Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Nihat abi dün gece çıktık biz, sabah 3 te eve döndük Yusufla, sen yoktun peheyyyyy :queen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
gordugum kadarıyla gırıs acısı aynı.her hangı bır kaynak ıslemı gozukmuyor.slıp on dırek uymus ve somun-lastık montaj yapılmıs.
cıkıs da ıse sılencer var sanırım.orjınalı ıle aynı cap mı bılmem ama egzoz ıcındekı dokuya baktım da,sılencer gıbı duruyor.cok bagırıyorsa monte etmıs olabılırler.kullanıcıya sormak lazım.
sızın takma amacınız performanstan cok farkedılmek & ses olacagı ıcın , mılımetrık hesaplara dusmeye gerek yok ;)
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
gordugum kadarıyla gırıs acısı aynı.her hangı bır kaynak ıslemı gozukmuyor.slıp on dırek uymus ve somun-lastık montaj yapılmıs.
cıkıs da ıse sılencer var sanırım.orjınalı ıle aynı cap mı bılmem ama egzoz ıcındekı dokuya baktım da,sılencer gıbı duruyor.cok bagırıyorsa monte etmıs olabılırler.kullanıcıya sormak lazım.
sızın takma amacınız performanstan cok farkedılmek & ses olacagı ıcın , mılımetrık hesaplara dusmeye gerek yok ;)

Daha önceden araştırdık bu egsozu, bizim motor için orjinal boruyu kesmek lazım. Yada işte ek bi aparat yaptıracan ki; satıcının dediği ek bağlantı borusunu da satıyomuş, anca öyle bağlanıyor. Bide asıl sıkıntı çıkış noktası plastik aksam, mevsim yaz. Trafikte falan çok ısınıyo egsoz. Erime olayı yapmasından çekiniyoruz en çok, o yüzden 2 tane takalım diyoruz da onuda başka bi şekilde yapıp motorun dizaynında oynamalar yapalım daha hoş dursun diyoruz. Egsozlar ufak tefek şeyler heryere sıkıştırılır sonuçta.
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
2 tane üstü üste veya yan yana tri oval gitmez kuyruk altı için de yeni boru lazım nasıl olacak bu iş
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşlar bir sorum olacak işallah yardımcı olabilirsiniz. Motorumu 1,000 bakımına götürdükten sonra, 9.000 deviri geçmez oldu. 4. viteste red line a girdikten sonnra 5 e atınca motor gitmiyor 9,000 devirde kalıyor. Sebebi ne olabilir acaba lütfen yardımcı olun. servisi aradım getir bakalım dedi. Koydukları yağdan olabilidr mi? yada benzinden?

o motorun canına okumanın daha çok yolu var. mesela benzin deposunu ateşe verebilirsin..hayır daha yeni motoru zaten limit üstü devirlere getiriyorsan zaten böyle sorular sormaman gerekiyor.. allah bilir ince rodaj yağı ile neler yaptın motora.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Daha önceden araştırdık bu egsozu, bizim motor için orjinal boruyu kesmek lazım. Yada işte ek bi aparat yaptıracan ki; satıcının dediği ek bağlantı borusunu da satıyomuş, anca öyle bağlanıyor. Bide asıl sıkıntı çıkış noktası plastik aksam, mevsim yaz. Trafikte falan çok ısınıyo egsoz. Erime olayı yapmasından çekiniyoruz en çok, o yüzden 2 tane takalım diyoruz da onuda başka bi şekilde yapıp motorun dizaynında oynamalar yapalım daha hoş dursun diyoruz. Egsozlar ufak tefek şeyler heryere sıkıştırılır sonuçta.

kesme bıcme ısıne pek sıcak bakamıyorum acıkcası.yapılan her pot(kaynaktakı kalıtesız cıkıntı - gırıntıler) sıze negatıf performans ve kotu ses olarak doner.
plastık aksam konusunda yalnız soyle bısey var.ısıya dayanmaz kesınlıkle burada hem fıkırız.yalnız bunun mevsımle pek alakası yok.zira egzoz gazı sıcaklıgı yanma odasının sıcaklıgıyla dogru orantılı yanı daha fazla yanma-daha fazla devir cevırmesi,motora daha fazla yuk bınmesı gerek.dusuk devırde egzoz gazı sıcaklıgı yuksek olmaz,yazın dahı.sızın hıssettıgınız ruzgar olmadıgı ıcın ısıtılamayan radyator-suyun sıcaklıgı.egzoz gazı sıcaklıgı (egt) na bır ornek. eskı arabalarımdan yrv turbonun ses vıdeosu. egt sensoru en sagdakı.karanlık da olsa devır yukseldıkce yukselıyor. trafıkte dahı artmıyor :)

http://www.youtube.com/watch?v=KhUeMHUOlWE
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
kesme bıcme ısıne pek sıcak bakamıyorum acıkcası.yapılan her pot(kaynaktakı kalıtesız cıkıntı - gırıntıler) sıze negatıf performans ve kotu ses olarak doner.
plastık aksam konusunda yalnız soyle bısey var.ısıya dayanmaz kesınlıkle burada hem fıkırız.yalnız bunun mevsımle pek alakası yok.zira egzoz gazı sıcaklıgı yanma odasının sıcaklıgıyla dogru orantılı yanı daha fazla yanma-daha fazla devir cevırmesi,motora daha fazla yuk bınmesı gerek.dusuk devırde egzoz gazı sıcaklıgı yuksek olmaz,yazın dahı.sızın hıssettıgınız ruzgar olmadıgı ıcın ısıtılamayan radyator-suyun sıcaklıgı.egzoz gazı sıcaklıgı (egt) na bır ornek. eskı arabalarımdan yrv turbonun ses vıdeosu. egt sensoru en sagdakı.karanlık da olsa devır yukseldıkce yukselıyor. trafıkte dahı artmıyor :)

http://www.youtube.com/watch?v=KhUeMHUOlWE

dogrudur yanlis biliyomusum demek, bizde kesme bicmeye arsi oldugumuzdan ya direk yeni bi boru sistemi yaptirip cift egsoz yapacaz, yada orjinal boruya uyumlu bir ek ile deneyecegiz bakalim, hayirlisi.
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
155
nincada bu kadar ufak duruyosa bizimkinde ne olur bilemem :) bu egsoz olacaksa 2 tane olması şart gibi görünüyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------



Levent, adamlar custom bağlantı yapıyolarmı? yani 0 dan yeni bi boru düzeneği falan?

adamla konustum kaynakla olur dedı ara parca fılan uyduramazmıyız dedım ımkanı yok bu sekılde kaynatman gerekır dedı

bıde sımdı farkettım benım yukledıgım fotolarla bahsettıgımız egzozlar aynı degıl benım cektıgım egzozlar cok kalıtesız duruyordu
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
adamla konustum kaynakla olur dedı ara parca fılan uyduramazmıyız dedım ımkanı yok bu sekılde kaynatman gerekır dedı

bıde sımdı farkettım benım yukledıgım fotolarla bahsettıgımız egzozlar aynı degıl benım cektıgım egzozlar cok kalıtesız duruyordu

ne anladımki o işten, hem egsozu satıyo hem destek vermiyo, c.tesi servise gidicem zaten olmadı yol üstü uğrayıp bi konuşayım bakim ne diyolar
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
peki buna baktınızmı ara borusu ile bveraber ve hemen hemen sizin baktıgınızın aynısı gibi

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/28371/CG-RACING-KUCUK-UCGEN-EKSOZ-KARBON

tüpün bitimindeki siyah parça 2 tane vidai le bağlantılı beğenmeye cıkarabılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

bu arkadaşda aynı egsozu cbr 125 takmıs ama sanırım oda ara boru sorunu yaşamıs olucakkı şekilsiz bir şekilde takmış bence hoş durmamıs

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-acil-fiyat-dustu-gelen-alir-125943887/detay
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
bi egzos ayarlayabileydik cümleten hayırlısıyla... :) cok da lazım degil ama bazen istiyor insan altındaki makinanın gürlemesini. trafikte farkedilmek de cabası..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
dogrudur yanlis biliyomusum demek, bizde kesme bicmeye arsi oldugumuzdan ya direk yeni bi boru sistemi yaptirip cift egsoz yapacaz, yada orjinal boruya uyumlu bir ek ile deneyecegiz bakalim, hayirlisi.

ılgınc olacak.umarım basarılı olursunuz.bu sekılde ornekler hosuma gıtmıstır hep.sıradan olmasın hersey dı mı? takıpteyım :)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
http://www.youtube.com/watch?v=cBtWGHcqmGY 2014 için hyosungtan değişik bir çalışma. Ktm havası var baya
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
alttakıler ne? takım cantası kutuları mı :D

saka bı yana alt sakal ve dıger garıp detay dısında gayet sık olmus :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst