden geri kalanlar 12 model yeşiller
hayırlı ugurlu olsun Ali abi
sizlere bişey danışmak istiyorum arkadaşlar vites düşürürken bir alt vitesin devirine göre debriyaj çekiliyken gaz verip bırakıyorum dogru dimi vites düşürürken gaz vermek.Çünki barkın abinin (altın elbiseli adam) videolarında izlerken vites düşürürken gaz vermeyince şanzımanda agır hasarlara yol açabiliyomuş uzun vadede diye duymuştum.
Motorum bu arada 100 km de ama kafama bişey daha takıldı 3850 -4250 devir arasında motor isteksiz oluyo biraz ileri geri yapıyo normal mi düzelirmi bi kusurmu var![]()
saol kardeşim =) seninki de hayırlı ugurlu olsun.hayırlı ugurlu olsun Ali abi
sizlere bişey danışmak istiyorum arkadaşlar vites düşürürken bir alt vitesin devirine göre debriyaj çekiliyken gaz verip bırakıyorum dogru dimi vites düşürürken gaz vermek.Çünki barkın abinin (altın elbiseli adam) videolarında izlerken vites düşürürken gaz vermeyince şanzımanda agır hasarlara yol açabiliyomuş uzun vadede diye duymuştum.
Motorum bu arada 100 km de ama kafama bişey daha takıldı 3850 -4250 devir arasında motor isteksiz oluyo biraz ileri geri yapıyo normal mi düzelirmi bi kusurmu var![]()
balibey açıklamış![]()
saol kardeşim =) seninki de hayırlı ugurlu olsun.
bu tvs nin şanzımanı hepsinden iyi catır catır geçiyor.
boşu bulmada biraz sorun oldu benim bugun. alışmışım topuk vitesine biraz tuhaf geldi ama alıştım sonradan
sabri emmi senin kadar insanı yoran adam görmedim :queen:
balıbey gibi motorun yag kontrol cubugundan kontrol et desen anlıcam![]()
vida mida dedin kafamı karıştırdın![]()
baktık cubukta vardı yag. ama az gibi geldi üstüne de eklemediler.
siz toplattıgınızda ekleme filan oldu mu yoksa içindekiyle mi kullandınız dicektim
hacı ben yarın bakayım adam akıllı bugun motorun başı hiç boş kalmadı konu komşu tanıdık tanımadık silerim yarın adam akıllı.foto çekme imkanı varsa daha iyi olur görmeden yorum yapmak yanlış olur
Hayırlı olsun tsubasa.
saol izzet darısı sana
Amin abiBu yeni kasaları gercekten iyimiş titresim ne ayak dicem olucakmı olur heralde
![]()
titreşim ybr deki gibi diyebilirim. anormal gelen bana oturuş pozisyonu, lastik kalınlaşması filan cok iyi olmuş. bu görüntü bu hız bu saglamlık herşeyi amorti ediyor.
hacım ben marmara üniversitesinde ögrenciyimDaha üst devirlere çıkmadın tabi, ybr gibi deHele bir üst devirlere çıkta o zaman öyle olmadığını görürsün
![]()