TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
8
Apache titreşim konusunda cbf ve ybr ile boy ölçüşecek kadar kararlı ve motor dizaynı olarak onlardan daha başaralı fakat motorun şaseye bağlanma şekli işleri tam tersine çeviyor. Diğerleri motor kısmını tam ortadan tek bir bağlantı ile yaparak motor takozunun yanlara doğru titreşimi almasını sağlıyor. Apache ise çift kollu bir şaseye oturtmuş makinayı Buda titreşimin tamamının şaseye geçmesine neden oluyor.bence 3 makinayı cbf şasesine oturtalım hepsi titreşimsiz çalışır.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Apache titreşim konusunda cbf ve ybr ile boy ölçüşecek kadar kararlı ve motor dizaynı olarak onlardan daha başaralı fakat motorun şaseye bağlanma şekli işleri tam tersine çeviyor. Diğerleri motor kısmını tam ortadan tek bir bağlantı ile yaparak motor takozunun yanlara doğru titreşimi almasını sağlıyor. Apache ise çift kollu bir şaseye oturtmuş makinayı Buda titreşimin tamamının şaseye geçmesine neden oluyor.bence 3 makinayı cbf şasesine oturtalım hepsi titreşimsiz çalışır.

Bağlantıyla falan ilgisi yok. Serkan Bey dengeleyici olmadığını söylemiş zaten. Önemli olan şasiye iletimi engellemekten ziyade, hiç oluşmamasını sağlamak. Bunu da dengeleyici olmadan yapamazsınız. Takozlar ve diğer tüm ara yalıtıcıların zamanla yıpranmaları kaçınılmazdır. TVS bu konuda bence yanlış yapıyor. Çin motorlarının konforu arttıkça onlar da müşter kaybedecekler.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Hemen al hiç bekleme sen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------



Sayın Tsubasa. Madem zarar ettiriyor, servisi kötü, yedek parçası yok, pahalı ise ( sizin söylediklerini hep bu yönde) neden hala TVS almayı bekliyorsunuz? Büyük bir çelişki olmadı mı şimdi bu???
sanane bilader ? para benim değil mi ?
senden almam gider başka bayiden alırım.
sözde satış temsilcisisin, kimine honda da müdürüm diyorsun kimine ben 4 senedir tvs calışıyorum diyomuşun. kimine de ben makina mühendisiyim diyorsun.
isotlardan cakmak almam aldırtmam.
giderim başka bayiden alırım garantiden cıksın varsın.
motor iyi olmasa muhattap oluncak insan bile değilsiniz, her tarafınız ayrı oynuyor iki gün sonra yalanlıyorsunuz birbirinizi
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
13 bitecek hala yok piyasa da tvs. Haziranın ilk haftası çıktı çıktı . Çıkmazsa ybr alır binerim . Zaten pahalı tvs . Ikinci elde zarar ettiriyor


Hacıabi bizim can gibi başladın sende :mrgreen: Ybr al ybr ya apache sıkıntı ciddyim bak , en ufak pimpiriği olan adam almasın apache ben bunu bilir bunu sölerim :cat:


Burdan sonraki sözüm sana değil tsubasa alınma üstüne ..
Len varya Şu honda CBR 125R yi 4.5 - 5 bin tlden satsa .. koşa koşa gider alırsınız , honda diye tipi var diye .. Motor apacheden çok titriyor kimsede vibrasyon sorunu yapmıyor .. Niye çünki o honda .. bizdeki marka fanatikliği .. parça fiyatları uçmuş almış başını gitmiş .. apache her yönüyle daha avantajlı ama yok bizim milletimizin o beynine sokamazsın bunu .. Ben Cbr kullandıktan sonra anladım apachenin Titreşimi olmadığını .. Yada titreşim neymiş o zaman gördüm .. Neyin kafası yaşanıyor burda Titreşim denilerek bilmiyorum .. Gidip 48-50 bin verip Bmw GS serisinden motorda alsan yine titricek yüksek devirde .. Hele hele tek silindirde (bisiklet olmasını istemiyorsan) motor kuşkusuz titrer .. Cbr 250 , Sym wolf düşünen arkadaşlara da ayrıca bu sözüm .. Rahatlık beklemeyin .. Cbr 250 sym wolf Dan hyosung gtr çok daha rahattır .. Neyse ya biz deneyip tecrübe edip söylüozda , millet sağda solda yazana bakarak hala marka fanatikliğine aldanıp yanlış kararlar vermeye devam ediyor .. Üzülüyorum cidden ..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Hacıabi bizim can gibi başladın sende :mrgreen: Ybr al ybr ya apache sıkıntı ciddyim bak , en ufak pimpiriği olan adam almasın apache ben bunu bilir bunu sölerim :cat:


Burdan sonraki sözüm sana değil tsubasa alınma üstüne ..
Len varya Şu honda CBR 125R yi 4.5 - 5 bin tlden satsa .. koşa koşa gider alırsınız , honda diye tipi var diye .. Motor apacheden çok titriyor kimsede vibrasyon sorunu yapmıyor .. Niye çünki o honda .. bizdeki marka fanatikliği .. parça fiyatları uçmuş almış başını gitmiş .. apache her yönüyle daha avantajlı ama yok bizim milletimizin o beynine sokamazsın bunu .. Ben Cbr kullandıktan sonra anladım apachenin Titreşimi olmadığını .. Yada titreşim neymiş o zaman gördüm .. Neyin kafası yaşanıyor burda Titreşim denilerek bilmiyorum .. Gidip 48-50 bin verip Bmw GS serisinden motorda alsan yine titricek yüksek devirde .. Hele hele tek silindirde (bisiklet olmasını istemiyorsan) motor kuşkusuz titrer .. Cbr 250 , Sym wolf düşünen arkadaşlara da ayrıca bu sözüm .. Rahatlık beklemeyin .. Cbr 250 sym wolf Dan hyosung gtr çok daha rahattır .. Neyse ya biz deneyip tecrübe edip söylüozda , millet sağda solda yazana bakarak hala marka fanatikliğine aldanıp yanlış kararlar vermeye devam ediyor .. Üzülüyorum cidden ..

Bak yine adım geçmiş :) Halimiz hatırımız sorulmasa da olsun arada adımız geçiyor o da yeter napalım :)

Ahh Ninja 250r yaktın bizi, dağladın yüreğimizi. :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bak yine adım geçmiş :) Halimiz hatırımız sorulmasa da olsun arada adımız geçiyor o da yeter napalım :)

Ahh Ninja 250r yaktın bizi, dağladın yüreğimizi. :)

Ben artık yaya bi insanım bi bisikletim var o kadar .. ALtında motorun var abi geliyom çıkıp dedinde gelme mi dedik .. Selam sabah senden olacak :mrgreen: Benim gönlüm hep sizle ..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ben artık yaya bi insanım bi bisikletim var o kadar .. ALtında motorun var abi geliyom çıkıp dedinde gelme mi dedik .. Selam sabah senden olacak :mrgreen: Benim gönlüm hep sizle ..

En güzeli bende bir bisiklet alıyım :) Maksat gönüllerin bir olması değil mi? En azından tek bırakmam seni :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
En güzeli bende bir bisiklet alıyım :) Maksat gönüllerin bir olması değil mi? En azından tek bırakmam seni :)

Haftasonu 30 km yol yaptık bi kaç arkadaş bisikletlerle .. istanbul içi heryere gidiorum sorun yok , motor olsun bisiklet olsun gönüller zaten bir .. Arayıp sorun plan yapın haber edin her daim ordayım ..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Haftasonu 30 km yol yaptık bi kaç arkadaş bisikletlerle .. istanbul içi heryere gidiorum sorun yok , motor olsun bisiklet olsun gönüller zaten bir .. Arayıp sorun plan yapın haber edin her daim ordayım ..

Yaa aslında bende bisiklet var hemide 2 tane ama Edirne'den buraya nasıl getiririm bilmiyorum :) Açıkçası istesem bir çözüm bulunur ama getirmem lazım. Spor yapamıyoruz çıkıpta, en azında sağa sola bisikletle gideriz, sporumuz o olur.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hacıabi bizim can gibi başladın sende :mrgreen: Ybr al ybr ya apache sıkıntı ciddyim bak , en ufak pimpiriği olan adam almasın apache ben bunu bilir bunu sölerim :cat:


Burdan sonraki sözüm sana değil tsubasa alınma üstüne ..
Len varya Şu honda CBR 125R yi 4.5 - 5 bin tlden satsa .. koşa koşa gider alırsınız , honda diye tipi var diye .. Motor apacheden çok titriyor kimsede vibrasyon sorunu yapmıyor .. Niye çünki o honda .. bizdeki marka fanatikliği .. parça fiyatları uçmuş almış başını gitmiş .. apache her yönüyle daha avantajlı ama yok bizim milletimizin o beynine sokamazsın bunu .. Ben Cbr kullandıktan sonra anladım apachenin Titreşimi olmadığını .. Yada titreşim neymiş o zaman gördüm .. Neyin kafası yaşanıyor burda Titreşim denilerek bilmiyorum .. Gidip 48-50 bin verip Bmw GS serisinden motorda alsan yine titricek yüksek devirde .. Hele hele tek silindirde (bisiklet olmasını istemiyorsan) motor kuşkusuz titrer .. Cbr 250 , Sym wolf düşünen arkadaşlara da ayrıca bu sözüm .. Rahatlık beklemeyin .. Cbr 250 sym wolf Dan hyosung gtr çok daha rahattır .. Neyse ya biz deneyip tecrübe edip söylüozda , millet sağda solda yazana bakarak hala marka fanatikliğine aldanıp yanlış kararlar vermeye devam ediyor .. Üzülüyorum cidden ..

şu cbrı çok merak ettim nasıl titriyor acaba:)hacı ninjayı katmamışsın hesaba oda titremez çift silindir:)bizdeki marka fanatikliğini dünyada bilmeyen yoktur ülkede üretilen mal daha kaliteliyken gidip avrupa malını tercih eden çok gördüm(bazı oto yedek parçaları orjinalinden daha kaliteli yada bize bunlar anlamaz diye orjinallerin defolularını kakalıyorlar)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
yedek depoya inmiyosun dimi yedeye gecince bende200-225 felan gidiyor
20tl lik benzin aliyorum musluk on konumunda bitene kadar gidiyorum olcumu bu sekilde yapiyorum
yedeğe düşene kadar ki kullanım yani musluk aşağı bakar vaziyette öksürmeye başlayınca alıyorum benzini yedekte gitse gitse 3-5km gidiyor belki :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler benzin deposunun ağızındaki su tahliyesine dikkat edin benimki tıanmış giderken tekleye tekeleye zor benzinliğe girdim hatta tam girişte stop etti teker kilitlendi baya bir kaydım eve zor geldim elektrik kablosunu bir soktum rahat 1 litre su çıktı :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
yedeğe düşene kadar ki kullanım yani musluk aşağı bakar vaziyette öksürmeye başlayınca alıyorum benzini yedekte gitse gitse 3-5km gidiyor belki :)

senin yanlisin vsr veya yanlis hesap yapiyosun
hem 7000-devir asagi inmiyorum diyosun hemde 10 krs tan az yakiyor diyosun oyle ku,anmaya o yakit imkansiz



enes bu arada kafama bi tas geldi hatta kayami deseydim ulen sym wolf ku,andim cok hosuma gitti dedim bana cephe aldiniz :):)
sevdiginizden mi anlamadim :)
almiyorum ulen wolf ninja alacam ulen kimseyide bindimicem :):):)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
beyler benzin deposunun ağızındaki su tahliyesine dikkat edin benimki tıanmış giderken tekleye tekeleye zor benzinliğe girdim hatta tam girişte stop etti teker kilitlendi baya bir kaydım eve zor geldim elektrik kablosunu bir soktum rahat 1 litre su çıktı :)

o hortum nerde tam olarak.? 1 litre su nasıl çıkar yau anlamadım:silent:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
267
bugün uzun yol yaptım biraz. 200 km den sonra 120 leri gördüm ara ara :) son hız 122. dahada zorlasam 125 görcekti sanırım

Rodajda 122 biraz fazla bence. Daha parçaları yerine oturmayan bi motorla bu kadar yüksek hızlara çıkmamanı tavsiye ederim

---------- Post added at 05:07 ---------- Previous post was at 05:04 ----------

o hortum nerde tam olarak.? 1 litre su nasıl çıkar yau anlamadım:silent:

Karbüratörün altından çıkan su tahliye hortumu olabilir mi o?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hacıabi bizim can gibi başladın sende :mrgreen: Ybr al ybr ya apache sıkıntı ciddyim bak , en ufak pimpiriği olan adam almasın apache ben bunu bilir bunu sölerim :cat:


Burdan sonraki sözüm sana değil tsubasa alınma üstüne ..
Len varya Şu honda CBR 125R yi 4.5 - 5 bin tlden satsa .. koşa koşa gider alırsınız , honda diye tipi var diye .. Motor apacheden çok titriyor kimsede vibrasyon sorunu yapmıyor .. Niye çünki o honda .. bizdeki marka fanatikliği .. parça fiyatları uçmuş almış başını gitmiş .. apache her yönüyle daha avantajlı ama yok bizim milletimizin o beynine sokamazsın bunu .. Ben Cbr kullandıktan sonra anladım apachenin Titreşimi olmadığını .. Yada titreşim neymiş o zaman gördüm .. Neyin kafası yaşanıyor burda Titreşim denilerek bilmiyorum .. Gidip 48-50 bin verip Bmw GS serisinden motorda alsan yine titricek yüksek devirde .. Hele hele tek silindirde (bisiklet olmasını istemiyorsan) motor kuşkusuz titrer .. Cbr 250 , Sym wolf düşünen arkadaşlara da ayrıca bu sözüm .. Rahatlık beklemeyin .. Cbr 250 sym wolf Dan hyosung gtr çok daha rahattır .. Neyse ya biz deneyip tecrübe edip söylüozda , millet sağda solda yazana bakarak hala marka fanatikliğine aldanıp yanlış kararlar vermeye devam ediyor .. Üzülüyorum cidden ..

O zaman şunu sorayım, Apache'de hissedilen titreşim veya rahatsız edici, insanı vites yükseltmeye zorlayan titreşim kaç bin devirde başlıyor. Ben bu motoru kullanan bazı kişilerin devir saatini kırmızı bölgeye kadar çıkarıp o devirlerde titreşimle karşılaştıklarını da ihtimal dahilinde görüyorum. Motor kırmızı bölgeye girene kadar titremiyorsa sorun yoktur. Ama 5-6 bin devirde titriyorsa işte o çekilmez.

En iyisi bir yerde motoru test etmek sanırım. Bursa'da bir kullanıcı bulmak lazım.
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
sanane bilader ? para benim değil mi ?
senden almam gider başka bayiden alırım.
sözde satış temsilcisisin, kimine honda da müdürüm diyorsun kimine ben 4 senedir tvs calışıyorum diyomuşun. kimine de ben makina mühendisiyim diyorsun.
isotlardan cakmak almam aldırtmam.
giderim başka bayiden alırım garantiden cıksın varsın.
motor iyi olmasa muhattap oluncak insan bile değilsiniz, her tarafınız ayrı oynuyor iki gün sonra yalanlıyorsunuz birbirinizi

:) Sabah sabah beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün. Başka ne diyormuşum? :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst