- Katılım
- 22 Şub 2013
- Mesajlar
- 508
Bugün ybr mi sattım.Bu senede yuvacık işi yattı![]()
hayırlı olsun okan kaça gitti motor nereye gitti
Bugün ybr mi sattım.Bu senede yuvacık işi yattı![]()
hayırlı olsun okan kaça gitti motor nereye gitti
Hayırlı olsun Okan kardeşim,yenisi gelir artık.Bugün ybr mi sattım.Bu senede yuvacık işi yattı![]()
Fotolar için teşekkürler Ramazan kardeşim,Seben gölünü görmemiştim merak ediyordum sayende görmüş oldum,bayağı güzelmiş müsait zamanda gidip görmek lazım.bolulu dostlar pazar günü seben gölü yaptım çok güzel yerler gerçekten tekrar gideceğim inşallah ortalık biraz şenlensin umarım fotolar çıkar
Abi sende seben gölünü bir geçip gelemedinÇok zevkli yollardır oralar.Kazasız belasız inşallah.Ben artık motorsuz bir insanım uzak bu olaylar bana :salut::mrgreen:
iyi günler arkadaşlar
Yuvacık gezisini. genel istek üzerine iptal ettik onun yerine 19 mayıs pazar günü Adapazarı karasu ilçesine gidelim diye düşünüyorum.Akçakoca Kocaali üzerinden ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum.Veya Ereğli belediye plajı da olabilir. Okan bu arada hayırlı olsun kısa sürede yeni motoruna kavuşursun İhşallah.
iyi günler arkadaşlar
Yuvacık gezisini. genel istek üzerine iptal ettik onun yerine 19 mayıs pazar günü Adapazarı karasu ilçesine gidelim diye düşünüyorum.Akçakoca Kocaali üzerinden ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum.Veya Ereğli belediye plajı da olabilir. Okan bu arada hayırlı olsun kısa sürede yeni motoruna kavuşursun İhşallah.
değerli bolu mt bu hafta perşembe günü kask aldım bu kask ile ilgili görüşlerinizi alabilirmiyim nasıl bir kask ?
http://www.motoperformans.com/urun/stm-105-cene-acilir-gozluklu-gri-ibre-desenli-kask_597.aspx?CatId=129
Aslında bende kros kaskı alcaktım da asfalt yolda daha çok kullandığım için motoru bi tip bi kask aldımbende bu kaskı kullanıyorum
http://www.hudsonderi.com/?urun-1068-905-ZEUS-KASK-M-BLACK-TITANIUM-RED.html
kros kullanıcılarına tavsiye ederim 1 2 kere dağda takla attım, kafama aldığım darbeleri nerdeyse hiç hissetmedim![]()
güzel kask aynısını arkadaşa Adapazarın dan aldık benimki de aynı
bende kazık fiyata aldım ama Adapazarı da farklı yazmayayım moraller bozulmasın.
görmemişim abi kusura bakma unuttum ben saten açtğım konuyuKardeşim açtığın konuya yazmıştım ama görmemişsin.Neyse sağlık olsun memnunsan sorun yok![]()
çay ve çiğ köfte ikram edilecektir gelen arkadaşlara.Bolu Mt deki tanışmadğımız arkadaşlar bu hafta içi kendninizi ayarlayın Mustafa Abinin(kanlıcalı) mekanda görüşelm tanışalım...
Bu hafta içi çarşamba-perşembe yada cuma akşam 19.30 müsait olanlar buraya yazsın...
Adres: Eski bağkur karşısı karamanlı kıraathanesi...
Cvpları bekliyorum...