TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
DjKarakurt bak barajyolundaki şube çok güzel imkanlar sunuyor bi git istersen.kredi kartına hatta kredi kartsız bile 36 aya varan vadelerle apache sahibi olabiliyorsun

Yeni 2013 modellerde de mi taksit oluyor yoksa 2012 modellerde mi sadece?
Ben de yakında yeşil renk 2013 almak istiyorum da, nereden almam gerektiğini bilmiyorum.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar Motorum garanti kapsamında ben km si gelmeden bakıma götürüyorum biraz kılım açıkçası servis de de shell in yağları var ben ıpohe alıp orada değiştirmek istiyorum ıpone 10*40 mı ıpohe 15*50 mi tavsiye edersiniz + ve - lerini yazarsanız sevinirim[/QUArkadaşlar Motorum garanti kapsamında ben km si gelmeden bakıma götürüyorum biraz kılım açıkçası servis de de shell in yağları var ben ıpohe alıp orada değiştirmek istiyorum ıpone 10*40 mı ıpohe 15*50 mi tavsiye edersiniz + ve - lerini yazarsanız sevinirim
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
109
bu şikayetleri direk isotlara mail atın bence hocam onlar da gerekeni yapmazsa tabi yapacak bişey yokta . ben kurumsal firmalara bu şekilde davranıyorum.genelde sonuç veriyor.
Attım ve dedimki eğer inanmıyorsanız anlaşmalı olduğunuz bakım yapılan yerden FATURAsınıda aldım dedim 270 TL lik . İstanbul bölge sorumlusu okan bey i bağladılar anlattım ben motor un parasında değilim dedim ant. da benim gibi böyle kazıklanıcak arkadşlar da olursa bilginiz olsun dedim ilgi yok alaka yok sağlam kazık atmaya çalışıyorlar dedim. Konuştuk ettik boşa siz motorunuzu tekrar oraya götürün :D garanti dışı kalmasın dedi :D adam kıçıyla dinliyor ne yapayım ? Yaptırımı yokki işin ! Yani gidicek arkadaşlarıda çatır çatır yoluyor oradakiler ! Biz o yer ile ant. bayisi ile 1 haftadır anlaşma yaptık ztn daha yeni dedi e yeni ise benim motor a 9 aydır nasıl yeni bir bayilik almış yer kaşe basabilir dedim . :D Çelişkili konuşuyorlar ! Neyseki parçası sağlam motorun hava filteresini bulamadım 2 hafta o da sonunda geldi taktırdım olay bundan ibaret yani .
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Arkadaşlar Motorum garanti kapsamında ben km si gelmeden bakıma götürüyorum biraz kılım açıkçası servis de de shell in yağları var ben ıpohe alıp orada değiştirmek istiyorum ıpone 10*40 mı ıpohe 15*50 mi tavsiye edersiniz + ve - lerini yazarsanız sevinirim[/QUArkadaşlar Motorum garanti kapsamında ben km si gelmeden bakıma götürüyorum biraz kılım açıkçası servis de de shell in yağları var ben ıpohe alıp orada değiştirmek istiyorum ıpone 10*40 mı ıpohe 15*50 mi tavsiye edersiniz + ve - lerini yazarsanız sevinirim

kardeşim ben ipone 10-40 kullanıyorum özel serviste ustamın tavsiyesi üzerine ve gayet memnunum 2500 km oldu tekrardan ustaya götürdüm kontrol etti yağın rengi bile değişmemişti.15-50 yi denemedim ama 10*40 gayet iyi:cat:
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
Arkadaşlar Motorum garanti kapsamında ben km si gelmeden bakıma götürüyorum biraz kılım açıkçası servis de de shell in yağları var ben ıpohe alıp orada değiştirmek istiyorum ıpone 10*40 mı ıpohe 15*50 mi tavsiye edersiniz + ve - lerini yazarsanız sevinirim

dostum ben ipone 10w-40 ve 10w-50 nin ikisini de kullandim. yaz aylarinda 10w-50 yi oneririm. cunku onun vizkozite araligi daha genis. gecen bakimda castrolu ipone 10w-50 ile degistirdik vites gecisleri felan inanilmaz yumusadi ve sessizlesti. onceki yaz ipone 10w-50 yi 3500 km kullanmistim simdi yine onu kullanicam. kesinlikle oneririm cok kaliteli yag.
ipone 10w-50 full power katana modeli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

pardon ben 10w-50 diye okumusum senin yaziyi ama dedigim gibi ben iki cesidini kullandim. 10w-50 cok super bir yag
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
dostum ben ipone 10w-40 ve 10w-50 nin ikisini de kullandim. yaz aylarinda 10w-50 yi oneririm. cunku onun vizkozite araligi daha genis. gecen bakimda castrolu ipone 10w-50 ile degistirdik vites gecisleri felan inanilmaz yumusadi ve sessizlesti. onceki yaz ipone 10w-50 yi 3500 km kullanmistim simdi yine onu kullanicam. kesinlikle oneririm cok kaliteli yag.
ipone 10w-50 full power katana modeli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

pardon ben 10w-50 diye okumusum senin yaziyi ama dedigim gibi ben iki cesidini kullandim. 10w-50 cok super bir yag

Sağolasın kardeşim bu arada beni hatırladın mı fuar için bilet almaya gelmiştin bizim mahalleye bu arada 10*50 daha kalın yağ sanırım iyi mi kötü mü
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sıfır almayı düşünüyorum. Dolayısıyla rodaj süresinde ki ve diğer bakımları yaptırmak için kastetmiştim.
sbr arkadaşın seviyesiz gülüşünü de, kınıyorum. :farao:

beni yanlış anlamışsın. ben kesinlikle sana gülmedim. ben tahsins 'in yazdıgı mesajı begenmek istedim. derbi kullanan biriysen, tvs almakta tereddüt etmemelisin yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

kanka benimki yatarak 200-300 neyin basiyo :D

knka senin ön dişli 129 falanmı:queen::queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tsubasa fuarda genel müdürlüğün harıicinde bayilerdende katılanlar vardı.. kartviziti varsa söylemende bi sakınca yok diye düşünüyorum.
yok artık söylemiycem vatandaş rezil oldugunda hem serkanapache özelden küfür yazıyor.
hemde bana kartviziti veren kişi beni bugun telden arayıp 2kez arayıp beni rezil ettin diyip küfürleşmeye gitti olay .kendisini firmadan böyle bir acıklama yaptıgı için şuan çalıştıgı yerle arası acılmış.
o yüzden milletin ekmeğiyle oynuyoruz.
şuradan söyleyecegim şey.
tvs cok güzel motosiklet. fakat yanlış ellerden satışa sunuluyor..
herkes söylediğinin arkasında dursaydı bu noktaya gelinmeyecekti.
altını çizerek şöyle söylüyorum bir daha
bu motosiklet fuarda motosiklet planlanan fiyat
plaka ruhsat vergiler dahil 4890 lira idi.
23 nisandan sonra bu fiyat konusunda yetkili agızlar fiyatta cayıp fiyatı yükselttiler..
bayi de kar marjı yüksek oldugundan peşin satımlarda dogal olarak fiyatı düşürdüler
4700 4600 lere.
tavsiyem şudur ki.
tüm bayileri arayıp fiyat teklifi almanız.
isotlar haricinden her bayi farklı fiyat veriyor bilginize..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
yok artık söylemiycem vatandaş rezil oldugunda hem serkanapache özelden küfür yazıyor.
hemde bana kartviziti veren kişi beni bugun telden arayıp 2kez arayıp beni rezil ettin diyip küfürleşmeye gitti olay .kendisini firmadan böyle bir acıklama yaptıgı için şuan çalıştıgı yerle arası acılmış.
o yüzden milletin ekmeğiyle oynuyoruz.
şuradan söyleyecegim şey.
tvs cok güzel motosiklet. fakat yanlış ellerden satışa sunuluyor..
herkes söylediğinin arkasında dursaydı bu noktaya gelinmeyecekti.
altını çizerek şöyle söylüyorum bir daha
bu motosiklet fuarda motosiklet planlanan fiyat
plaka ruhsat vergiler dahil 4890 lira idi.
23 nisandan sonra bu fiyat konusunda yetkili agızlar fiyatta cayıp fiyatı yükselttiler..
bayi de kar marjı yüksek oldugundan peşin satımlarda dogal olarak fiyatı düşürdüler
4700 4600 lere.
tavsiyem şudur ki.
tüm bayileri arayıp fiyat teklifi almanız.
isotlar haricinden her bayi farklı fiyat veriyor bilginize..

vay bee. durumun oralara geleceğini tahmin etmemiştim. bence artık kimse kimseyle uğraşmasın. zaten yeteri kadar çirkinleşmiş.
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
o değilde bugün 1000 km devirdim beyler

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

yağmurda motorum ıslandı :(
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
o değilde bugün 1000 km devirdim beyler

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

yağmurda motorum ıslandı :(

hacım benim motor bildim bileli yağmur altında.
birşey olmaz merak etme. şekerden yapılmadı ya bu yeni kasalar :king:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
yok artık söylemiycem vatandaş rezil oldugunda hem serkanapache özelden küfür yazıyor.
hemde bana kartviziti veren kişi beni bugun telden arayıp 2kez arayıp beni rezil ettin diyip küfürleşmeye gitti olay .kendisini firmadan böyle bir acıklama yaptıgı için şuan çalıştıgı yerle arası acılmış.
o yüzden milletin ekmeğiyle oynuyoruz.
şuradan söyleyecegim şey.
tvs cok güzel motosiklet. fakat yanlış ellerden satışa sunuluyor..
herkes söylediğinin arkasında dursaydı bu noktaya gelinmeyecekti.
altını çizerek şöyle söylüyorum bir daha
bu motosiklet fuarda motosiklet planlanan fiyat
plaka ruhsat vergiler dahil 4890 lira idi.
23 nisandan sonra bu fiyat konusunda yetkili agızlar fiyatta cayıp fiyatı yükselttiler..
bayi de kar marjı yüksek oldugundan peşin satımlarda dogal olarak fiyatı düşürdüler
4700 4600 lere.
tavsiyem şudur ki.
tüm bayileri arayıp fiyat teklifi almanız.
isotlar haricinden her bayi farklı fiyat veriyor bilginize..

Abi benim kendi düşüncem kendi fikrim ama bence sen başka bir motor bak. Tamam belli ki apache hoşuna gidiyor ama sinek ufak miğde bulandırır misali canın çok sıkılmış bu olaylara. Apache alırsan da, servis muhattab olma. Düşünüyorum durum kavgaya vb başka yerlere gider. Kimsenin kimseyi kırmaya hakaret etmeye hakkı yok.

Sabri abi'yede katılıyorum. Durum yeteri kardar çirkinleşmiş bence daha uzamasın.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
tsubasa sen seviyeni düşürme kardeş biz sana inanıyor güveniyoruz şahsen kendi adıma
kim ne derse desin sen boşver fazla uzamasın gerilmeye başladım
artık herkes motor alırken biraz daha pürdikkat olsun
böyle servis ve satıcılar olduğu müddettçe yavaş yavaş sinek avlamaya başlarlar
satıcam ulan motoru çok ciddiyim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Abi benim kendi düşüncem kendi fikrim ama bence sen başka bir motor bak. Tamam belli ki apache hoşuna gidiyor ama sinek ufak miğde bulandırır misali canın çok sıkılmış bu olaylara. Apache alırsan da, servis muhattab olma. Düşünüyorum durum kavgaya vb başka yerlere gider. Kimsenin kimseyi kırmaya hakaret etmeye hakkı yok.

Sabri abi'yede katılıyorum. Durum yeteri kardar çirkinleşmiş bence daha uzamasın.

Bunlarla Muhattap olmam daha benim için bitti.
son olarak burak abiyle görüşeyim.
sabri kardeşimizin mantıgıyla mantıgımız uyuşuyor. dedikleri dogru. bana özelden yazdıkları da keza aynı şekilde..

tsubasa sen seviyeni düşürme kardeş biz sana inanıyor güveniyoruz şahsen kendi adıma
kim ne derse desin sen boşver fazla uzamasın gerilmeye başladım
artık herkes motor alırken biraz daha pürdikkat olsun
böyle servis ve satıcılar olduğu müddettçe yavaş yavaş sinek avlamaya başlarlar
satıcam ulan motoru çok ciddiyim
iyi dileklerin için teşekkürler.
beni anladıgınız için buradayım.
benim bekletim şuydu. biz bu fiyatı verdik fakat. sonradan vazgeçtik fiyatı yükselttik deseler ben hiç bir şey demicektim.
malı satan onlar istediği fiyatı yazarlar .
insanları salak yerine koymalarını anlam veremiyorum.
bana kartvizitini vermişsin, benim adımı yazmışsın elindeki forma alıcak diye iletişim bilgilerimi almışsın
bana 4890 herşey dahil 12 taksit demişsin.
sonrada netten tvs apache diye tanıtım sayfası acmışsın 22 nisanda aynı şekilde yazmışsın duyuru yapmışsın resimde belli zaten
sonra bana gelip sen yanlış duymuşsun. yanlış anlamışsın
lan benim kulagım yanlış işitiyor, beynim farklı algılıyorsa
yaptıgın duyuruyu da mı gözlerim yanlış görüyor?
serkan bey kendini yalanlamakla meşgul. bana fiyat çeken arkadaş da aynı şekilde.
artık o kadar çirkinleştiler ki satıcılık filan değil bu arkadaşların işi.. başka bişi =)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
2013 çıkışlısını bekleyip alacaktım ama şu son yorumlardan sonra tvsden acayip soğudum.aklımın almadığı başka bişeyde teee şırnakya bayiniz varda başkent Ankarada neden yok.oda sıkıntı değil bakım zamanı gözümü karartıp başka şehirede giderim bakım için ama kimse servislerden memnun değil akıl verin arkadaşlar farklı markalarımı inceleyim ne yapayım.
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
9
Merhabalar öncelikle,
Ben de motor alma arifesindeyim. Ufak bir araştırma sonucu bu siteden TVS Apache RTR 150 hakkında bilgi toplamaya başladım ve gerilimin bir miktar yükseldiğini farkedince üye olup düşündüklerimi yazıya dökmek istedim. Sanırım 23 Nisan'da 2012 model yeni yüzlü TVS' ler satılmaya başlanmış. O yüzden mesajları 960lılardan itibaren itina ile okudum. Fark ettiğim bir durumdur; YBR, CBF, RTR üçlüsünden üçünü birden kullananlar RTR' nin performans ve görünüm bakımından üstün, yakıt sarfiyatı konusunda da en iyi olmasa da gayet cimri olduğu hususunda mutabıklar. Ama söz konusu seri üretim bir ürün olduğu zaman ürünün başarısının önemli olduğu kadar satış sonrası hizmetlerinin de titizliği önemlidir. Dolayısıyla motoru satın alan kullanıcısı, herhangi bir parçaya ihtiyaç duyduğunda onun hızla tedarik edilmesini ve bakımların da mümkün olduğu kadar uygun olmasını ister. Yani siz aslında sadece ürünü değil ürünün satış sonrası hizmetlerini de satın almış olursunuz(tabii ki kullanıcı hatası olup olmamasına göre ücreti mukabilinde). Bu sebeple lüks firmalar araçlarının bakım masraflarını da sitelerinde paylaşırlar ki fiyatlar yer yer, muhit muhit değişiklik göstermesin. Ticarette en önemli husus dürüstlüktür, tüketicinin karşılaştığı muameledir. Fiyatlar yüksek olabilir ancak bu açık sözlülükle belirtilmelidir. Kullanıcının aynı bakımı İstanbul'da 50 liraya, Antalya'da 150 liraya yaptırmasının mantıklı bir açıklaması olamaz. Parçaları kargolattırıp bakımı garantiyi devam ettirebileceği başka bir serviste yaptırsa daha ucuza gelir. Diğer bir husus ise firma ürün satışından kazandığından daha fazlasını servisten kazanır. Mesela Citroen yıllar önce gereğinden daha sağlam araçlar ürettiğinden ve de servis hizmetinin kötü olmasıyla beraber yedek parça fiyatları fahiş olduğu için batmıştır, daha sonrasında Peugeot tarafından satın alınıp ismini koruyabilmiştir.
Fiyat yüksektir azdır, bu çok karışık bir meseledir ince hesap gerektirir ancak açık olan bir şey varsa o da TVS' nin Türkiye' de Yamaha ve Honda kadar tanınmadığıdır. Marka kendini daha geniş kitleye tanıtmak ister istemez o hususta da bir şey diyemem. Yamaha' yı babaannem bilir Ducati' yi babam bilmez, bu Yamaha'nın daha kaliteli olduğunu göstermez. Ancak Ducati' yi alan adamın 'yarın motor düşse yatsa çamura batsa kime hangi koşullarda yaptıracam lan ben motoru, benden kaynaklı olmayan sıkıntılarımla servis ilgilenir mi acaba' şeklinde bir kuşkusu olmamalıdır. Ben bu yüzden TVS' ye çok sıcak bakamıyorum. Gelecek partinin fiyatı düşer veya daha iyi bir güven ortamı oluşturulur bunlar markanın cazibesini, çekiciliğini artırıp alıcıyı ona yöneltebilir. Sonuçta kimse YBR' yi veya CBF' i çok kaliteli, muhteşem, hiç arıza yapmayan motorlar diye alıyor değil. Almayı düşündüğü modelin ağır bastığı veya noksan olduğu noktaları bilerek alıyor. Ben isterim ki TVS kendini daha çok tanıtsın, motorun ikinci eli değerlensin. Ben de gönlüme diğer marka rakiplerine göre daha çok yatan TVS' ye bineyim. İyi düşülmesi gereken hususlardır bunlar, bu topiğin takibindeyim. Şu an için beklemedeyim. Yeni gelecek partinin gidişine göre ben de bir TVS düşünebilirim. Sonuçta satışlar iyi olsun ki marka ayakta kalsın ben de daha rahat bir şekilde terciğimi TVS' den yana yapayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst