Hacıabi bizim can gibi başladın sende :mrgreen: Ybr al ybr ya apache sıkıntı ciddyim bak , en ufak pimpiriği olan adam almasın apache ben bunu bilir bunu sölerim :cat:
Burdan sonraki sözüm sana değil tsubasa alınma üstüne ..
Len varya Şu honda CBR 125R yi 4.5 - 5 bin tlden satsa .. koşa koşa gider alırsınız , honda diye tipi var diye .. Motor apacheden çok titriyor kimsede vibrasyon sorunu yapmıyor .. Niye çünki o honda .. bizdeki marka fanatikliği .. parça fiyatları uçmuş almış başını gitmiş .. apache her yönüyle daha avantajlı ama yok bizim milletimizin o beynine sokamazsın bunu .. Ben Cbr kullandıktan sonra anladım apachenin Titreşimi olmadığını .. Yada titreşim neymiş o zaman gördüm .. Neyin kafası yaşanıyor burda Titreşim denilerek bilmiyorum .. Gidip 48-50 bin verip Bmw GS serisinden motorda alsan yine titricek yüksek devirde .. Hele hele tek silindirde (bisiklet olmasını istemiyorsan) motor kuşkusuz titrer .. Cbr 250 , Sym wolf düşünen arkadaşlara da ayrıca bu sözüm .. Rahatlık beklemeyin .. Cbr 250 sym wolf Dan hyosung gtr çok daha rahattır .. Neyse ya biz deneyip tecrübe edip söylüozda , millet sağda solda yazana bakarak hala marka fanatikliğine aldanıp yanlış kararlar vermeye devam ediyor .. Üzülüyorum cidden ..