Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
gp500 aynen ya duramıyoruz gezmeden, bende bir tanede 150 mc var o olmasa şimdiye cbr 25000 km yi geçerdi :) valla ne yalan söliyim bende kaşıntı ilk aldığımdan beri var :) 125 cc ye binme zamanımız benimde kardeşiminde çoktan geçti yaş 28 ama malesef nişan girdi araya, şimdide düğün var önümde :) Fakat hayalimde ktm 390 duke var, ünideyken öğrenim kredisi almıştım onu bir kapatayım nasip olursa anında alıcam 390 ı inşallah :)
Sende durumlar nasıl ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

Bu arada geçen kawasaki z800 e artçı oldum, cbf 500 ile de ben kullanarak turladım ivmelenme falan 10 numara. Sonra bizim motora geçince elektrikli bisiklet gibi geldi mübarek ama yinede çok seviyorum cbrı.
 
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
45
selam herkese

sıfır cbr125 almak istiyorum, ehliyetim yok. alırken bir sorun çıkar mı ? ehliyeti bir dahaki sınavda alacağım nasipse.

daha önce hiç supersport kullanmadım.
 
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
45
Meraba 6 ay önceki BEN,önce ehliyet al sevgiler :))

ama bir an önce de kavuşmak istiyorum :) direksiyon kursundayken çok ufak bir kaza sonucu bileğimi kırmıştım, geçmeye başladı artık. yani bayadır sabrediyorum burama kadar geldi :) tabi o esnada sağlam ekipmanın önemini de anladım. neyse sanırım biraz daha beklemek gerek.. saygılar. keyifli sürüşler..
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Ya arkadaslar, bu gostergedeki saati bir turlu ayarlayamiyorum ya klavuzundaki talimatlar bi ise yaramiyor yap yap olmuyor deliricem
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
gp500 aynen ya duramıyoruz gezmeden, bende bir tanede 150 mc var o olmasa şimdiye cbr 25000 km yi geçerdi :) valla ne yalan söliyim bende kaşıntı ilk aldığımdan beri var :) 125 cc ye binme zamanımız benimde kardeşiminde çoktan geçti yaş 28 ama malesef nişan girdi araya, şimdide düğün var önümde :) Fakat hayalimde ktm 390 duke var, ünideyken öğrenim kredisi almıştım onu bir kapatayım nasip olursa anında alıcam 390 ı inşallah :)
Sende durumlar nasıl ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

Bu arada geçen kawasaki z800 e artçı oldum, cbf 500 ile de ben kullanarak turladım ivmelenme falan 10 numara. Sonra bizim motora geçince elektrikli bisiklet gibi geldi mübarek ama yinede çok seviyorum cbrı.

KTM duke 390 gerçekten eğlencenin dibine vurur. Hem şehir içi cbr 125 kadar bile yormaz hemde şehir dışı sollamalarda yeterli gücü verir. Veya 2. el duke 200'lede bi mantık evliliği yapabilirsin ÖTV ye takılmadan. Yağına ve hararetine dikkat edince 80-90 bin yapması lazım en az bu aletlerin. Tabi bizimkilerinde...

Duke 390'ın dez avantajı 16000 verilen bi alette göre 125 lik şasede ufak olaması ve uzun yolda rüzgar ve konfor bakımından rahat edememek olabilir.

Bende geçen ay sıfır cbr250 alıyordum biraz şıkışıktım erteledim ardından zamlar geldi biraz soğudum başka alternetifler de düşünüyorum. biraz yükselip kışın eve bi 300'lük Ninja yavrusu kapatasım var:) Bakalım....
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Söylediklerinin hepsine harfiyen katılıyorum. Zaten bende bu kıstaslar doğrultusunda ktm de karar kıldım (tabi şimdilik ) uzun yolda çok konfor arayan biri değilim yani bazı dezavantajları göz ardı edebiliyorum. ( mondialla 8 saatte 500 küsur km yaptığım oldu ) Benim için önemli olan şehir içinde kıvrak, ivmelenmesi yüksek, kaliteli ve tasarımının güzel olmasıdır.
Gerçi ninja 300 de aklıma yatmıyor değil fakat eskiden beri hep bir ktm hayranlığı var içimde ve hiç sahip olamadım bugüne kadar:)
duke 200 e gelince; ben mondialı satıyorum, kardeşime cbrıda satalım ikisini birleştirip ikinci el duke 200 alalım dedim fakat adam race motordan başkasına binmem diyor :) öyle olunca motor işi ertelendi: Madem beklicem ileride 390 alırım diye düşünüyorum çünkü duke 200 tam anlamıyla tatmin etmeyeceğini tahmin ediyorum.
Bu arada cbr 250 almaman belkide tesadüf olmuş olabilir çünkü bazen insan yeni heyecanlar arayabiliyor.
Neyse bizi birazdan kovcaklar konu çok saptı sanki :)
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
15
Merhaba Cbr125 kullanıcıları,
Kısa zamanda alacağım Cbr125 ile ilgili bir sorum var sizlere.
2013 MODEL Cbr 125 R'ler de vites göstergesi mevcut mu acaba?
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
43
Merhaba Yoshimitsu, yalnızca boş viteste olduğunu gösteren bir lamba var(N yeşil ışık), vites göstergesi yok.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
S.a arkadaşlar dün 20000km de cbf250 aldım. Daha önce hiç honda kullanmadım. Motoru pazartesi günü almaya gideceğim. Teslim alırken nelere dikkat etmem gerekiyor sonuçta ikinci el. Saygılar.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar birşey soracağım. Cbr 125'in 1.000 km'den sonraki bakımı kaç km'de yapılıyor ve değişen, kontrolü yapılan neler var? Yakın zamanda bakım yaptıran varmı? değişen parçalarla birlikte kaç lira ödediler acaba? Cbr125 almayı düşünüyorum. Şuanda Ybr esd var. Niye 250cc almıyorsun diyebilirsiniz. Bizdeki öğrenci işi, az yaksın çok kaçsın mantığı :) O yüzden soruyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Bu arada yağ eksiltme/yakma gibi bir problem varmı?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Twin eğer son kasa ( 2011 ve sonrası ) alacaksan ybrden sonra baya iyi gelir sana. Bakımlar 1000-4000-7000-10000.... diye gidiyor. Bendede 2011 mavi ybr esd vardı 0 km almıştım ama diğer 125 liklerden daha güçsüz kaldığı için sinirimi bozuyordu, mondiallere bile ışıklarda geçiliyordu :) ybr nin tek sevmediğim tarafı buydu
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar birşey soracağım. Cbr 125'in 1.000 km'den sonraki bakımı kaç km'de yapılıyor ve değişen, kontrolü yapılan neler var? Yakın zamanda bakım yaptıran varmı? değişen parçalarla birlikte kaç lira ödediler acaba? Cbr125 almayı düşünüyorum. Şuanda Ybr esd var. Niye 250cc almıyorsun diyebilirsiniz. Bizdeki öğrenci işi, az yaksın çok kaçsın mantığı :) O yüzden soruyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Bu arada yağ eksiltme/yakma gibi bir problem varmı?

Biji ve hava filtresinin değişmediği bakım 70-90 lira değiştiği bakım 120-150 lira civarı olması lazım. Bakımlar kazık değil, ama bazen bayiler 1.5 saat işçilik kaktırırlar ordan 30-40 artar nadiren. Öğrenci işi diyebilirsin yani:)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Twin eğer son kasa ( 2011 ve sonrası ) alacaksan ybrden sonra baya iyi gelir sana. Bakımlar 1000-4000-7000-10000.... diye gidiyor. Bendede 2011 mavi ybr esd vardı 0 km almıştım ama diğer 125 liklerden daha güçsüz kaldığı için sinirimi bozuyordu, mondiallere bile ışıklarda geçiliyordu :) ybr nin tek sevmediğim tarafı buydu


Bende de 2012 model var. Şahsen benim ybr iyi gidiyor. Mondiali, cbf'i her türlü tokatlıyorum. Çok ciddiyim uzun yolda denediğim oldu ona dayanarak söylüyorum. Bundan sonra 600 ve üzeri bir motosiklet almadığım sürece servise götürmeyi düşünmüyorum. Yazık günah o kadar paraya. 150 lira az bir para değil. 150 liraya 3 kere bakım yapılır 125-150cc motorlara.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Bende de 2012 model var. Şahsen benim ybr iyi gidiyor. Mondiali, cbf'i her türlü tokatlıyorum. Çok ciddiyim uzun yolda denediğim oldu ona dayanarak söylüyorum. Bundan sonra 600 ve üzeri bir motosiklet almadığım sürece servise götürmeyi düşünmüyorum. Yazık günah o kadar paraya. 150 lira az bir para değil. 150 liraya 3 kere bakım yapılır 125-150cc motorlara.

Tabi tabi 2012 ler turbo lu :)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Biji ve hava filtresinin değişmediği bakım 70-90 lira değiştiği bakım 120-150 lira civarı olması lazım. Bakımlar kazık değil, ama bazen bayiler 1.5 saat işçilik kaktırırlar ordan 30-40 artar nadiren. Öğrenci işi diyebilirsin yani:)

Söylediğiniz fiyatlara, ortalama yağ fiyatı da dahildir sanırım? İlk bakımda, (ne serviste vardı ne de Balıkesir'de bulabildim) internetten Motul 5100 aldım; onu koydum. Yine öyle yapmayı düşünüyorum. Bir de şuan km 2400'de yağı kılavuzdaki aralıkla mı değişmeyi önerirsiniz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

@waxow Benim başıma geldiği için söylüyorum; motoru alsanız da sabrınızı koruyun, trafiğe mümkün olduğunca ehliyetli çıkın. :)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bende de 2012 model var. Şahsen benim ybr iyi gidiyor. Mondiali, cbf'i her türlü tokatlıyorum. Çok ciddiyim uzun yolda denediğim oldu ona dayanarak söylüyorum. Bundan sonra 600 ve üzeri bir motosiklet almadığım sürece servise götürmeyi düşünmüyorum. Yazık günah o kadar paraya. 150 lira az bir para değil. 150 liraya 3 kere bakım yapılır 125-150cc motorlara.

Benim ybr de iyi gidiyordu yani ybr kadar gidiyordu fakat mh125 driftleri falan asla ne kalkışta nede son hızda hiçbir ybr ( orjinal, oynanmamış ) geçemez. Hadi onu geçtim sonuçta yarış için almıyoruz fakat kullanımdada hissettiriyor. Tabi eğer drift, 150 mc, tvs apache yada cbr 125 kullanmadıysan öyle düşünmekte haklısın
Son olarak sattığım ybrnin hiçbir problemi yoktu rodajını en iyi şekilde yapmıştım. Benim demek istediğim; ne yaparsan yap sonuçta 9.8 ( 10 bile değil ) beygirlik motor performans olarak hakikaten rakiplerinin gerisinde kalıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst