- Konu Yazar
- #1
1 hafta oldu daha motoru alalı. bu sabah baktım motoru bişekilde sürte sürte kenara çekmişler kendi arabasını sığdırmak için. motorun altından bitane kablo çıkıverdi sallanıyor orda.Neyse kabloyu araya sıkıştırıp çalıştırdım motoru ama motordan tuhaf bi ses gelmeye başladı. Allah bilir nasıl taşıdılar oraya 180 kiloluk alet. yanımdaki arabanın camına yazı bıraktım beni araması için. plakasınıda kaydettim siteden biri nasılsa bu adam. sabah sabah delirttiler beni yemin ederim oç ları ya.
bigün öncede çalıştığım yerde normal herzamanki arabamı parkettiğim yere busefer motoru parkettim. akşam bi yazı koymuşlar bidaha buraya çekme yoksa lastiklerini parçalarız diye.
yemin ederim pişman oldum motoru aldığıma yazıktır ya. 10 bin lira kredi çektim ben varımı yoğumu hesaba katarak elin piçi geliyo arabasını satsa 10 bin lira etmez sürte sürte bitaraflara taşıyo motoru.
sinirden gebermek üzereyim.
bigün öncede çalıştığım yerde normal herzamanki arabamı parkettiğim yere busefer motoru parkettim. akşam bi yazı koymuşlar bidaha buraya çekme yoksa lastiklerini parçalarız diye.
yemin ederim pişman oldum motoru aldığıma yazıktır ya. 10 bin lira kredi çektim ben varımı yoğumu hesaba katarak elin piçi geliyo arabasını satsa 10 bin lira etmez sürte sürte bitaraflara taşıyo motoru.
sinirden gebermek üzereyim.