- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
motor hakkında hiç bilgim yok en iyisi sıfır almak 2013 model mi almalıyım yoksa ybr125 mi ?
sert agresif sağlam hızlı istiyorsan apache! geri kalan herşey için ybr
motor hakkında hiç bilgim yok en iyisi sıfır almak 2013 model mi almalıyım yoksa ybr125 mi ?
Tokattayım. Derbi mi satıp, Tvs düşünüyordum. Konu güncel, takip ediyorum.
Makine güzel, gidişi güzel, tipi güzel. Lakin, buralarda neye dayanarak tvs alacağım şaşırdım doğrusu?
Buradaki yazıları okuyunca içim kararıyor tvs aldım diye ama gerçek yaşamda ne zaman motoruma binsem veya ne zaman önümden bir tvs geçse iyiki tvs apachi almışım diyorum bu motor bence bu ayardakiler içinde en iyisi ayrıca eski kasa yeni kasadan dan daha gösterişli yeni kasanın ön rüzgarlığı ve farı küçülünce ybr ve cbf gibi olmuşeski rüzgarlık daha geniş far daha büyük gelirken büyük motor gibi gözüküyor.
dostum neye dayanarak derbi aldıysan ona dayanarak tvs al derim :rendeer:
ben seninkini gördüm vede gayet bastım. bende beğen isterem :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
benim motoru hurdaya çıkarayım benimde alacağım motor yeni kasa siyah apache .. dehşet yakışıklı duruyor yav :thumright
motor hakkında hiç bilgim yok en iyisi sıfır almak 2013 model mi almalıyım yoksa ybr125 mi ?
yanlışın var herhalde.bahsettiğin siyah değil çift renkli gri renk. Siyah-gri
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
adananın neresindesın?ben yüreğir
sert agresif sağlam hızlı istiyorsan apache! geri kalan herşey için ybr![]()
Maşallah abi benim motora hiç bir şey bırakmamışsın
Dostum sen bakma sabri abiye azıcık daha yavaş, sakin olsun rahat olsun diyorsan ybr :queen:
yavaş,sakin,sorunsuz, rahat, parça ve servis avantajı.. birde sağında solunda yamaha yazıyorya o var işte![]()
Maşallah abi benim motora hiç bir şey bırakmamışsın
Dostum sen bakma sabri abiye azıcık daha yavaş, sakin olsun rahat olsun diyorsan ybr :queen:
bende seyhan barajyolu değilde diğer şubseini bana bi tarif etsene kardeş
kardeş yamaha max kaç yapıyo apache max kaç yapıo bana hız yol tutuşu ve hava kazandıracak bi moto bakıyom taksitle ne kadar olur ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
yok kardeş sakin olmasın arkaya binene kalp krizi yaşatacak bişiler olsun![]()
kardeş yamaha max kaç yapıyo apache max kaç yapıo bana hız yol tutuşu ve hava kazandıracak bi moto bakıyom taksitle ne kadar olur ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
yok kardeş sakin olmasın arkaya binene kalp krizi yaşatacak bişiler olsun![]()
dostum TVS otobanda tek kisiyle 125 le sabit gider. iki kisi olursa ruzgarin durumuna gore 105-115 arasi gider. benim kullandigim ybr ler 80 km/h den sonra hic hizlanmiyor gibiydi. hissedilebilen bir tork yok yani YBR de
Sabri abi belki adam rodajı düzgün yapmış zamanında
senin motor 125 sabit gidebiliyormu? eğerki düz yolda 2dk boyunca 125in altına inmeden giden bir motorun varsa benim motorumun üstüne 1000tl verip takas yapmak isterim.
yok sagol abi. motorumu satmayi dusunmuyorum. ben atasehirden FSM koprusune dogru gelirken surekli o hizlarda geliyorum zaten. o hiza cikmasi biraz zaman aliyor ama ciktigindada sabit gidiyor. ama cok fazla ruzgar varsa gitmiyor tabi o hizda