valla selami git yaptır 7500 bakımındayken çok yakıyor bu motor ilk aldığımda rodajda 470 km gitmişti şimdi 400 zor görüyor dedim adını hatırlayamadım şimdi sürat motorda ama genç bi çalışandı çok güzel ayarladı vallahi ben de çok şaşırdım bu değerleri yakaladığına motorun![]()
sibob ayarı yaptrdınız mıben 6000 bakimini yaptim bakim ihtiyacim yok ama yakiti nasil nerden ayar yaptisa bende gtaptirmak isterim
sabride sikayetci oda 15 krs yakiyor demisti oda gelir belki
yok pek tavsiye etmediler
Michelin Pilot Sporty 90 90 18 Arka
http://img534.imageshack.us/img534/153/1hqfsj.jpg
Ön lastik olarak aynı seriden 100-80-17 olarak var.
Arka lastik fiyat: 100 120 arası
Ön lastik fiyat: 200 220 arası
valla selami git yaptır 7500 bakımındayken çok yakıyor bu motor ilk aldığımda rodajda 470 km gitmişti şimdi 400 zor görüyor dedim adını hatırlayamadım şimdi sürat motorda ama genç bi çalışandı çok güzel ayarladı vallahi ben de çok şaşırdım bu değerleri yakaladığına motorun![]()
ben 6000 bakimini yaptim bakim ihtiyacim yok ama yakiti nasil nerden ayar yaptisa bende gtaptirmak isterim
sabride sikayetci oda 15 krs yakiyor demisti oda gelir belki
ön dişlin orjinalse 90 kalınlığındaki lastik iyi geliş yani çekiş ve hız tam dengeye gelir mesela ben 110-90-18 lastik taktırdım motor tam ayarına geldi eğer kalın lastik seviyorsa bendeki lastikten önerebilirim kenda(malezya malı) 110-90-18 resimlerde görebilirsinteşekkür ederim kardeş ama ön lastik biraz tuzlu geldi. Michelin Pilot Sporty mi o arka lastik ? ve son soru olarak da arkaya 90-90-18 michelin öne 90-90-17 ırc taktırsam bi uyuşmazlık falan olur mu?
@ BROICER
470km çok az zaten.. ben canını alıyorum makınenın yine 550kmden önce ışık yanmıyor. hatta şimdiki ayardan sonra 600den fazla yapacağına inanıyorum..
bende uzun zamandır ölçmüyorum ama en son geçen sene fulledim depoyu bursa gemlik'ten izmire kadar kıyı kıyı gittim 1 depoyla 630 km gittim dahada gideri vardı yani 650 falan görür uzun yolda süper zorlamayınca kokluyo mübarek![]()
galiba lastik konusunda kararımı verdim arkadaşlar
ön için 90-90-17 IRC
arka için de 100-90-18 IRC lastik alıcam.
ebatlar uygun heralde fiyatları da uygun geldi bana. Irc da orjinal lastiklere göre her türlü iyidir dimiİlgilenen herkese teşekkürler.