Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
abi sıkıntı yapacak bi durum yok, 2006 den beri her gün sahibindeni sabah açar akşam kaparım, çok ilanlar görüm senelerce yeniledi kendini. Arkadaş hevesli heralde, kendini de uyanık sanıyor :) çıkar böyleleri sonra yok olur giderler.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
abi sıkıntı yapacak bi durum yok, 2006 den beri her gün sahibindeni sabah açar akşam kaparım, çok ilanlar görüm senelerce yeniledi kendini. Arkadaş hevesli heralde, kendini de uyanık sanıyor :) çıkar böyleleri sonra yok olur giderler.

aslında mesaj atıcaksın o paraya anca biskilet alırsın diye :)
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
hoşuna gider o tip adamın, sinirini bozduğuna değmez :) kaale almaya bile gerek yok bence :)
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
153
Bende shinko lastikleri satmak istiyordim 2013 te 6000 tl ye kadar çıkıyormuş lastikleri veriyim biryerden başlasın motoru toplamaya :D
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Neyse bu kadar gerginlik yeter :) Bugün 1993 model rus malı IZH Planet 5 2 zamanlı makineyi muayeneye götürdüm. Cidden farklı bir makine. Kısaca benim yorumum ölüm makinası :)

20130514120444.jpg
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
resim cidden iyiymiş ya :D ölüm makinası falan da çil çil alet, tertemiz bakmış sahibi helal olsun
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
1
arkladaslar biri bana yardımcı olsun tank pad ve yan pad nerden bulucam siparişini nerden vericem beni bilgilendirirseniz sevinirim 05344814251
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Firma ve ürüm şikayetleri sadece MT Tüketici Forumuna ilgili forumun kurallarına uygun şekilde yapılabilinir. İlgili forum kurallarına uygun MT Tüketici Forumuna başlık açabilirsiniz. Bu başlık içindeki firma şikayeti mesajları silinmiştir.
MT Tüketici Köşesi Kuralları / Konu Açmadan ve Mesaj Yazmadan Önce Burayı Okuyunuz !
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
sesim geliyomuuuuuu

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

Yusuf senden cevap bekliyorum hacı, 1 gece Çınarcık konaklamalı, yaklaşık 1000km.

2vd16hi.jpg
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Arkadaşlar 1000 bakımı için servisi aradım abi ne yağı koyuyorsunuz diye hyosung için shell tavsiye ediyomuş firma shell koyuyyorz dedi abi dedim castrol koyalım bari dedim. abi kaşe basamam ozaman yarın yağdan bişi olsa ben bunu nasıl açıklarım falan filan dedi. napcaz bilmem shel full sentetik koydurcaz el mahkum sanırım siz nasıl bi yol izlediniz bu yağ konusunda servislerle sanki castrol shell den kötü :/
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşlar 1000 bakımı için servisi aradım abi ne yağı koyuyorsunuz diye hyosung için shell tavsiye ediyomuş firma shell koyuyyorz dedi abi dedim castrol koyalım bari dedim. abi kaşe basamam ozaman yarın yağdan bişi olsa ben bunu nasıl açıklarım falan filan dedi. napcaz bilmem shel full sentetik koydurcaz el mahkum sanırım siz nasıl bi yol izlediniz bu yağ konusunda servislerle sanki castrol shell den kötü :/

yok öyle birşey.istediğin yağı koydurabilirsin.. genel anlamda shell bizim motorlarda seçilebilecek en kötü yağlar listesinde hele agresif yüksek devirli kullanıyorsan hiç tercih edilmemeli.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
yok öyle birşey.istediğin yağı koydurabilirsin.. genel anlamda shell bizim motorlarda seçilebilecek en kötü yağlar listesinde hele agresif yüksek devirli kullanıyorsan hiç tercih edilmemeli.

evet abi aradım şimdi kanuni müşteri desdek hattını bi kız çıktı böyle böyle dedim anlattım yok efendim castrolde koydurabilirsiniz biz shell öneriyoruz ama siz castrolda koydurabilirsiniiz garantide falan bi problem olmaz dedi isterseniz servis ufak bi not düşebilir castrol koyulmuştur die falan dedi ha dedim söyle yani koyduğum yağ shell den kötü olsa anlicamda neyse hallettik bilmeyenlerde bilgilensin ozaman istediğimiz yağı koydurabiliyormuşuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

+ Arkadaşlar bir sorum olacak bu yağlarda 10w40 bide 10w50 var 10w50 daha iyimi olur bizim motorlar için sonuçta 10 derece soğuğa 50 derece sıcaklığa dayanıyor yoksa 10w40 da yeterlimi hani almışken en iyisi olsun
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
153
Ben motul 5100 10w40 koydurdum boşa geçmeme sorunu kalmadı tıkır tıkır çalışıyor motor ısınsa bile boşa almakta hiç zorlanmıyorum. Fakat tek sorun durduğu yerde illa bir damla yere bırakıyor servise götürücem servisten önce hiç damlatmazdı şimdi damlatıyor yağda azalmada yok sadece gece kaldığı yerde (eğer ogün motoru sürmüşsem) 1 damla bırakıyor yere
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
bende ilk sefer bi castrol power 1 yada magnatec denicem ondanda çok memnunlarv ar internette araştırdğım kadarı ile bilindik marka zaten 3500 bakımındada motul deneyebilirim ozaman bakalım
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Ben motul 5100 10w40 koydurdum boşa geçmeme sorunu kalmadı tıkır tıkır çalışıyor motor ısınsa bile boşa almakta hiç zorlanmıyorum. Fakat tek sorun durduğu yerde illa bir damla yere bırakıyor servise götürücem servisten önce hiç damlatmazdı şimdi damlatıyor yağda azalmada yok sadece gece kaldığı yerde (eğer ogün motoru sürmüşsem) 1 damla bırakıyor yere

'13 model motor yağ mı damlatırmış yağ filtresi kapağını kontrol et vidalarını iyi sıkmadılar heralde
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Motuk 5100 10w50 koydum boşa geçme sorunu oldukça azaldı. Yağ damlatma falan bunlar normal değil, ya yağ tıpası düzgün kapatılmamış yada başka bir sorun vardır. Değil sıfır motorda 10 yaşındaki marka bir motor bile yağ damlatmaz. Bu sorunu ciddiye alın derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst