- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Sabah sabah beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün. Başka ne diyormuşum?
![]()
![]()
![]()
bu tsubasa ile serkanapache arasındaki muhabbetten ben iyice sıkıldım..ne zaman foruma girsem bir tartışma bir gerginlik. hiç tadı tuzu kalmadı artık bu forumun yaa.. nerde o eski makara yaptığımız günleer..