Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
ninja çok yakar cbr a göre. baya fark eder.

ben ölçümümü yazdım yukarıda. 100 km'de ortalama 2.90-2.95 civarı yaktı benim ölçümüme göre.

ayrıca şekil olarak ninjayı beğenmeden önce çıplak göz ile siyah cbr gör bence sen :) resimlere aldanma. cbr çok daha şekilli ninjaya göre. ninja bana tipsiz geliyor.

Verdiğiniz değerler için teşekkür ederim. Cbr'ın siyahını gördüm. Semtimde 2 tane siyah var. :) Zaten kararsız kaldığım siyah cbr ile Ninja arasında. Ama bana da öyle geliyor ki cbr alacağım. Sebebi her ne olursa olsun, 2.el çok iyi. Ben öğrenci olduğum için acil satmam gerekebilir. Büyük ihtimal siyah Cabbar :) alırım gibi geliyor. Teşekkür ederim zaman ayırıp yardımcı olduğunuz için.
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
2.9 yaktırmak için 125cc olarak kullanmak lazım, 250cc olarak kullanınca 3.3 3.5 yakıyor. o yarım litre herşeye değiyor.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kocaeli'de Umuttepe'ye çıkan bir yokuş var. 3.0 motorlu araçlar bile zorlanıyor çıkarken. Ben CBR 250 ile 120 Km/S hız ile çıkıyorum o yokuşu.

Yüksek devirlerde kullanmayı deneyin. Motosikletin yeteneklerinin arttığını ve daha kolay kontrol edebildiğinizi görünce bana hak vereceksiniz.

kocaelide misiniz ? Gecen sene orda okurken benim motordan başka cbr bir tek cğty nickli arkadaşta vardı o da 125ti
kocaelide cbrlerin sayısının artması iyi olmuş
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Evet, Kocaeli'deyim. Bu ara Kocaeli'de motosiklet piyasası çok hareketlendi. Ben içine girdim diye öyle gördüğümü sanıyordum ama öyle değil. Bol bol CBR 250'lerle karşılaşmak mümkün artık. Çok tutuldu burada da.

Ben motosikleti kardeşimle birlikte kullanıyorum. Bize yetmiyor artık tek motosiklet. 2. motosiklet olarak da 2013 Hyo GT 250 R düşünüyorum.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Verdiğiniz değerler için teşekkür ederim. Cbr'ın siyahını gördüm. Semtimde 2 tane siyah var. :) Zaten kararsız kaldığım siyah cbr ile Ninja arasında. Ama bana da öyle geliyor ki cbr alacağım. Sebebi her ne olursa olsun, 2.el çok iyi. Ben öğrenci olduğum için acil satmam gerekebilir. Büyük ihtimal siyah Cabbar :) alırım gibi geliyor. Teşekkür ederim zaman ayırıp yardımcı olduğunuz için.
beyazı yakından görünce fikrin değişecek dostum..
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Alışamadım bu motoru sürmeye bir türlü. Çok değil 130 km yaptım daha. boy 1,74 sözde dik oturcaktım :) arkadaş gidona uzanabilmek için yatıyorum üzerine neredeyse :) bacaklarımla kavrayıp belimden güç almaya çalışıyorum ama avuç içlerim çok ağrı yapıyor bi süre sonra. Tavsiyesi olan?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Alışamadım bu motoru sürmeye bir türlü. Çok değil 130 km yaptım daha. boy 1,74 sözde dik oturcaktım :) arkadaş gidona uzanabilmek için yatıyorum üzerine neredeyse :) bacaklarımla kavrayıp belimden güç almaya çalışıyorum ama avuç içlerim çok ağrı yapıyor bi süre sonra. Tavsiyesi olan?
gidona yüklenme dostum,dirseklerin kırık ve kolların gevşek olsun..dirseklerin dikleşip,çok sıkarsan elcikleri ellerin uyuşabilir..ellerin gevşek olsun..yüklenme gidona..düşük hızlarda git bir süre.üzerindeki gerginliği at

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

gidona yüklenmem,elcikleri kuvvetlice sıkmam..kollarım gevşek ve dirseklerim kırık olur..bu şekilde çok rahat,ellerim uyuşmadan kullanabiliyorum saaatlerce..yüksek hızlı kullanmıyorsam da ağırlığımı arkaya veririm
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
arkadaşlar bu motorun sürekli gidilebilir maksimum hızı nedir ? Yani şu süratte sürekli gidilebilir hızı
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Barodi dostum daha önce dediğim gibi süper olmuş :cat: kaça aldın elcik maneti? şimdi birde tiger karbon egzos yakışır bu motora :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
manet ve elcikler ve topuzlar hepsi 400 tl 12 ay taksitle 3 ay erteleme ile ödeyeceğim. yanlız world kartınız varsa bu şekilde ödeme oluyor. 3 ay sonra ödüyosunuz 12 ay taksitle
manetlerin fiyatını bilmiyorum bana takım olarak fiyat verdiler anes motordan aldım. bugün 3000 bakımında gittimde

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

yanlız bişey demeyi unuttum ya elcik ya manet ikisinden birisi redline dı ama hangisi bilmiyorum yanlış bilgi vermim sonra
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
manet ve elcikler ve topuzlar hepsi 400 tl 12 ay taksitle 3 ay erteleme ile ödeyeceğim. yanlız world kartınız varsa bu şekilde ödeme oluyor. 3 ay sonra ödüyosunuz 12 ay taksitle
manetlerin fiyatını bilmiyorum bana takım olarak fiyat verdiler anes motordan aldım. bugün 3000 bakımında gittimde

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

yanlız bişey demeyi unuttum ya elcik ya manet ikisinden birisi redline dı ama hangisi bilmiyorum yanlış bilgi vermim sonra

Çok teşekkürler
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
arkadaşlar bu motorun sürekli gidilebilir maksimum hızı nedir ? Yani şu süratte sürekli gidilebilir hızı

Arkadaşım ben Kocaeli'den Ankara'ya otobandan 162 KM/S ortalama ile gittim. Ortalama diyorum bak.

Yokuş çıkarken 154'e kadar düştüğü oldu. Yokuş inerken 176'yı gördüm. Düz yolda çok rahat 165'te sabit gidiyor. (Rüzgar azken.) Çok rüzgarlı havada düz yolda bile 153 filan oluyor.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Arkadaşım ben Kocaeli'den Ankara'ya otobandan 162 KM/S ortalama ile gittim. Ortalama diyorum bak.

Yokuş çıkarken 154'e kadar düştüğü oldu. Yokuş inerken 176'yı gördüm. Düz yolda çok rahat 165'te sabit gidiyor. (Rüzgar azken.) Çok rüzgarlı havada düz yolda bile 153 filan oluyor.

Makul ve yeterli bir hız. Hyo düşünüyordum ama sonradan şu şekilde düşündüm hani 10-20 km için değer mi daha fazla para vermeye. Bakalım bir tanıdık vasıtası ile 2011 cbr 250 var 12.000 km de nasipse olur
VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende geçen e4 -80 de istanbul sakarya arası aynı dediğin gibi biraz rüzgar vardı arkamdada sırt çantası biraz boşluk vardı çanta ile aramda boşluk oluşmasaydı dahada rahat ve iyi giderdim. ortalama düz yolda sürekli gidilebilir 150 çok rahat gidiyor 160 a kadar sıkıntısız.yokuş inerken dediğin gibi 170 felan basılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst