[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hayırlı olsun mert.
burgman süper tercih, ne istiyorsun var mı kafanda bir şeyler?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bmw işi çok uğraşmak lazım değirmenderede burgman400cc varmış ona bakıcam

Abi benim x max ilaninin sahibi ile gorustum,diger motorlarda bi gelisme olmazsa istersen bakabilirsin. Fiyati cekeriz makul bi seviyeye.Murat usta falan taniyor motoru.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
c.tesi müsait olan varmı? bu hafta sonu kocaelideyim c.tesi biraz yol yapmayı düşünüyorum eşlik etmek isteyen varsa güzel olur.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ezer benim rony de de aynı sorun vardı sabahları çalışmıyordu ilk aldığımda yada çok beklediğinde servise götürdüğümde bujisinin fabrikadan gevşek geldini söylediler
belki seninkide öyledir..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Mustafa abi içimden "bujiden kaynaklı sorundur" diye geçmiyor değil. Çünkü dün serviste bujiyi söküp baktılar tırnak aralığını diğer motor ustası açmıştı soğukken veya ilk çalışmada basınç altında gaz açınca ateşleme yapmadı. Çünkü ilk çalışmada oluyor bu sorun. bujim cr7hsa 0.7mm olması lazım tırnak aralığı eski bujim elimde biraz siyahlaşmış silip tırnak mesafesini 0.7mm ayarladım.motorun üstündeki bujiyi söküp tırnak aralığını normale getirsem ilk marşta çalışır gibime geliyor. Haftasonu yatsın motor p.tesi bakarım ben istanbula döncem. Gelince bujiyi söktürüp ayarlatıcam tekrar. Saçma sapan işlerle uğraşıyorum abi. Ya montaj hatası ya kafaya göre yapılan hatalar. Öteki ustanın buji tırnak aralığının açmasının tek sebebi olabilir üst devirlerde motor yüklü iken yapılan ateşleme yetersiz kalmasın diye açmıştır. Fakat soğuk ve özellikle ilk çalışmada ateşleme sağlıklı olmuyor tabi.

Takma bu kadar :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Soguk icin ayri sicak icin ayri buji ayari olmaz. Bence kaliteli bir buji al iyi olur
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
3kurus fazla olsun pembe olsun. Resım yukleyemıyorum sıkıntıya sokma benı. Derince 60evlerde gezen siyah cbr250r sahıbı burdamı

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

bu mesajı dr. sert'e ve seyithan'a ve yusuf a ulaştırın...
foruma üye olun artık yoksa:pr:
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
dizlik ve kask takviyesi veren mrt89'a cani gönülden teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Cafe kobette. Beklerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst