Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
10
Yok inazuma almayi hiç düşünmüyorum.. yine'de gt250R düşünüyorum en mantıklı seçim olacak sanırım.. 1-2 yıl kullanacağim, hemen cc yükseltmek gibi sorunlar olmaması için gt250r yeterli olur'da sağlam motor bulmak zor :)
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
126
3-4 gündür tek marşta çalışmayan motorum bugün sabah arıza çıkardı arkadaslar yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

sorun şöyle:

1 haftadır ilk marşta tekleyerek çalışan 2009 model enjeksiyonlu gt250r motorum bugun sabah hiç çalışmadı. Kontağı çevirip ibre tamamladıktan sonra marşa basınca "Dızzzz...." diye bi ses geliyo ve marşı hiç almıyor.koltugun yanındaki sag arka grenajı söktüğümde plastikle bir parçanın içinde sarı bi bobin gibi veya marş motoru gibi bişey gördüm ve ses kesinlikle ordan geliyor. 2 kutuplu bir parça bir tarafı akünün + kısmına gidiyor dier kutupda motor bloguna dogru gidiyor. Aküyü ölçü aletiyle kontrol ettim 12 V geldiğini gördüm ama sorunu bir türlü çözemedim. Sizce sorun nerde olabilir motor yatıyor şuAnda...?


mavı yuvarlak kısımda o dediğim bobin gibi şey
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
marş motorudur o.sanırım senin akün boşalmış.12 volt görmen yeterli degil. 12.50 falan olması lazım.2009 orjinal aküsü ise hala ömrünü doldurmuştur.akünü şarz ettir ama muhtemelen yeni bir akü yolu görünüyor.
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
275
3-4 gündür tek marşta çalışmayan motorum bugün sabah arıza çıkardı arkadaslar yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

sorun şöyle:

1 haftadır ilk marşta tekleyerek çalışan 2009 model enjeksiyonlu gt250r motorum bugun sabah hiç çalışmadı. Kontağı çevirip ibre tamamladıktan sonra marşa basınca "Dızzzz...." diye bi ses geliyo ve marşı hiç almıyor.koltugun yanındaki sag arka grenajı söktüğümde plastikle bir parçanın içinde sarı bi bobin gibi veya marş motoru gibi bişey gördüm ve ses kesinlikle ordan geliyor. 2 kutuplu bir parça bir tarafı akünün + kısmına gidiyor dier kutupda motor bloguna dogru gidiyor. Aküyü ölçü aletiyle kontrol ettim 12 V geldiğini gördüm ama sorunu bir türlü çözemedim. Sizce sorun nerde olabilir motor yatıyor şuAnda...?

[url]http://o1305.hizliresim.com/19/d/mzucj.jpg[/url]
mavı yuvarlak kısımda o dediğim bobin gibi şey


Akü miladını doldurmuş arkadaşım. Birkaç kez aküyü doldursan bile artık iflah olmaz belli bir süre sonra o "Dızzz" sesi de gelmeyecek. En iyisi yeni bir akü almak çünkü okuduğum kadarıyla düşük enerjili akü enjeksiyon sistemine zarar veriyormuş.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
3-4 gündür tek marşta çalışmayan motorum bugün sabah arıza çıkardı arkadaslar yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

sorun şöyle:

1 haftadır ilk marşta tekleyerek çalışan 2009 model enjeksiyonlu gt250r motorum bugun sabah hiç çalışmadı. Kontağı çevirip ibre tamamladıktan sonra marşa basınca "Dızzzz...." diye bi ses geliyo ve marşı hiç almıyor.koltugun yanındaki sag arka grenajı söktüğümde plastikle bir parçanın içinde sarı bi bobin gibi veya marş motoru gibi bişey gördüm ve ses kesinlikle ordan geliyor. 2 kutuplu bir parça bir tarafı akünün + kısmına gidiyor dier kutupda motor bloguna dogru gidiyor. Aküyü ölçü aletiyle kontrol ettim 12 V geldiğini gördüm ama sorunu bir türlü çözemedim. Sizce sorun nerde olabilir motor yatıyor şuAnda...?

[url]http://o1305.hizliresim.com/19/d/mzucj.jpg[/url]
mavı yuvarlak kısımda o dediğim bobin gibi şey

marş otomatiğin bozulmuştur muhtemelen. motoru vurdurarak çalıştır ve en yakın servise götür.
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
126
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Yarın başka bir arkadaşın aküyü takarak deniyim bakalım çalışcakmı eğer çalışırsa yeni bir akü alıp kullanmaya devam ederim çalışmazsada nabıp edip servise götürcez artık nabalım...
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
chronix in dediği gibi marş otomatiginden de kaynaklanıyor olabilir. bence hic hic kurcalama dogru servise git. makina enjeksiyonlu olduğu icin beyne enjeksiyon sistemine dogrudan zarar verir akü, vs elektrik problemleri
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
marş otomatiğin bozulmuştur muhtemelen. motoru vurdurarak çalıştır ve en yakın servise götür.

Ustanın lafının üstüne konuşmak olmaz :p ancak marş otomatiği dediğin marş müşürü ise, o bozulsa marş motoruna hiç komut gitmez motor tepki vermez. En fazla tak der kalır. Burada marş müşürü, marş motoruna elektriği gönderiyor ancak motor ya çeviremiyor yada çevirmiyor. Sağlam bir akü ile motor çalışırsa akü, çalışmazsa marş motoruna bakmak lazım öncelikle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

Comet'lerin, 2. el piyasası nasıldır? R kadar hızlımı acaba?

Cometlerin ikinci eli ne yazık ki iyi değil. Ancak 2 sene bineceksen ikinci eline bakmaya gerek yok. Temiz motor bak yeter.
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
10
Teşekkür ederim cevabınız için.. Aynen bakıyorum şuanda temiz km'si düşük 2. el bi gt250r umarım bulabilirim. Fazla anlamadığım için düştümü, kalktımı fotoğraflardan tam kestiremiyorum :(
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
10
Aslında bütçede çok büyük bi problem yokta, 9 - 10bin lirada vermek istemiyorum.. 6-7 arası olabilir..
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
10
Hocam, ilanlardan anladığınız kadarıyla şu listede alınabilir bi motor var mı ilandan gördüğünüz kadarıyla bakabilir misiniz rica etsem?

http://www.sahibinden.com/motosiklet-hyosung-gt-250-r/sakarya

Sakaryada 6-7 motor varmış 06-07 modellerinde..
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
10
Öyle mi dersin hocam.. Kimse yoğurdum ekşi demiyor :) aslında temiz olduğunu bilsem 07'ler iyiydi.. Çok fazla deneyimim yok 2012 modelinide bu yüzden almak pek istemiyorum.. Düşerim kalkarım çok içim gider motora diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst