- Katılım
- 2 Kas 2008
- Mesajlar
- 527
işte bütçe olayından dolayı şuan yenı kasa cbr125r bakıyorum.yoksa direk fazer niyetim var ama fazer için en az 1-1bck sene var.beni simdi şehir içinde hem görüşünüz hem performansla idare etmesini istiyorum ybr cok cılız kalıyor.bulunduğum ilde cbr deneme imkanım olmadığı için kararsızım şuan ondan sizlerden görüş alıyorum.fazer düşünüyorsan bana kalırsa ybr ile az daha idare et tecrube eksiğin varsa gider yanına fazer al. ybr dursun şehir içi için fazer şehirlerarası kullan. bütçen de varsa tabii. cbr al sat yapıp hiç atraksiyona girme bence gereksiz olur.