Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
fazer düşünüyorsan bana kalırsa ybr ile az daha idare et tecrube eksiğin varsa gider yanına fazer al. ybr dursun şehir içi için fazer şehirlerarası kullan. bütçen de varsa tabii. cbr al sat yapıp hiç atraksiyona girme bence gereksiz olur.
işte bütçe olayından dolayı şuan yenı kasa cbr125r bakıyorum.yoksa direk fazer niyetim var ama fazer için en az 1-1bck sene var.beni simdi şehir içinde hem görüşünüz hem performansla idare etmesini istiyorum ybr cok cılız kalıyor.bulunduğum ilde cbr deneme imkanım olmadığı için kararsızım şuan ondan sizlerden görüş alıyorum.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
işte bütçe olayından dolayı şuan yenı kasa cbr125r bakıyorum.yoksa direk fazer niyetim var ama fazer için en az 1-1bck sene var.beni simdi şehir içinde hem görüşünüz hem performansla idare etmesini istiyorum ybr cok cılız kalıyor.bulunduğum ilde cbr deneme imkanım olmadığı için kararsızım şuan ondan sizlerden görüş alıyorum.

bana kalırsa pişman olursun aldığına hayal kırıklığı yaşarsın. dediğim gibi karar yine senin. acele etmeden karar ver. cbr125'in ybr den daha güzel göründüğü ve daha güçlü olduğu kesin tabi o konuda laf yok.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
bana kalırsa pişman olursun aldığına hayal kırıklığı yaşarsın. dediğim gibi karar yine senin. acele etmeden karar ver. cbr125'in ybr den daha güzel göründüğü ve daha güçlü olduğu kesin tabi o konuda laf yok.
ya benım tek korkum ybr gibi aynı güçte gidişte olursa hayal kırıklığına uğrarım.yoksa bana ybr şuan yetiyor kırklareli-istanbul arası gıt gelde yaptım okadar kötüde değildi ama ybr ile cbr aynı güçte olursa fark yaratcak bı performans göremezsem o zaman boşuna almış olurum.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
ya benım tek korkum ybr gibi aynı güçte gidişte olursa hayal kırıklığına uğrarım.yoksa bana ybr şuan yetiyor kırklareli-istanbul arası gıt gelde yaptım okadar kötüde değildi ama ybr ile cbr aynı güçte olursa fark yaratcak bı performans göremezsem o zaman boşuna almış olurum.

Fark olucak muhakkak ama tatmin etmeyecektir.Bence paranı beklemen daha mantıklı olacaktır.Dediğin gibi 120-130 gider 152ye kadar çıkıyor 3 kez çıktım.Ama nasıl bu çıkış?Rüzgar arkada eğimli yolda.Onunda dışında 120-130 gidişi bile yoracaktır zaten en kötü 9-10bin devirde gidiyorsun titreşim fazla haliyle.Oturuş pozisyonu belli,O yüzden 250 yada paranı bekleyip f6 alman taraftarıyım,şöyle uygun birşey gelir alırsın 300-500 zararla 1-2 seneye satarsın belki üzülmezsin ama ybrden cok fark bekleyeceksin yetmeyecek :)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Fark olucak muhakkak ama tatmin etmeyecektir.Bence paranı beklemen daha mantıklı olacaktır.Dediğin gibi 120-130 gider 152ye kadar çıkıyor 3 kez çıktım.Ama nasıl bu çıkış?Rüzgar arkada eğimli yolda.Onunda dışında 120-130 gidişi bile yoracaktır zaten en kötü 9-10bin devirde gidiyorsun titreşim fazla haliyle.Oturuş pozisyonu belli,O yüzden 250 yada paranı bekleyip f6 alman taraftarıyım,şöyle uygun birşey gelir alırsın 300-500 zararla 1-2 seneye satarsın belki üzülmezsin ama ybrden cok fark bekleyeceksin yetmeyecek :)
çok çok büyük bi beklentim yok biraz düzgün güzel bişey olsun istiyorum altımda en azından 1 sene beni idare etsin seneye kısmet olursa paramı denklersem direk büyük makineye geçmek niyetim.ö yüzden görüntüsü hoşuma gidiyor tok duruyor yanı çoğu 125 lere göre büyükte 1.75 boyum var üstünde sırıtmamda ondan gönlüm onda.yoksa ybr bana yetmıyor gibi bi sıkıntım yok görüntüsü hoşuma gitmiyor çok ufak duruyor altımda bide 90-100km hızlarda bile kasma yapıyor araç sollamalarda sıkıntı yapıyor hemen ıvmelemiyor yuksek hızlarda.belki diyorum cbr 125r bu konuda 3-4 bg farkıyla bıraz olsun rahatlatır benı.çok çok büyük bi beklentim yok zaten cbr125r düşündüğüm verebileceğim fiyatta 5.250tl 5.750tl arası 2012 model böyle 10-15bin km geçmemiş arıyorum.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Cbr 125 in ybr ye göre 3.5 beygir farkını 7500-11000 devir arası hissedersin. Ve şehirler arası yollar da bariz hissedersin. Öncam ve yarış grenajları açık yolda daha rahat gitmeni sağlıyor.

Senin beklediğin kadar fark yok ama ama uzun yolda +15-20 km hızlı olursun. Görünüşünü tarzını da seviyorsan değiştirdiğine değer.

Ama tam tatmin yeterlilik cbr250 de:)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Cbr 125 in ybr ye göre 3.5 beygir farkını 7500-11000 devir arası hissedersin. Ve şehirler arası yollar da bariz hissedersin. Öncam ve yarış grenajları açık yolda daha rahat gitmeni sağlıyor.

Senin beklediğin kadar fark yok ama ama uzun yolda +15-20 km hızlı olursun. Görünüşünü tarzını da seviyorsan değiştirdiğine değer.

Ama tam tatmin yeterlilik cbr250 de:)
görüntü tarzı hoşuma gittiği için zaten gönlüm onda.ben istanbul-kırklareli otobanda dönüşte ybr ile devamlı 110km hızla geldim titreşim evet vardı ama beni okadar rahatsız etmedi. yol boyunca 1 kere 5 dk durdum okadar demek ki ben bu motorla sabit 120km hızla gidebilir titreşim olsada okadar rahatsız etmez beni düşüncem bu yönde yani.elbette maddiyat yetse zaten bu sorula hiç girmem 250 classmanında direk ninja250r alırdım ama işte gözü çıksın şu paranın :mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
görüntü tarzı hoşuma gittiği için zaten gönlüm onda.ben istanbul-kırklareli otobanda dönüşte ybr ile devamlı 110km hızla geldim titreşim evet vardı ama beni okadar rahatsız etmedi. yol boyunca 1 kere 5 dk durdum okadar demek ki ben bu motorla sabit 120km hızla gidebilir titreşim olsada okadar rahatsız etmez beni düşüncem bu yönde yani.elbette maddiyat yetse zaten bu sorula hiç girmem 250 classmanında direk ninja250r alırdım ama işte gözü çıksın şu paranın :mrgreen:

ybr oturuş pozisyonu rahat olduğundan böyle diyorsun. cbr da biraz daha öne eğiliyorsun bu da yoruyor ister istemez. hem ybr ile hem de cbr 250 ile hiç durmadan 3-4 saatten fazla yol yaptığım oldu. ybr daha fazla rüzgar aldığı halde oturuş pozisyonu daha rahattı. tabii cbr'ın artılarını saymakla bitiremem şimdi sen rahatsızlık anlamında yazmışsın ben de o konuyu yazıyorum sadece :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçen bende motoru 1000 bakımına soktum kırmızı jant şeridi çektirdim 10 TL işcilik aldılar berbat bir şekilde çekmişler bazı bölgeleri yapışmamış yamuk yumuk bende sinirlendim söktüm attım gaz yağı ile çıkarttım iykide çıkarmışım jant şeridi iyi bir şekilde yapıştırılsa çıkarılması çok zor bi hal alıyomuş çoğu şahıs kazıyarak çıkardığını söyledi sakın yaptırmayın yapıştırması bi dert çıkarması ayrı bir dert.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
CBF 250 den cbr125 e geçmek istiyorum çok fark olurmu otobanda 110 120 ile uzun yolda gidiyorum genelde
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Geçen bende motoru 1000 bak1m1na soktum k1rm1z1 jant _eridi çektirdim 10 TL i_cilik ald1lar berbat bir _ekilde çekmi_ler baz1 bölgeleri yap1_mam1_ yamuk yumuk bende sinirlendim söktüm att1m gaz ya1 ile ç1kartt1m iykide ç1karm1_1m jant _eridi iyi bir _ekilde yap1_t1r1lsa ç1kar1lmas1 çok zor bi hal al1yomu_ çou _ah1s kaz1yarak ç1kard11n1 söyledi sak1n yapt1rmay1n yap1_t1rmas1 bi dert ç1karmas1 ayr1 bir dert.

Bin bak1m1nda ne gibi seyler yap1ld1 sana toplam ne kadara mal oldu yazarm1s1n
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bin bak1m1nda ne gibi seyler yap1ld1 sana toplam ne kadara mal oldu yazarm1s1n

Emin ol hiç bilmiyorum saçma sapan asansörle motor indiriyorlar neler yapıldığını hiç görmedim motoru yıkamışlar birde benden habersiz plaka çerçevesini değiştirmişler kendi isimlerini yazmışlar jant şeridi çektirdim onu bile becerememişler durduk yere sorun çıkarttı varsa şansın bursaya git kardeşim ben bunlara emanet etceme kendim bakımlarını yaparım daha iyi bide saçma sapan her halta para istiyorlar
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
merhaba arkadaşlar cbr125 için boy 1,88 kilo 100 bir kaç resim
19129654.jpg
[/URL] [/IMG
sizce nasıl duruyor
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Emin ol hiç bilmiyorum saçma sapan asansörle motor indiriyorlar neler yap1ld11n1 hiç görmedim motoru y1kam1_lar birde benden habersiz plaka çerçevesini dei_tirmi_ler kendi isimlerini yazm1_lar jant _eridi çektirdim onu bile becerememi_ler durduk yere sorun ç1kartt1 varsa _ans1n bursaya git karde_im ben bunlara emanet etceme kendim bak1mlar1n1 yapar1m daha iyi bide saçma sapan her halta para istiyorlar

Gecen ozmertin onunde serit sordugun bendim bu arada, ben 2 hafta once bin bakimini oraya yaptirdim sirf kayda islenmesi icin ama icime sinmedi, zaten benimde basimdan 1-2 sey gecti orasiyla. Bu hafta motor ve zincir yagi alicam castrol bayisine sordum bakalim, motul veya ipone bulursam onlarida sorucam artik, kendi isimi kendim gorucem yavastan zaten isi kapmadan olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:56 ----------


Mobilden baglaniyorum, hic abes durmamis yani,
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
cbr250 ye para yetmiyor. o zaman gidip mondiial mr 250 alacağım. sıfır alacağım motoru.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
sıfır olmasını istiyorum. krediyi çektim cebimde 6000 tl param var. hysung 10000 tl. ruhsatı sigortası 10500 tl ekstra arkaya çantra 150 tl. toplamda yaklaşık 11000 tl. eksik para 5000 tl.
bir korsan işim vardı. adamlardan para gelecekti. ama iptal oldu. o olsaydı zaten cbr250 alacaktım.
bu arada cbr125 için sigorta +ruhsat+motor 7150 fiyat aldım. çanta demirine de 150 tl dediler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst