1. videodaki 650'lik, o yüzden sesi net. 4 silindir farkı.
2. videodaki de iyi değil bence, dün Nihat abinin egsozun videosunu çektim, bugün yarın eklerim. Dinlediğim en iyi sesti diyebilirim. Tiger'in egsozlarıda güzel fena değil bence. Burda bi arkadaşta vardı memnun olduğunu diyodu.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=YNSHcbOP67Q&feature=endscreen
hacı bu videodaki de 650'lik hyo

karıştırmayın, bizim motorlardan böyle ses çıkmaz; hayal dünyası bu :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
egsozlardan konuşuyorken en kralı diyebileceğim egsoz burada; şahsım adına çok istiyorum ama pahalı kaçıyor, şeytan dürtüklemiyo değil..
http://www.youtube.com/watch?v=pXLCRszuhkI
fiyatları merak edenlere;
http://www.twobros.com/cgi-bin/shop...plates/TBRSearchResult-Simple-Hyo-GT250R.html