motoru aldığıma alacağıma pişman ettiler

Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
1 hafta oldu daha motoru alalı. bu sabah baktım motoru bişekilde sürte sürte kenara çekmişler kendi arabasını sığdırmak için. motorun altından bitane kablo çıkıverdi sallanıyor orda.Neyse kabloyu araya sıkıştırıp çalıştırdım motoru ama motordan tuhaf bi ses gelmeye başladı. Allah bilir nasıl taşıdılar oraya 180 kiloluk alet. yanımdaki arabanın camına yazı bıraktım beni araması için. plakasınıda kaydettim siteden biri nasılsa bu adam. sabah sabah delirttiler beni yemin ederim oç ları ya.
bigün öncede çalıştığım yerde normal herzamanki arabamı parkettiğim yere busefer motoru parkettim. akşam bi yazı koymuşlar bidaha buraya çekme yoksa lastiklerini parçalarız diye.
yemin ederim pişman oldum motoru aldığıma yazıktır ya. 10 bin lira kredi çektim ben varımı yoğumu hesaba katarak elin piçi geliyo arabasını satsa 10 bin lira etmez sürte sürte bitaraflara taşıyo motoru.
sinirden gebermek üzereyim.
 
Katılım
28 Ocak 2013
Mesajlar
197
dostum sakin ol ya :/ hepimizin basina gelen seyler bunlar uzaktan gozle motoru park edince yapani bul dal :D
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
dostum sakin ol ya :/ hepimizin basina gelen seyler bunlar uzaktan gozle motoru park edince yapani bul dal :D

biraz bekledim ama işe yetişmem gerektiğinden duramadım daha fazla. bi bulsam yapacağımı biliyorum ben. plakası falan aldım zaten en kötü ordan bulacam hergeleyi.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
240
Koyduğunda diske tak kilidi çekemesinler o durumdada çekmeye çalırsa büyük ihtimal düşürür sende dalarsın.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
gece o arabanın üzerine bir litre hidrolik fren yağı dök de için soğusun dostum,ben havalıyla ateş etmiştim park sorunu yaşadığım arabaya şimdi arabada hala mermi izi var.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Alarm tak, dokunurlarsa bağırmaya başlar, Fotoğraf - video felan çek, polisi ara motorumu çalıyorlar diye şikayetçi ol.
 
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
118
Merhabalar canilker kardeşim,
Neşen bol olsun.

Canını sıkma, arkadaşların da dediği gibi bu motorcuların başına gelmiştir ve gelecektir. Ülkemizde dahaden motosiklet kültürü oluşmamış, bu bir medeniyet ve kültür meselesidir, bunu kazanmaya daha yol var, bizler gideriz başka nesil gelir belki o zaman düzelir.
Sen bu gibi durumlardan dolayı canını sıkmamaya gayret ederken yaşamında motosikletten keyif almaya devam et.

Yaşadığın olay benzer nice olaylar yaşadım, her seferinde öyle kişileri yesem doymam ancak kaç kişiyi yiyebilirsin değil mi, ifade ettiğim gibi bu durumu kabullenip mümkün mertebe bu kültüre ulaşamamış ekseriyet topluma acıyarak hoşgörü ile bakaraktan kendi dünyanda tolere etmelisin, aksi takdirde başkalarının tetiklemesiyle kendi hayatını zehir etmiş olursun.

Mümkünse de sitenizde başka motorsiklet kullanan varsa, yoksa da ön ayak olarak birkaç arkadaşını da motosiklet sahibi olmaya teşvik ederek motosiklet kullananları artırabilir akabinde de sitede motosiklete özel bir park alanı oluşturmaya gayret edebilirsin.

İşte hayat bu her şeye ve herkese rağmen motosikletin mutlu ve umutlu olmaya gayret etmek zorundasın/zorundayız.

Sağlıcakla kal, esen kal, iletişimde kal.


1 hafta oldu daha motoru alalı. bu sabah baktım motoru birşekilde sürte sürte kenara çekmişler kendi arabasını sığdırmak için. motorun altından bitane kablo çıkıverdi sallanıyor orda.Neyse kabloyu araya sıkıştırıp çalıştırdım motoru ama motordan tuhaf bi ses gelmeye başladı. Allah bilir nasıl taşıdılar oraya 180 kiloluk alet. yanımdaki arabanın camına yazı bıraktım beni araması için. plakasınıda kaydettim siteden biri nasılsa bu adam. sabah sabah delirttiler beni yemin ederim oç ları ya.
bigün öncede çalıştığım yerde normal herzamanki arabamı parkettiğim yere busefer motoru parkettim. akşam bi yazı koymuşlar bidaha buraya çekme yoksa lastiklerini parçalarız diye.
yemin ederim pişman oldum motoru aldığıma yazıktır ya. 10 bin lira kredi çektim ben varımı yoğumu hesaba katarak elin piçi geliyo arabasını satsa 10 bin lira etmez sürte sürte bitaraflara taşıyo motoru.
sinirden gebermek üzereyim.
 
Katılım
11 May 2013
Mesajlar
10
Motosiklet parki en iyi cozum, umarim site yonetimi bu konuda yardimci olur.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
gece o arabanın üzerine bir litre hidrolik fren yağı dök de için soğusun dostum,ben havalıyla ateş etmiştim park sorunu yaşadığım arabaya şimdi arabada hala mermi izi var.

Merak ettim o hidrolik yağı nasıl bir etki yapıyor? Beni de burada rahatsız eden bir minibüscü var her sabah kavga ediyoruz. Sabahın köründe rölantide çalıştırıyor cam çerçeve her yer titriyor yemin ediyorum. Adama hak vermeye çalışıyorum ama sabah 5-6 da o gürültüden kan beynime sıçrıyor.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
Merak ettim o hidrolik yağı nasıl bir etki yapıyor? Beni de burada rahatsız eden bir minibüscü var her sabah kavga ediyoruz. Sabahın köründe rölantide çalıştırıyor cam çerçeve her yer titriyor yemin ediyorum. Adama hak vermeye çalışıyorum ama sabah 5-6 da o gürültüden kan beynime sıçrıyor.

kolay temizlenmeme etkisi yapıyordur mesela :)
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
adam ne guzel delıl bırakmış not yazmaklaa ne guzel parmak ızı ve yazısı var .motorum calındı de gıt polıse bırgun once bu yazıyı bırakmıslar ertesı gun motorum yoktu de o ugraşssınn:)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Kardes kural bir, motoru site icinde kuytu bir yere, kaldirima ya da arabanin park edemeyecegi bir yere koyucan, arac sahipleri ile asla muhattap olmayacaksin, sen zararli cikarsin ... mal okuz cok ... genelde gece gec saatlerde gelenler arsiz ve utanmaz oluyorlar, araclarini bir yere birakabilmek icin bir taraflarini yirtiyorlar
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hocam nasıl bir yerde oturuyorsunuz yahu, umarım telefonunu bıraktığınız size dönerde ağzının payını verirsiniz..
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Benzer durum benimde başıma gelmişti. Karşı komşumuz park yerinden çıkarken benim motora çarpmış olduğu yerde devrilmiş birde arabadan inip baya bir bağırınmış mahallede şerefsiz, sonra da çocuğuna kaldırtmış motoru ve hiç bir şey olmamış gibi çekip gitmiş. Bende belki kusura bakma falan der gelir bir kaç gün sonra diye bekledim ama nerde o insanlık, birde utanmadan beni her gördüğünde selam veriyor.
Bu olaydan benim maddi olarak sadece 20 tl ( debriyaj maneti ) kaybım var, motorda çizik dahi yok. Fakat yapılan hayvanlık sinir bozucu, halbuki bana gelip söyleseydi canın saolsun der geçerdim dostluğumu kazanmış olurdu ama dediğim gibi hayvana ne yapsanda bir insan kadar olamaz. İşte görüyoruz yeteneksizsiniz v.s gibi yarışmalarda ne kadar eğitimli köpekler çıkıyor fakat ne de olsa bir insan gibi olamıyor. Bende bu yüzden hak veriyorum bu hayvanlara :)

Birde şu var; heni derler ya şu motoru alsana kardeş arabayı koyayım oraya. Ee bilmem naptımının oğlu ben sana diyormuyum şu arabayı alsana motoru koyayım oraya!
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
benimde garajdaki diğer arabalarla çok sorunum var bir tanesi var gece geliyor dumtıs dumtıs garajın önüne koyup s*ktir olup gidiyor sonra sabahın köründe gidip onu uyandırıyorum benimde sinirlerim geriliyor yok garajda motorum arabaları engelleyecek şekilde durmuyor arabaların park yerine koyuyor olsam benim motora kim bilir neler yaparlar :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Motoru hiçbir zaman araba park edilebilecek yere park etme. Aralara bir yerlere sığar motor. Ufacık motorla arabanın gireceği yeri kaparsan, arabanın sahibi ayı da tutup motorunu kaldırma hakkını kendinde görür.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merak ettim o hidrolik yağı nasıl bir etki yapıyor? Beni de burada rahatsız eden bir minibüscü var her sabah kavga ediyoruz. Sabahın köründe rölantide çalıştırıyor cam çerçeve her yer titriyor yemin ediyorum. Adama hak vermeye çalışıyorum ama sabah 5-6 da o gürültüden kan beynime sıçrıyor.
Hidrolik yağı değil o sıvısı çünkü Dot3 Dot4, aşırı derecede aşındırıcı ve boya çözücü bir madde.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
adam halen aramadı. ama yarın bi olsun bulacam herifi yapışacam yakasına. motor bozuldu deyip iyi bi korkutayım 3.5 atsın şerefsiz. bidahada arabanın parkedebileceği yere parketmicem asla. hayvan çok gerçekten.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
özellikle istanbulda bir motoru sığıştıramama rahtsızlığı var

aman oraya çekme! aman orada kalmasın! oradan çek! millet garip bir halde karınları dar tahammülsüz (medeniyetsizler, aşağılık görmemiş ne kadar adam varsa %80 istanbulda)

aynı şekilde benimde 7bin tl verdiğim motorumu avcılar- denizköşler mahallesi -ördek sokakta mercedes splinter servis minübüsü olan trabzon OF lu bir dingil var her gün üşenmeden park halide arabanın etrafını duba ile çeviriyor (yaşı en az 50-60 arası) kaldırıma park ettiğim motorumu direksiyon kilidi kilitli olmasına rağmen orta sehpadan indirip demir korkuluğa dayamış ön kısa port camı sürtünmüş

bağırıp çağırmama dışarı çıktı! inanın kanını içsem doymazdım o kadar sinir oldum. daha halen ben bişey yapmadım diyor yaa! göya kafasına göre yavaşça koymuş "dedim: bu bisikletmi ey gerizekalı adam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst