15 Bin TL'ye Motosiklet ile ilgili hangi iş yapılır

Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
Merhaba arkadaşlar;

Birikmiş bir miktar (15 Bin TL) param var. Motosiklet ile ilgili bir iş yapmak istiyorum. Motosiklet tamiri ustası olmadığım için teknik servis yerine bayii açmayı daha uygun buldum. Sizinde görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi yazarsanız çok memnun olurum. Saygılar...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
o paraya işlek bir caddede simit arabası anca belki kiralayabilirsin.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hangi işi yapmak istiyorsan paraya değil o işle ilgili tecrübeye ihtiyacın var.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
bayi acmak icin surekli motor cekimi yapmanız lazım ( tanıdıgım bayilerden biliyorum ) örnek == ayda 20 motosiklet


20 motosikleti ilk etapta aldın dıyelım masrafların hariç ortalama sana maliyeti ( mondial den bahsedeyim ) 3 E satılan motoru 1 e alamazsın en az 2 ye alırsın 20 x 2 = 40 bin tl dukkan kirası depozıto cart curt bu iş tırt


ama internetten biseler satabilirsin
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
10 bin daha biriktir araştır ucuz yollu bir honda araba bul.Altın gibi sürekli prim yapıyo namıssızlar.Çok ekmeğini yersin...
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
107
15 bin lirayıda batırırsın geçmişin olmadna bayilik alman zor teknik servis açman zor internet üzerinden al-sat yap dicem ama onada maliye izin vermiyr artık 1 yıl içinde birden fazla araç alım satımı yaptığında yüklü bir vergi ve denetime tabi tutuluyosun zorr işler yani. Git bir çiğköfte + pilavcı falan yemek le ilgili dükkan aç yemeğin modası geçmez para herzaman vardır o işte...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
15 bin tlye işlek bir yerde köfte salonu açarsan güzelde yaparsan kazanırsın.
Ps3 kafe aç diyeceğim sermayen az
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
bence o paranın bir miktarını kendinizi geliştirmek için kurslara harcayın. 3D çizim kursu, dil kursu vb. aldığınız eğitim sonucu size verilecek sertifikalarlada bir iş arayın..
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
vala önce meslegin olucak ve yapıcagın meslegi sevicen 5 sene bilgisayar dükkanı işlettim tamir olayına girince maliyet çok düşük oluyo 3,500 lira falan vardı cebimde dükkanı actıgımda aylık 2binden aşşa cirom düşmezdi sade format zart zurt her akşam mangal şehirler arası gezi vs derken bi akşam kapattım kepengleri :) ama meslegin kurduydum yani elinde bilezik olcak bir tecrüben olcak ki müşteriyi asla geri cevirmeyesin.parayla açıpta batan çok motosiklet olayınca parcadan zor kazanırsın amcamın oglu actı yeni bu işler tamirsiz yürümez hizmetten kazanırsın yada sahibinden de al sat yap.
yapcaksan bi tane usta bul dükkanı ac ustanın maaşı cıkar zaten merak etme cin malı motorlar hiç ayar tutmaz devamlı gelirler ekmegini yersiniz sende ustanın yanında ögrenirsin işi.
ya bana arkadaşım devamlı abi acalım abi acalım dio kafamı davul ediyor her türlü motoru tamir edebiliyorum ama pis iş bide sorunlu müşteri olayını sevmiyorum abi sen burasını yaptın şurası bozuldu yok yaptın olmadı olayı öle çok oluyoki hiç yapmıyacagın şeyi yaptırıyolar sana bigün bi müşteriyi tokatlayıp kovmuştum yada müşteriye vuramadıgım için arkada koltugu kırmıştım stres o bicim şimdi askeri üçrete talim çalışıyorum en azından kafam rahat iyi düşün bence.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
İhaleyle hacizli araç işine bir bak,iyi para var.Bizim bir tanıdık 2006 yılında bize Honda Titan satmıştı,motosikletle işe başladı,şu anda Florya,Bakırköy'de ev alıp satıyor.
 
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
Cevaplar için çok teşekkür ederim. açıkçası bayii açmanın masraflı ve zor bir iş olcağını düşünmemiştim. Peki güvenilir bir motosiklet ustası bulsam. Bu parayla ufak bir dükkan açabilirmiyim ? Benim ufacık dükkandan milyarlar kazanıcam diye bir beklentim yok. Yaşım 25 ufakta olsa kendi işim olur artı yanımda çalışan ustadan işide öğrenirim.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
aksesuar al motosikletle ilgili sahibinden de dükkan kirala senelik 1250 tl resimleri çek çek sat sattıkçada yeni mal al paran değer kazansın ayrıyettende herşeyi satabilirsin sahibinden de arsa tapu ev araba motosiklet kiralık ev eşya herşeyin ilanını veririrsin alırsın komisyonunu bakarsın keyfine iyi para yapınca da açarsın bi tükkan sırf motosiklet aksesuarı yasıl :cat:
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
240
Uluslararası ticaret okumak istiyorum ilerde sizin için yurt dışından ucuz marka ürünler getirmek istiyorum umarım hayal kırıklığına uğramam.:cherry:
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
ilerde değil şimdi getirtebilirim size yurtdışından motosiklet giyim aksesuarı burada 150 ise 50 tl ye getirtirim yasıl :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Cevaplar için çok teşekkür ederim. açıkçası bayii açmanın masraflı ve zor bir iş olcağını düşünmemiştim. Peki güvenilir bir motosiklet ustası bulsam. Bu parayla ufak bir dükkan açabilirmiyim ? Benim ufacık dükkandan milyarlar kazanıcam diye bir beklentim yok. Yaşım 25 ufakta olsa kendi işim olur artı yanımda çalışan ustadan işide öğrenirim.

sakın ha başkasından iş öğrenirim meslek sahibi olurum diye sanma
bizde de kuaför dükkanı inan çırak bulamıyoruz
usta çok ama iş olmadığında ustanın maaşını ceb ten ödemek çok zor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst