TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tokattayım. Derbi mi satıp, Tvs düşünüyordum. Konu güncel, takip ediyorum.
Makine güzel, gidişi güzel, tipi güzel. Lakin, buralarda neye dayanarak tvs alacağım şaşırdım doğrusu?

dostum neye dayanarak derbi aldıysan ona dayanarak tvs al derim :rendeer:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Buradaki yazıları okuyunca içim kararıyor tvs aldım diye ama gerçek yaşamda ne zaman motoruma binsem veya ne zaman önümden bir tvs geçse iyiki tvs apachi almışım diyorum bu motor bence bu ayardakiler içinde en iyisi ayrıca eski kasa yeni kasadan dan daha gösterişli yeni kasanın ön rüzgarlığı ve farı küçülünce ybr ve cbf gibi olmuş:) eski rüzgarlık daha geniş far daha büyük gelirken büyük motor gibi gözüküyor.

yeni kasayı görmediniz galiba. küçülen grenaj yok. aksine depo yanındaki grenajlar, alt sakal, sele altı grenajlar daha büyümüş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

dostum neye dayanarak derbi aldıysan ona dayanarak tvs al derim :rendeer:

beğenmek istedim ama beğen butonunu göremedim:queen::queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ben seninkini gördüm vede gayet bastım. bende beğen isterem :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

benim motoru hurdaya çıkarayım benimde alacağım motor yeni kasa siyah apache .. dehşet yakışıklı duruyor yav :thumright
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
ben seninkini gördüm vede gayet bastım. bende beğen isterem :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

benim motoru hurdaya çıkarayım benimde alacağım motor yeni kasa siyah apache .. dehşet yakışıklı duruyor yav :thumright

yanlışın var herhalde.bahsettiğin siyah değil çift renkli gri renk. Siyah-gri

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

motor hakkında hiç bilgim yok en iyisi sıfır almak 2013 model mi almalıyım yoksa ybr125 mi ?

adananın neresindesın?ben yüreğir
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Maşallah abi benim motora hiç bir şey bırakmamışsın :)
Dostum sen bakma sabri abiye azıcık daha yavaş, sakin olsun rahat olsun diyorsan ybr :queen:

yavaş,sakin,sorunsuz, rahat, parça ve servis avantajı.. birde sağında solunda yamaha yazıyorya o var işte:p
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
27
yavaş,sakin,sorunsuz, rahat, parça ve servis avantajı.. birde sağında solunda yamaha yazıyorya o var işte:p

kardeş yamaha max kaç yapıyo apache max kaç yapıo bana hız yol tutuşu ve hava kazandıracak bi moto bakıyom taksitle ne kadar olur ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

Maşallah abi benim motora hiç bir şey bırakmamışsın :)
Dostum sen bakma sabri abiye azıcık daha yavaş, sakin olsun rahat olsun diyorsan ybr :queen:

yok kardeş sakin olmasın arkaya binene kalp krizi yaşatacak bişiler olsun :)
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
kardeş yamaha max kaç yapıyo apache max kaç yapıo bana hız yol tutuşu ve hava kazandıracak bi moto bakıyom taksitle ne kadar olur ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------



yok kardeş sakin olmasın arkaya binene kalp krizi yaşatacak bişiler olsun :)

dostum TVS otobanda tek kisiyle 125 le sabit gider. iki kisi olursa ruzgarin durumuna gore 105-115 arasi gider. benim kullandigim ybr ler 80 km/h den sonra hic hizlanmiyor gibiydi. hissedilebilen bir tork yok yani YBR de
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
kardeş yamaha max kaç yapıyo apache max kaç yapıo bana hız yol tutuşu ve hava kazandıracak bi moto bakıyom taksitle ne kadar olur ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------



yok kardeş sakin olmasın arkaya binene kalp krizi yaşatacak bişiler olsun :)

dostum 150cc ile anca şekeri olana insülün krizi geçirtirsin.. fazla beklentin olmasın..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
dostum TVS otobanda tek kisiyle 125 le sabit gider. iki kisi olursa ruzgarin durumuna gore 105-115 arasi gider. benim kullandigim ybr ler 80 km/h den sonra hic hizlanmiyor gibiydi. hissedilebilen bir tork yok yani YBR de

senin motor 125 sabit gidebiliyormu? eğerki düz yolda 2dk boyunca 125in altına inmeden giden bir motorun varsa benim motorumun üstüne 1000tl verip takas yapmak isterim.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
senin motor 125 sabit gidebiliyormu? eğerki düz yolda 2dk boyunca 125in altına inmeden giden bir motorun varsa benim motorumun üstüne 1000tl verip takas yapmak isterim.

yok sagol abi. motorumu satmayi dusunmuyorum. ben atasehirden FSM koprusune dogru gelirken surekli o hizlarda geliyorum zaten. o hiza cikmasi biraz zaman aliyor ama ciktigindada sabit gidiyor. ama cok fazla ruzgar varsa gitmiyor tabi o hizda

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

yalniz benim motorda on disli 14 ve arka lastik METZELER 3.50-18 yani arka lastik bu motora olup olabilecek en buyugu. motor 125 le giderken redline felan olmuyor. devir 8000 felan oluyor ancak
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
yok sagol abi. motorumu satmayi dusunmuyorum. ben atasehirden FSM koprusune dogru gelirken surekli o hizlarda geliyorum zaten. o hiza cikmasi biraz zaman aliyor ama ciktigindada sabit gidiyor. ama cok fazla ruzgar varsa gitmiyor tabi o hizda

şimdi sana bi kaç soru sormak istiyorum. cevaplarsan sevinirim.

kaç kilosun.
motorun kaç kmde.
ilk sahibimisin.
125 sabiti yatarakmı yapıyorsun.
dişlilerin orjinalmi.



tamam sorularımı gerı aldım :)
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
60 kiloyum motorum 8500 kmde
ilk sahibiyim
125 i yatarak yapmiyorum
daha onceki mesajda belirttigim gibi on disli 14 ve arka lastik cok buyuk
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
DjKarakurt bak barajyolundaki şube çok güzel imkanlar sunuyor bi git istersen.kredi kartına hatta kredi kartsız bile 36 aya varan vadelerle apache sahibi olabiliyorsun
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar Motorum garanti kapsamında ben km si gelmeden bakıma götürüyorum biraz kılım açıkçası servis de de shell in yağları var ben ıpohe alıp orada değiştirmek istiyorum ıpone 10*40 mı ıpohe 15*50 mi tavsiye edersiniz + ve - lerini yazarsanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst