[Bolu - Mt]

Bolu' nun neresindensiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    157
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
bolulu dostlar pazar günü seben gölü yaptım çok güzel yerler gerçekten tekrar gideceğim inşallah ortalık biraz şenlensin umarım fotolar çıkar
http://l1305.hizliresim.com/19/8/mvlkn.jpg
mvlp2.jpg
mvlrh.jpg
mvlt3.jpg
mvlud.jpg
mvlvz.jpg
mvlxr.jpg
mvlz3.jpg
mvm0y.jpg
mvm2m.jpg
mvm3u.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Abi sende seben gölünü bir geçip gelemedin :p Çok zevkli yollardır oralar.Kazasız belasız inşallah.Ben artık motorsuz bir insanım uzak bu olaylar bana :salut::mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Bugün ybr mi sattım.Bu senede yuvacık işi yattı :)
Hayırlı olsun Okan kardeşim,yenisi gelir artık.
bolulu dostlar pazar günü seben gölü yaptım çok güzel yerler gerçekten tekrar gideceğim inşallah ortalık biraz şenlensin umarım fotolar çıkar
Fotolar için teşekkürler Ramazan kardeşim,Seben gölünü görmemiştim merak ediyordum sayende görmüş oldum,bayağı güzelmiş müsait zamanda gidip görmek lazım.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
Abi sende seben gölünü bir geçip gelemedin :p Çok zevkli yollardır oralar.Kazasız belasız inşallah.Ben artık motorsuz bir insanım uzak bu olaylar bana :salut::mrgreen:

okan zaten rampayı çıkmışız vitesi boşada alsam hop boludayım ama zaman müsait değildi geniş bir zamanda boluya geleceğim görüşürüz.motoru sattın nası arıyorsun demi şimdi omu bumu umarım aradığını bulursun
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
iyi günler arkadaşlar
Yuvacık gezisini. genel istek üzerine iptal ettik onun yerine 19 mayıs pazar günü Adapazarı karasu ilçesine gidelim diye düşünüyorum.Akçakoca Kocaali üzerinden ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum.Veya Ereğli belediye plajı da olabilir. Okan bu arada hayırlı olsun kısa sürede yeni motoruna kavuşursun İhşallah.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
iyi günler arkadaşlar
Yuvacık gezisini. genel istek üzerine iptal ettik onun yerine 19 mayıs pazar günü Adapazarı karasu ilçesine gidelim diye düşünüyorum.Akçakoca Kocaali üzerinden ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum.Veya Ereğli belediye plajı da olabilir. Okan bu arada hayırlı olsun kısa sürede yeni motoruna kavuşursun İhşallah.

Teşekkür ederim.Size iyi gezmeler.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
iyi günler arkadaşlar
Yuvacık gezisini. genel istek üzerine iptal ettik onun yerine 19 mayıs pazar günü Adapazarı karasu ilçesine gidelim diye düşünüyorum.Akçakoca Kocaali üzerinden ne dersiniz fikirlerinizi bekliyorum.Veya Ereğli belediye plajı da olabilir. Okan bu arada hayırlı olsun kısa sürede yeni motoruna kavuşursun İhşallah.

Mustafa abi hayırdır yuvacık gezisini niye iptal ettiniz. ??
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
değerli bolu mt bu hafta perşembe günü kask aldım bu kask ile ilgili görüşlerinizi alabilirmiyim nasıl bir kask ?

http://www.motoperformans.com/urun/stm-105-cene-acilir-gozluklu-gri-ibre-desenli-kask_597.aspx?CatId=129
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
bende bu kaskı kullanıyorum
http://www.hudsonderi.com/?urun-1068-905-ZEUS-KASK-M-BLACK-TITANIUM-RED.html
kros kullanıcılarına tavsiye ederim 1 2 kere dağda takla attım, kafama aldığım darbeleri nerdeyse hiç hissetmedim :)
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
değerli bolu mt bu hafta perşembe günü kask aldım bu kask ile ilgili görüşlerinizi alabilirmiyim nasıl bir kask ?

http://www.motoperformans.com/urun/stm-105-cene-acilir-gozluklu-gri-ibre-desenli-kask_597.aspx?CatId=129

güzel kask aynısını arkadaşa Adapazarın dan aldık benimki de aynı
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
bende bu kaskı kullanıyorum
http://www.hudsonderi.com/?urun-1068-905-ZEUS-KASK-M-BLACK-TITANIUM-RED.html
kros kullanıcılarına tavsiye ederim 1 2 kere dağda takla attım, kafama aldığım darbeleri nerdeyse hiç hissetmedim :)
Aslında bende kros kaskı alcaktım da asfalt yolda daha çok kullandığım için motoru bi tip bi kask aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

güzel kask aynısını arkadaşa Adapazarın dan aldık benimki de aynı

kaç liraya aldınız abi ? ben 85 tl ye aldım da bolu sanayisinden
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Kardeşim açtığın konuya yazmıştım ama görmemişsin.Neyse sağlık olsun memnunsan sorun yok :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Bolu Mt deki tanışmadğımız arkadaşlar bu hafta içi kendninizi ayarlayın Mustafa Abinin(kanlıcalı) mekanda görüşelm tanışalım...
Bu hafta içi çarşamba-perşembe yada cuma akşam 19.30 müsait olanlar buraya yazsın...
Adres: Eski bağkur karşısı karamanlı kıraathanesi...
Cvpları bekliyorum...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Bolu Mt deki tanışmadğımız arkadaşlar bu hafta içi kendninizi ayarlayın Mustafa Abinin(kanlıcalı) mekanda görüşelm tanışalım...
Bu hafta içi çarşamba-perşembe yada cuma akşam 19.30 müsait olanlar buraya yazsın...
Adres: Eski bağkur karşısı karamanlı kıraathanesi...
Cvpları bekliyorum...
çay ve çiğ köfte ikram edilecektir gelen arkadaşlara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst