TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
:) Sabah sabah beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün. Başka ne diyormuşum? :) :) :)


bu tsubasa ile serkanapache arasındaki muhabbetten ben iyice sıkıldım..ne zaman foruma girsem bir tartışma bir gerginlik. hiç tadı tuzu kalmadı artık bu forumun yaa.. nerde o eski makara yaptığımız günleer..
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
senin yanlisin vsr veya yanlis hesap yapiyosun
hem 7000-devir asagi inmiyorum diyosun hemde 10 krs tan az yakiyor diyosun oyle ku,anmaya o yakit imkansiz



enes bu arada kafama bi tas geldi hatta kayami deseydim ulen sym wolf ku,andim cok hosuma gitti dedim bana cephe aldiniz :):)
sevdiginizden mi anlamadim :)
almiyorum ulen wolf ninja alacam ulen kimseyide bindimicem :):):)

imkansız değil selami :) ama 10 krş altına bu trafikte inemedim henüz fakat didim veya kırklareli'nde otursaydım kesinlikle çok çok rahat inerdim tabi 70-85 arası seyir etseydim :) ancak e5 trafiğini bilirsin yeri geliyor yükleniyosun yeri geliyor 30-40 gidiyosun ben hergün esenyurt-mecidiyeköy gidip geliyorum yakıt (100km/ 2.04-2.14-2.36lt )arası gidip geliyorum ama 3. viteslerde devir 5-7000 de sürekli mesela yavaş giderken yol açıkken zaten vuruyorum kırbacı mecburen :)

şu yuvacık gezisine gittik geldik mesela hızımız vs. belliydi ve sonuçta şu oldu
Alınan benzin: 50,00
Alınan Litre: 10,96 litre

1km'de tüketim: 0,100
100km'de tüketim: 10,00

1 litre benzin ile 45,60 km
100km'de 2,19 litre sarfiyat bu daha düşük olabilirdi belki fakat dönüşte daha hızlı geldik :)
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
bu tsubasa ile serkanapache arasındaki muhabbetten ben iyice sıkıldım..ne zaman foruma girsem bir tartışma bir gerginlik. hiç tadı tuzu kalmadı artık bu forumun yaa.. nerde o eski makara yaptığımız günleer..

Bu saatten sonra tartışma olsa dahi cevap verilmeyecektir. Serzenişinizde son derece haklısınız. Sadece yardım ve şikayet konuları ile sizlerle olacağız.

Saygılarımla,
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaşlar 2 gün için fiyatı çok düşürdüm ihtiyacı olana gitsin yazık olmasın

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-2-gunlugune-son-3600-tl-2-gun-sonra-tekrar-4000-tl-125696803/detay/
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
arkadaşlar ben yine lastik için geldim. Artık sövseniz yeri kaçıncıya lastik soruluyo biliyorum ama mazur görün :D Ben michelin pilot sporty lerine baktım 18 inç lastik yok. IRC a baktım arka lastik 100-80-18 olması gerekirken IRCda 100-90-18 var. IRC nasıl bir lastiktir? Viraja girerken güvenle yatabilir miyim ve de lastik yüksekliğinin 80 yerine 90 olması ne gibi avantaj dezavantaj sağlar?
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
Tsubasa kardeş.o son yazdığın iki göndöreyi hiç beğenmedim.inan o yazdıklarını okurken ben utandım.kardeş isotlarda fiyatı yüksek diyip duruyorsun.baba o zaman bekle 13 modeli git ucuz yerden al.kimsenin kimseyi kötülemeye,çamur atmaya hakkı yok.erkek adamsın kardeş yakışmıyor sana.insanlarin kusurlarıyla uğraşmak,söz söylemek ayıptır hatta günahtır.bize yakışan kusur örtmektir.kardeş belki dersin buna ne oluyor diye: söylim sana vallahi bu forumun uyesı olarak rahatsız oluyorum.yoksa serkan beyi tanımam. Boşver kardeş artık bu iğnelemeye bi son ver kardeşim.ALLAH a emanet ol.beni yanlış anlama
 
Katılım
7 Tem 2012
Mesajlar
23
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba motorumla ilgili bir şey sormak istiyorum sol arka amortisörden tıslama gibi ses geliyor bu sabah işe gelirken de baktığımda ordan birşeyler damladığını gördüm suya benziyor ben yinede yola çıktım ama onun ne olduğunu anlayamadım fikri olan var mı? seleyi kaldırıp baktım orada su gelicek bir yer de yok ama bir yerden yere damlalar düşüyor?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
evet arkadaşlar bu nereye kadar sürecek bu konu kapatın artık herkes bundan rahatsız....::yanliss:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba motorumla ilgili bir şey sormak istiyorum sol arka amortisörden tıslama gibi ses geliyor bu sabah işe gelirken de baktığımda ordan birşeyler damladığını gördüm suya benziyor ben yinede yola çıktım ama onun ne olduğunu anlayamadım fikri olan var mı? seleyi kaldırıp baktım orada su gelicek bir yer de yok ama bir yerden yere damlalar düşüyor?

emre korkma kardeş bu amortisörler gazlı amortisör olduğu için normal o sesi duyman sorun yok aynen devam...
 
Katılım
7 Tem 2012
Mesajlar
23
[/COLOR]

emre korkma kardeş bu amortisörler gazlı amortisör olduğu için normal o sesi duyman sorun yok aynen devam...[/QUOTE]

Cevap yazdığın için saol bir ara servise gösteririm olmazsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

evet arkadaşlar bu nereye kadar sürecek bu konu kapatın artık herkes bundan rahatsız....::yanliss:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------



emre korkma kardeş bu amortisörler gazlı amortisör olduğu için normal o sesi duyman sorun yok aynen devam...

Cevap yazdığın için saol bir ara servise gitmeye niyetim var o zaman gösteririm.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tsubasa kardeş.o son yazdığın iki göndöreyi hiç beğenmedim.inan o yazdıklarını okurken ben utandım.kardeş isotlarda fiyatı yüksek diyip duruyorsun.baba o zaman bekle 13 modeli git ucuz yerden al.kimsenin kimseyi kötülemeye,çamur atmaya hakkı yok.erkek adamsın kardeş yakışmıyor sana.insanlarin kusurlarıyla uğraşmak,söz söylemek ayıptır hatta günahtır.bize yakışan kusur örtmektir.kardeş belki dersin buna ne oluyor diye: söylim sana vallahi bu forumun uyesı olarak rahatsız oluyorum.yoksa serkan beyi tanımam. Boşver kardeş artık bu iğnelemeye bi son ver kardeşim.ALLAH a emanet ol.beni yanlış anlama

olayı en başından beri soguk kanlı olarak cevap vermedim
önceki postlara bakarsan 10 15 sayfa öncesine kadar
benim senin imaların hoşuma gitmedi
bugune kadar motor hakkında tek bir laf etmedim.
motor cok güzel eksikleri olsa dahi. satanlarda iş yok dedim.
adam bana özelden küfür etmiş, abuk şeyler yazmış. susmuşum 2 kelime cevap verince mi kötü oldum anlamadım bu durumu.
uzatan ben değilim, önceki postları okursan iğnelemeye calışan oydu
şimdi de cevap vermicem bilmem ne abuk subuk şeyler yazmış .
kimin ne oldugunu herkes biliyorda farklı yansıyor olay ben ona kafam bozuluyor..
bu arada utanılıcak bişi varsa utanan cok utandı boş ver sen utanma alacakaptan kardeş
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
dostlar bir kaç gündür motosikletimin çalışmasında sıkıntı vardı. bazen tek marşta çalışmıyordu birde çekişte bir düşüş var gibiydi. ilk başta, bir hafta önce 20-40 olan yağı 15-50 ile değiştirmiştim ondan olabileceğini düşündüm. fakat motor ısındığında bile aynı sıkıntıyı yapıyordu, sorunu başka yerlerde aramaya başladım hava filtresine baktım tertemizdi, benzin filtresine baktım, hatırı sayılacak miktarda pislik birikmiş temizleyip tekrar denedim değişen bir şey olmadı. yağ filtresinden de şüphelendim ama sökmeye üşendim. son olarak bujiyi kontrol etmek istedim ama sökerken dikatsizliğim yüzünden bujinin porselen kısmını tam metalle birleştiği yerden kırdım.kırılan buji bosch marka çift tırnaklı orjinal bujiydi kurum falanda yapmamıştı. her ne kadar japon yapıştırıcısıyla yapıştırmaya çalışsam da bir türlü beceremedim neyse sadede geleyim ngk marka yeni bir buji alarak motora taktım. sonuç olarak eski buji iyi ki sökerken kırılmış motor eski haline döndü birden kendine geldi artık tek marşta çalışıyo gazı da hiç yemem demiyor. benim gibi acemi olan ve bu tür sıkıntı yaşayan arkadaşlara tavsiyemdir önce bujiyi yokalyın :)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
olayı en başından beri soguk kanlı olarak cevap vermedim
önceki postlara bakarsan 10 15 sayfa öncesine kadar
benim senin imaların hoşuma gitmedi
bugune kadar motor hakkında tek bir laf etmedim.
motor cok güzel eksikleri olsa dahi. satanlarda iş yok dedim.
adam bana özelden küfür etmiş, abuk şeyler yazmış. susmuşum 2 kelime cevap verince mi kötü oldum anlamadım bu durumu.
uzatan ben değilim, önceki postları okursan iğnelemeye calışan oydu
şimdi de cevap vermicem bilmem ne abuk subuk şeyler yazmış .
kimin ne oldugunu herkes biliyorda farklı yansıyor olay ben ona kafam bozuluyor..
bu arada utanılıcak bişi varsa utanan cok utandı boş ver sen utanma alacakaptan kardeş

kardeş boşver özelde olan özelde kalsın. Hem 10-15 sayfa benim imalarım neydiki kardeş?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
dostlar bir kaç gündür motosikletimin çalışmasında sıkıntı vardı. bazen tek marşta çalışmıyordu birde çekişte bir düşüş var gibiydi. ilk başta, bir hafta önce 20-40 olan yağı 15-50 ile değiştirmiştim ondan olabileceğini düşündüm. fakat motor ısındığında bile aynı sıkıntıyı yapıyordu, sorunu başka yerlerde aramaya başladım hava filtresine baktım tertemizdi, benzin filtresine baktım, hatırı sayılacak miktarda pislik birikmiş temizleyip tekrar denedim değişen bir şey olmadı. yağ filtresinden de şüphelendim ama sökmeye üşendim. son olarak bujiyi kontrol etmek istedim ama sökerken dikatsizliğim yüzünden bujinin porselen kısmını tam metalle birleştiği yerden kırdım.kırılan buji bosch marka çift tırnaklı orjinal bujiydi kurum falanda yapmamıştı. her ne kadar japon yapıştırıcısıyla yapıştırmaya çalışsam da bir türlü beceremedim neyse sadede geleyim ngk marka yeni bir buji alarak motora taktım. sonuç olarak eski buji iyi ki sökerken kırılmış motor eski haline döndü birden kendine geldi artık tek marşta çalışıyo gazı da hiç yemem demiyor. benim gibi acemi olan ve bu tür sıkıntı yaşayan arkadaşlara tavsiyemdir önce bujiyi yokalyın :)

yaw arkadaş bu ngk bujiyi apache kabul etmiyor seçici motor kullanmayın diyolar

kimide ben taktım sorunlarım kalktı diyor anlamadım ki şans eserimi denk geliyor
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
Tamam kardeş şimdi anladım seni. Ama beni yanlış anlama. Kapat gitsin tartışmayı.Hayırlısıyla güzel bi 13 model alırsın inş. kardeş
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tamam kardeş şimdi anladım seni. Ama beni yanlış anlama. Kapat gitsin tartışmayı.Hayırlısıyla güzel bi 13 model alırsın inş. kardeş

bak o sayfadan bu sayfaya kadar okudugun zaman anlaşılıyor olay ne oldugu anladın ?
gelsin bakalım şu 13 ler fiyata bakıcaz uygun gelirse alıcam.
motora lafım yok. 10 numara motor. ama honda getirse bu motoru yüzbinlerce satardı emin olun..
servisleri distribtürü beş para etmez göründüğü gibi :cherry:
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
Kardeş hemen hemen yeniler. Umarım düzeltirler. Yani yamah ve hondanın geçmişi var türkiyede. inşallah tvs de yaygınlaşır. Çünkü şahane bi motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst