TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2013
Mesajlar
5
Cumleten merhaba beyler.. Bi suredir takip ediyorum bu basligi valla Tvs Apache'den cok muhabbetinizin samimiyeti sardi Allah arttirsin.

Simdi kafamda bi cok soru var. Sifir ya da temiz ikinci el yeni kasa Tvs Apache almaya niyetlendim ama sponsor bulursam ikinci el temiz bir Honda Cbr 125r de dusunmeye basladim. Motor tecrubem yok iki kez ikiser dakika kullandim sadece, yeni baslicam ilk motorum olacak insallah. Apache'nin yeni kasalari hosuma gitti, Cbr 125r de guzel ama malum 2000 lira daha pahali ve grenajli vs.

Sizlerin fikrini almak istedim ne yapmam gerektigine dair. Ílgilenip cevap atanlara tesekkur ederim simdiden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:37 ----------

He bir de Apache'nin guclu oldugunu ama frenlerin bu gucu durdurmakta zorluk cektigini okudum bi yerde. Siz kullanicilarin agzindan duymak istedim, var mi boyle bi durum gercekten?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Benim ybr senin apache kıyaslaması yapılamaz bile abi. :mrgreen: Hani her kulvarda geçerim ama büyüğümsün, abimsin saygı, sevgi meselesi. Geçicek olsam da gaz keserim :pl:

Abimsin saygım, sevgim sonsuz :) Sana seviyorum misali :bounce:

Selami abi, Sabri Abi'nin t-shirt'üde sana vericem. Çok küçük görüyor beni. Nerden aldım ulan ybr'yi :)

can bizimki espriden ibaret. selamininde ybrsi olsaydı onada söylerdim aynı şekilde. yani yaş ile bir alakası yok. sen beni ybr ile geç, benim motoru sana vercem bir yıllık bakımlarınıda ben karşılayacagım:p hee bide hala tshirt bekliyoruz haberin olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------

sabri abi 180 kitini uygulayabilirsen karbüratör de degişmesi gerekiyormu ? Bu arada bakalım yarın yeni kasaların işlemleri biticekmiş alabilirsem motoru akşam resimleri paylaşırım :)

180likler bs29 karbüratör kullanıyor. bizim makinalarda bs26 var.. çok büyük bi fark yok..değiştirirsek tabi daha iyi olur. ama ona değecek bir fark olacagını sanmıyorum. bu arada hayırlı olsun motorun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

soru arka sayfalarda kaldı. bilen var mı arkadaşlar

yeni kasaların selesi biraz daha alçak.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
can bizimki espriden ibaret. selamininde ybrsi olsaydı onada söylerdim aynı şekilde. yani yaş ile bir alakası yok. sen beni ybr ile geç, benim motoru sana vercem bir yıllık bakımlarınıda ben karşılayacagım:p hee bide hala tshirt bekliyoruz haberin olsun.

Abi Serkan Bey göndericem dedi unuttu herhal.

Yok abi geçme konusuna şakadan takılıyorum bende. Umarım saygısızlık olarak algılamadın. Yoksa yersin beni yolda. Motorlar aynı olsa tartışılır ama benden tecrübelisin yine şansım olmazdı galiba. :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Cumleten merhaba beyler.. Bi suredir takip ediyorum bu basligi valla Tvs Apache'den cok muhabbetinizin samimiyeti sardi Allah arttirsin.

Simdi kafamda bi cok soru var. Sifir ya da temiz ikinci el yeni kasa Tvs Apache almaya niyetlendim ama sponsor bulursam ikinci el temiz bir Honda Cbr 125r de dusunmeye basladim. Motor tecrubem yok iki kez ikiser dakika kullandim sadece, yeni baslicam ilk motorum olacak insallah. Apache'nin yeni kasalari hosuma gitti, Cbr 125r de guzel ama malum 2000 lira daha pahali ve grenajli vs.

Sizlerin fikrini almak istedim ne yapmam gerektigine dair. Ílgilenip cevap atanlara tesekkur ederim simdiden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:37 ----------

He bir de Apache'nin guclu oldugunu ama frenlerin bu gucu durdurmakta zorluk cektigini okudum bi yerde. Siz kullanicilarin agzindan duymak istedim, var mi boyle bi durum gercekten?

Öncelikle merhabalar. Motor tecrübeniz zaten 2 dakikalık sürüşler den ibaret diyorsunuz bu nedenle öncelikle eğitim almanız gerektiği düşüncesindeyim. Bu motora zarar vermemek için değil kendi can güvenliğiniz içindir. Gelelim motor tercihine. Direksiyon eğitimi alsanda yine pratikte yani trafikte de motoru kullanıcağından hani motoru olduğu yerde düşürmen vs gibi durumlar olacaktır. Bu durumda karenajlı motosikletin maaliyeti sana daha fazla olacaktır. Frenleme sorununa gelince ben öyle bir sorun yaşamadım burda yaşayanınıda görmedim. Dediğin fren durdurmuyor sorununu en son 2007 hyosunglar da duymuştum. Ki apache 150 cc bir motor frenleri de gayet iyi
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
180likler bs29 karbüratör kullanıyor. bizim makinalarda bs26 var.. çok büyük bi fark yok..değiştirirsek tabi daha iyi olur. ama ona değecek bir fark olacagını sanmıyorum. bu arada hayırlı olsun motorun.
.

saolsın motor için ama galiba alıcagım bayiyi degiştiricem.İsotlar fazla saglam bi bayi deyil diyor herkez.
sanki fark bana çok gibi geldi neden dersen ybrlerde mikuni bs25 var bs26 ile farkı varken bs26 ilede bs29 baya farklıdır gibime geliyo
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
5
tesekkur ederim. cbr 125r nin yan karenaj vs ucuzmus sanirim bilgin var mi hocam dogru mudur? yok degilse tek sansim apache ya da uygun kucuk chopper tarzinda bisey.

Bu arada egitim kesinlikle aklimda fakat 450 lira verip de iki gun kalabalik icinde iki egitmenden ne kadar sey ogrenilir ki diye suphelerim var (honda vb. egitim merkezleri). 450 liranin hesabi da ogrenciyken yapiliyor malesef havaya gitsin istemem, bu anlamda.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
saolsın motor için ama galiba alıcagım bayiyi degiştiricem.İsotlar fazla saglam bi bayi deyil diyor herkez.
sanki fark bana çok gibi geldi neden dersen ybrlerde mikuni bs25 var bs26 ile farkı varken bs26 ilede bs29 baya farklıdır gibime geliyo

bs25 ile bs26 arasında ne gibi bi fark var biliyormusun? detaylı araştırcam bu konuyu bende.
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Abi Serkan Bey göndericem dedi unuttu herhal.

Yok abi geçme konusuna şakadan takılıyorum bende. Umarım saygısızlık olarak algılamadın. Yoksa yersin beni yolda. Motorlar aynı olsa tartışılır ama benden tecrübelisin yine şansım olmazdı galiba. :)

Yoğunluktan unuttum hakkın var :) Şuan kargoluyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Cumleten merhaba beyler.. Bi suredir takip ediyorum bu basligi valla Tvs Apache'den cok muhabbetinizin samimiyeti sardi Allah arttirsin.

Simdi kafamda bi cok soru var. Sifir ya da temiz ikinci el yeni kasa Tvs Apache almaya niyetlendim ama sponsor bulursam ikinci el temiz bir Honda Cbr 125r de dusunmeye basladim. Motor tecrubem yok iki kez ikiser dakika kullandim sadece, yeni baslicam ilk motorum olacak insallah. Apache'nin yeni kasalari hosuma gitti, Cbr 125r de guzel ama malum 2000 lira daha pahali ve grenajli vs.

Sizlerin fikrini almak istedim ne yapmam gerektigine dair. Ílgilenip cevap atanlara tesekkur ederim simdiden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:37 ----------

He bir de Apache'nin guclu oldugunu ama frenlerin bu gucu durdurmakta zorluk cektigini okudum bi yerde. Siz kullanicilarin agzindan duymak istedim, var mi boyle bi durum gercekten?
al sat yapacaksan cbr 125 daha hızlı ve daha kolay satarsın aldıgın paraya geri satarsın.
ben uzun süre binicem diyorsan tvs al,
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
al sat yapacaksan cbr 125 daha hızlı ve daha kolay satarsın aldıgın paraya geri satarsın.
ben uzun süre binicem diyorsan tvs al,

uzun zamandır başlığı takip ediyorum. tvs nin ikinci eli bayaa iyi gidiyor. satmak isteyip mantıklı fiyat verenler kolayca satıyor motorunu
tvs artık kendini kanıtlamaya başladı.
bide izmite yetkili servis açsa :) serkan bey duy sesimi :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
uzun zamandır başlığı takip ediyorum. tvs nin ikinci eli bayaa iyi gidiyor. satmak isteyip mantıklı fiyat verenler kolayca satıyor motorunu
tvs artık kendini kanıtlamaya başladı.
bide izmite yetkili servis açsa :) serkan bey duy sesimi :)

tvs ye satamazsın mı dedim o cümlede. her motoru satarsın
honda da değer kaybetmeden gider dedim,
biraz daha param olsa cbr 125 alırım hiç düşünmeden
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
arakdaslar Istanbul Anadolu yakasında oturan tvs apache sı olan arkadaslar apacheyı yenı aldıgım ıcın karsılastırma yapmak ıstıyorum ozelden mesaj atarlarsa bulusup tanısır motorlarımızı karsılastırırırz
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar motorumu bugün isotlardan almış bulunmaktayım.Serkan beyde çok yardımcı oldu.Kendisine buradanda teşekkür ediyorum ilgisinden yardımın dolayı.İsotlar motor hakkında ön yargılarım vardı hepsi kalktı motorun resimlerini şimdi telden atamadım pc ye yeni format attım samsung kies yüklü değil yarın resimleri paylaşırım sizlerle

Artık bende TVS ci oldum :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Cuma yada Cumartesiye bende teslim alıyorum.. yarın işlemler başlayacak bakalım
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Arkadaşlar motorumu bugün isotlardan almış bulunmaktayım.Serkan beyde çok yardımcı oldu.Kendisine buradanda teşekkür ediyorum ilgisinden yardımın dolayı.İsotlar motor hakkında ön yargılarım vardı hepsi kalktı motorun resimlerini şimdi telden atamadım pc ye yeni format attım samsung kies yüklü değil yarın resimleri paylaşırım sizlerle

Artık bende TVS ci oldum :D

hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullan inşallah.
servis deneyimlerini sorunları vs. paylaş lütfen bizimle..
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
teşekkürler,
Şimdiye kadar motor toplanırken yanında durdum muhabbet ederken ustayı inceledim uzun yıllardır bu işi yapıyormuş eli yatkın biri bakalım ilk bakımda daha da kesinleşecek fikirlerim
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
hafta sonu zincir boşluğunu aldıktan sonra farkettim ki zincirden garip bir ses geliyor. ilk başta lastiğin iki tarafını da eşit şekilde geriye çekemediğimi düşündüm ayar vidalarıyla biraz daha uğraştım hatta abarttım metreyle santimi santimine ayarladım ama ses kesilmedi. motorcu bi arkadaşın tavsiyesi üzerine zincirin ön dişlisini çıkartıp ters çevirip geri taktım ses kesildi. dişlinin bir tarafında hafifçe bir aşınma oluşmuş sesin tek kayanığı da buymuş aynı sorunu yaşayan olursa kontrol etmelerini tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst